• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:16:44 följande:
    japp det gör vi :) Jo jag har skinn på näsan, därför kom dessa tårar idag som en total överrasskning för mig sj med. Jag får ju automatiskt ensam vårdnad då vi inte e gifta eller sambos.Men han kommer stämma mig, inte för att han e såå intresserad utan för att han kan. MEN jag har ett ess i skjortsleven  som han inte räknar med...hihihi Tack gumman å jo jag vet, han e riktigt bäng asså....vad det gäller Rul så kan jag neka han men då har jag inte låtit han vara delaktig å det kan slå tillbax på mig i en ev rättegång. så jag vågar inte annat än att låta han vara med, MEN jag har kollat upp saker med familjerätten...å jag har dom bakom mig vad det gäller vårdnaden. haha jaa det e han, å jag behövde verkeligen få ngt å skratta åt nu tack ...kände mig helt dämpad efter det samtalet.... Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....
    Har inte läst igenom allt jag missat underdagen men va tusan har hänt me xet? strular han?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 22:16:44 följande:
    Ok, va tråkigt....tänk om man kunde känna så....haha jaa knyzzel e brutalt ärlig å helkul....
    Men du gumman d va nog inte dina tårar som kom, d var bebisen som var helt förtvivlad över in ena halva genuppsättning (sin pappa) att d blev lite för mycket av allt fostervatten å tårar i magen att d var tvunget att komma ut på nått sätt annars hade hon/han kanske drunknat.
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:19:59 följande:
    Har inte läst igenom allt jag missat underdagen men va tusan har hänt me xet? strular han?
    Mja vi pratade i tel å han kallade mig slampa pga mina foton i galleriet, han menar att jag bjuder ut mig själv å ska ragga pga de korten. å att jag e dum i huvudet, å ser ut som en fotboll i ansiktet nu å e fet....typ....
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:20:38 följande:
    Men du gumman d va nog inte dina tårar som kom, d var bebisen som var helt förtvivlad över in ena halva genuppsättning (sin pappa) att d blev lite för mycket av allt fostervatten å tårar i magen att d var tvunget att komma ut på nått sätt annars hade hon/han kanske drunknat.
    hahahaha kan ligga ngt i det. men eftersom bebbe kommer leva med mig så ska jag se till att den får en frisk människosyn. jag har ju världens goaste dotter, som bevis för att jag lyckats iallafall med det :)

va hemsk om bebbe skulle gråta...huaa...
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-03-22 22:18:06 följande:
    Men Oj, ljumsk bråck?? hur märker man det? hoppas det går bra hos kirurgen, natti natt...sov så gott,kram
    Först gjorde det bara ont i underlivet typ, speciellt när jag stått och gått mkt men nu buktar det ut skitmycket nere i ljumsken (det försvinner när man lägger sig på rygg, men så fort man reser sig igen så är bulan där)..
    god natt,kram
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:17:19 följande:
    Låter jobbigt för dej... men d finns många bra sätt att fördriva tid på.
    Ja, det finns ju det..familjeliv t ex{#lang_emotions_laughing}
  • mammailund85

idag kände jag som ett "poff" igen i magen. Kan det vara bebisen som sparkar eller gör en kullerbytta eller nåt? Det känns typ som en bubbla spräcks 

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-22 22:23:31 följande:
    Mja vi pratade i tel å han kallade mig slampa pga mina foton i galleriet, han menar att jag bjuder ut mig själv å ska ragga pga de korten. å att jag e dum i huvudet, å ser ut som en fotboll i ansiktet nu å e fet....typ.... hahahaha kan ligga ngt i det. men eftersom bebbe kommer leva med mig så ska jag se till att den får en frisk människosyn. jag har ju världens goaste dotter, som bevis för att jag lyckats iallafall med det :)va hemsk om bebbe skulle gråta...huaa...
    Meh {#lang_emotions_surprised} men gumman det vet du inte stämmer. Han är bara avis. Skit i vad han säger vi finns här och stöttar{#lang_emotions_heart}    *styrke kramar*
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:23:36 följande:
    Först gjorde det bara ont i underlivet typ, speciellt när jag stått och gått mkt men nu buktar det ut skitmycket nere i ljumsken (det försvinner när man lägger sig på rygg, men så fort man reser sig igen så är bulan där)..god natt,kram Ja, det finns ju det..familjeliv t ex
    oj, men jisses...jag har ju ont i underlivet, eller ja det ömmar emellanåt....men inget som buktar ut så..sen får jag ilningar typ i muttan å ena sidan emellanåt....ajaj typ...natti natt, kram
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-22 22:23:36 följande:
    Ja, det finns ju det..familjeliv t ex
    Japp å tur e väl d, i alla fall för mig som är så över social, men lat{#lang_emotions_undecided}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-22 22:27:18 följande:
    Meh  men gumman det vet du inte stämmer. Han är bara avis. Skit i vad han säger vi finns här och stöttar    *styrke kramar*
    näe jag vet....han e ju störd...tusen tack gumman, jag vet att ni finns här å det betyder sjukt mkt. vet inte hur jag hade klarat mig helt ärligt genom denna graviditet utan er....{#lang_emotions_heart}
    kramar tillbax...{#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 22:28:38 följande:
    Japp å tur e väl d, i alla fall för mig som är så över social, men lat
    haha då e vi 2 nu, ser det som en tribut att bara gå över gatan å bort till kiosken...hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10