Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-28 12:36:09 följande:
    mmm jobbigt finns nog tyvärr inget att göra än att stå ut? jag vet inte, det kan ju vara rättså farligt att inte få tömt blåsan ordentligt, tänker särskilt på UVI.glöm inte knipövningarna! och komma ihåg att knipa när du nyser, skrattar osv. för mig måste jag knipa särskilt när jag nyser, annars så blir det blött hahaha :S
    Haha nej då jag kniper lite då och då, än så länge läcker det inget men jag har väldigt kraftig blåstömning när jag väl ska kissa, hinner aldrig känna att jag börjar bli kissnödig, utan det hänger på håret på 2 röda, det är lite drygt..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

god morgon på er!

Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart..

Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-29 09:51:48 följande:
    Hoppas bakterierna håller sig undan!
    hehe jo det gör jag med, annars så hoppas jag på att få nån snabbkur, hatar att äta penicillin, gör dte ytterst sällan.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 10:57:23 följande:
    Hej tjejer!det blir ett jävla håll i gång på några i våran omgivning när v säjer att vi har lite babykläder som lill*n kan ärva från våra barn...Vad tycker ni om det?Är det så jäkla hemskt att dom får ärva lite?Givetvis kommer vi ju köpa nytt med och dom kläderna som skall och kan ärvas är ju i nyskick och vissa har ej hunnit blivit knapt använda mer än 1-2 ggr
    Det är väl inget konstigt att man ärver kläder..?? Så har väl alla gjort i alla tider! Klart en del blir nytt, men att man återanvänder kläder som fortfarande fungerar är ju helt självklart tycker jag..
  • SweetLilly

jo lunchmat ja, blir nog omelett här! men som sagt matinspirationen har totalt dött av, fattar inte det! Hjärnan går i slow motion nu för tiden ;-=

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-29 11:12:14 följande:
    min mat inspiration e tvärdöd med kan jag säja å jag e HUNGRIG!
    Ja det är skitdrygt, jättehungrig och man blänger in i kylskåpet och det finns inget man vill ha, eller kan göra utav det som finns.. Annars är jag experimentens mästare, haha , men nu fattar jag ingenting av vad jag ska göra, vill bara ha nåt färdigt framför mig utan att behöva tänka...
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-29 11:23:00 följande:
    Att man kan få så ont i ligamenten på natten att man vaknar av det, känns som om jag sträcker på mig i sömnen å provocerar fram det, fick skitont i ena sidan inatt när jag skulle vända mig om...ska ta upp det med min bm idag...
    Jo det är ju samma här och  jag har ju dessutom kramp i benen och när jag ska vända mig så rycker det till i benen och då drar det ju med sig mag och ryggmuskler d.v.s ligamenten som redan är ömma..ajaj säger jag bara!
  • SweetLilly

hej igen!

Nu har jag vart och lämnat mitt kisseprov sen var jag och handlade och så sprang jag in på Lindex och köpte en tröja jag sneglat på förut, och den fanns kvar! Den var till lilla pyret.. Men jag är superdålig på storlekar, jag vet INGET om barnstorlekar! Kan en 6månaders ha 74?

Såg att ni snackar navlar också, min har bara blivit "utsträckt  så "hålet har blivit större haha" men ingen utbuktning.

Sen huvudvärk, ja jag har också dryg värk som är ihållande ibland. men då får min man massera tinningar och nacke så släpper det

• SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-03-29 16:41:56 följande:
    Nja inte riktigt menar då strl på plagget
    hur menar du? För stort eller för litet..?
  • SweetLilly

tack Tova för länken, såg ut som att 74 var ganska medel där på 6mån...
    Det  var en söt stickad tröja som jag tänkte att pyret skulle ha i vinter, så hoppas den fungerar då!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10