Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja ni brudar....
    Nu skall ni få höra varför jag har så starka SD!

Jag har ingen alls slags infektion i kroppen ngen uvi inget så selexid slängde jag fan i väggen !
    Min lilla bebis ligger på tvären, han ligger där och antagligen sitter fast? För nu är det för trångt att komma
    tillbaka!
    Jo jag har ett planerat snitt men nu e problemet att om jag har föreliggande moderkaka måste jag snittas tidigare pga vissa komplikationer!
    Går mitt vatten eller blöder jag är det ilfart bums med ambulans!
    Imorgon är det TUL som jag frågade om pga orolighet OCH är så glad av att mina mamma känslor för orolighet bör kollas upp då skall det göras! INSTINKT!!!!!

Därför bränns det i magen för att ungen vill sträcka ut sig men ack lite svårt då den legat på detta viset sen v 28 !!

Så imorgon kl 11 har jag tul sen läkarsamtal om ny tid !!!!!!

• sofie och laura

Godmorgon!!

Har tul snart vid 11 längtar mer eller mindre!

Pregga drömde inatt  att du meddelade oss att Carohl födde en flicka helt sjuk dröm var det För att den var så verklig?!
    Flickan mådde bra och var så söt=)
    Kanske betyder att någon kommer att få barn snart!
    Ja imorgon e den e n betydelsefull dag 35+0 = v 36

• sofie och laura

Heej!

Var ju på Tul idag och min lille i magen verkade växa bra NORMAL kurva.
    Han skattas på att väga ca 2400 g =) och säkerligen på dessa 4 veckor kommer han väga över 3 kg iaf

Älsklingen i magen låg med huvudet neråt så inget tvärläge där inte =)
    Min bebis mådde så bra och jag med.

Pregga vackraste bilderna någonsin"

• sofie och laura

Hej mina goa tjejjer!

Mår så bra med mig idag INTE EN ENDA SAMMANDRAGNING Glad Ofattbart va!
    Kanske vänder det!

Knyzzel : ser verkligen nu att det inte är långt kvar sitter på nålar för din skull!
    Vi är nog lika nyfikna på varandras bebisar så som på sina egna Fast vi har ju en annan speciell känsla till siba egna!!!
    Ocj en jätte söt babyskydd till bebisen!

Pregga: vad har hänt med handen??
    Skrattar högt ingen erotik vaaaaaaaaaa hahahahhaha Du e rolig du huldran!
    Vackra du

• sofie och laura
    knyzzel skrev 2010-07-08 23:01:19 följande:
    Tack. Själv så kan jag knappt sitta stilla på kvällarna. Tankarna går fram å tillbaka till lillkotten. Ja, klart att man e nyfiken på trådens alla bebisar, men d e en mer intensivt pirrigt i magen inför ens egen. Man e lixom både glad , nervös å ängslig när d gäller ens egna lilla knyte.

Hoppas att d inte missuppfattas
    Ingen missuppfattning =) här inte!

Men när du har du har fått din lilla ägodel då är det ju inte långt kvar för min del.. Därför på ett sätt längtar man tills du passerat din födelse så känns det inte lika långt kvar hiihihihihihi LÄÄÄNGTAR!
    Fattar att du inte kan sitta still tänk dig dagen innan SHIT POMMES FRITES
    Pregga skrev 2010-07-08 23:09:52 följande:

hahahaa oops, oj så det kan gå ;)

men det förstår jag, min dotter vill ju vara hemma fr skolan, men det går inte...men hon hoppas ju iknnerligt att han kommer ngn dag innan hon börjar..haha

ja asså jag vet inte, alla e ju på mig (en hel del) å vill komma redan till BB, men det vet jag inte om jag vill dock,..blir nog de närmaste de första dagarna å sen lite drop in, asså som du säjer man vill ju hinna fatta det själv först ..

sofie och laura skrev 2010-07-08 22:49:52 följande:
    Hej mina goa tjejjer!

Mår så bra med mig idag INTE EN ENDA SAMMANDRAGNING Glad Ofattbart va!
    Kanske vänder det!

Pregga: vad har hänt med handen??
    Skrattar högt ingen erotik vaaaaaaaaaa hahahahhaha Du e rolig du huldran!
    Vackra du

Hey gumman :)
    åh va härligt att det lagt sig, det behövde du så du får lite lugn å ro, hihi underbart ju :)
    Mja asså handen,händerna svullnar så på kvällen,natten att jag kan vakna av att det värker, inget farligt dock..
    haha jaa bäst att vara tydlig så ingen tar mig för att vara erotisk på tråden, hahahahaha
    du e med så vacker gumman, å tack Hjärta

INGEN TAR DIG SOM EROTISK KANSKE LITE HUNKI skrattar skojjar med dig hjärtat!
    Du som e så vacker klassas som huldran VACKER PÅ ETT FARLIGT SÄTT.

Jag mår så bra OTROLIGT!
    Men oroligheten sitter kvar som vanligt

Ni andra girls hur har ni det??35+1 idag klassas som v 36 eller hur
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-07-09 21:29:38 följande:
    Såå var min morsa igång igen i sitt vanliga mönster, dricker å e elak.!! näe finns bara en sak att göra å det är att dra sig undan helt nu, inte säja ngt bara dra sig undan...Vi pratade om mitt x idag å hon påpekade igen att han måste ju ha träffat ngn annan å därför så hör han inte av sig å då kommer han ju helt säkert skita i sin son åxå sa hon....
    Saken e den att jag verkeligen inte bryr mig om han längre, fine-han träffar ngn annan...kanske vad vet jag, men klart så måste ju han gå vidare med sitt liv å jag förväntar mig inget annat. Jag fick ju ändå den vackraste gåvan fr han....då svarar hon-ja men han kommer nog skita i den lille då med, han kan ju inte säja till sin ev nya att han har en nyfödd.

jag blir inte det minsta ledsen över hennes sjuka kommentarer men irriterad ja!
    Sen sa hon ang besök på BB-ja e du villig att utsätta han för bakterier genom att ta emot besök i cafeet så¨e ju det ditt val...
    hon tycker inte att jag ska åka till ullared för det blir ju fööör jobbigt osv. shit asså, snacka om att vara missunnsam. klart jag ska åka, å när jag känner mig lite trött så bänkar jag röva i cafeet :) haha
    avundsjuka ...finns det ngt fulare?
    sen att en missbrukare står sig själv närmast e ju inget ovanligt, större egoism finns nog inte.

Detta e ju helt Ot men jag behövde bara gnälla av mig lite, blir smått irriterad.
    Gumman min... det e svårt att inte ha orden på läppen när det är ens egna mamma!

Njut av dina nya inhandlande saker så skiter du i henne!

Min mamma drack varje 18e i ett par dagar i flera år men varit alkohol fri och cigg fri i 2 år det tog stopp !!
    Stolt.
    Min mamma fick fel tabletter av sin doktor som sög till sig alkoholen (mkt lidande sen många år) så fort hon slutade med dem så ville hon inte ha ett skit av skiten och nu är hon världens gulligaste mormor precis som en skall vara !
    Njuter själv av det då jag inte fick den mysiga som liten =)

Jag skall inhandla det sista i slutet av månaden!
    Salvor och en massa saker !!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10