Myran 08 skrev 2010-06-15 08:36:39 följande:
Mm jag tar två duntäcken och drar på ett påslakan och använder som gravidkudde som man kan köpa på babyproffsen.

blir som denna bild dock med täcken.
www.babyproffsen.se/produkt/visa/18 1
Rottis77 skrev 2010-06-15 08:07:21 följande:
Hej. Här vill jag hoppa in, har BF den 14 aug med vårt andra barn, började min havandeskapsledighet idag, sååååå skönt.
Välkommen! Härligt att din ledighet börjar idag. Njut nu och försök vila upp digHärligt att du har sovit.

Då håller jag tummarna att du får en toppen dag.
lillabambi skrev 2010-06-15 07:44:39 följande:
Hej hej :)
här är de bara fint. Börjar få ont i ryggen som fasen nu bara, en del flytt nu innan helgens riktiga flytt! Hoppas du snart blir piggare :)
Ajdå, du måste vara rädd om din rygg. Du ska inte bära något va? Åh vad avis på dig som ska flytta till helgen, jag vill också dock är det 46 dagar kvar innan vi rör på oss. Ajdå, det låter inte trevligt att inte få sova något. Förstår vad du menar att det inte är roligt att sparka ut mannen din, men för sömn kanske det kan vara värt det? Hoppas ni hittar något som löser problemet så ni båda får sova gott.
Pregga skrev 2010-06-15 08:09:03 följande:
Godmorrn!
Åh va härligt att du slipper göra den där hemskingen till undersökning :) blir glad för din skull :) ser att du fått länken till vår Bf lista :)
Vaknade idag å hade ont i mellangärdet, funderar på om det e lilleman som sparkat på ett å samma ställe, eller om det bara e gaser....hm...
Ja jag är överlycklig, så jag bara njuter av att slippa. Så fredagen blir det glass med sonen oavsett väder.

Mm ja la till mig i den också.
Oj oj, vilken buse du verkar ha i magen. Hehe ja lr så är det gaser, du märker nog snart.
ok, då e jag med..:) ja allt som funkar :) förstår att du e lycklig över att slippa, dom e inte roliga dom där asså....jo han e helt sjövild emellanåt, men nu e jag liiite orolig....har ont i mellangärdet som sagt, å mår liiite illa...OM man har magkatarr skulle det då påverka bebis?