knyzzel skrev 2010-07-08 23:01:19 följande:
Tack. Själv så kan jag knappt sitta stilla på kvällarna. Tankarna går fram å tillbaka till lillkotten. Ja, klart att man e nyfiken på trådens alla bebisar, men d e en mer intensivt pirrigt i magen inför ens egen. Man e lixom både glad , nervös å ängslig när d gäller ens egna lilla knyte.
Hoppas att d inte missuppfattas
Ingen missuppfattning =) här inte!
Men när du har du har fått din lilla ägodel då är det ju inte långt kvar för min del.. Därför på ett sätt längtar man tills du passerat din födelse så känns det inte lika långt kvar hiihihihihihi LÄÄÄNGTAR!
Fattar att du inte kan sitta still tänk dig dagen innan SHIT POMMES FRITES
Pregga skrev 2010-07-08 23:09:52 följande:
hahahaa oops, oj så det kan gå ;)
men det förstår jag, min dotter vill ju vara hemma fr skolan, men det går inte...men hon hoppas ju iknnerligt att han kommer ngn dag innan hon börjar..haha
ja asså jag vet inte, alla e ju på mig (en hel del) å vill komma redan till BB, men det vet jag inte om jag vill dock,..blir nog de närmaste de första dagarna å sen lite drop in, asså som du säjer man vill ju hinna fatta det själv först ..
sofie och laura skrev 2010-07-08 22:49:52 följande:
Hej mina goa tjejjer!
Mår så bra med mig idag INTE EN ENDA SAMMANDRAGNING

Ofattbart va!
Kanske vänder det!
Pregga: vad har hänt med handen??
Skrattar högt ingen erotik vaaaaaaaaaa hahahahhaha Du e rolig du huldran!
Vackra du
Hey gumman :)
åh va härligt att det lagt sig, det behövde du så du får lite lugn å ro, hihi underbart ju :)
Mja asså handen,händerna svullnar så på kvällen,natten att jag kan vakna av att det värker, inget farligt dock..
haha jaa bäst att vara tydlig så ingen tar mig för att vara erotisk på tråden, hahahahaha
du e med så vacker gumman, å tack 
INGEN TAR DIG SOM EROTISK KANSKE LITE HUNKI skrattar skojjar med dig hjärtat!
Du som e så vacker klassas som huldran VACKER PÅ ETT FARLIGT SÄTT.
Jag mår så bra OTROLIGT!
Men oroligheten sitter kvar som vanligt
Ni andra girls hur har ni det??35+1 idag klassas som v 36 eller hur