• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:05:13 följande:
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
    usch hade d för någon dag sedan. känns som om hela prinsen bara ska trilla ut nar jag reste mig.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:05:13 följande:
    hahahaha so true...ler, men jag ska snart bege mig jag med...har ont, eller ja det ömmar i muttan.....
    Tror att hon har d efter mig, var oxå lite påhittig när jag var mindre lat.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:07:01 följande:
    usch hade d för någon dag sedan. känns som om hela prinsen bara ska trilla ut nar jag reste mig.
    jo men exakt , det trycker på å ömmar så...brukar ge med sig när jag lägger mig....
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:08:07 följande:
    Tror att hon har d efter mig, var oxå lite påhittig när jag var mindre lat.
    haha vet du? jag tror dig ....*asg* du har ju sjukt härlig humor...{#lang_emotions_smile}
    när jag fick min dotter så sa folk omkring oss-men dt kan inte stämma att ni får en så lugn unge...hur e det möjligt? hon lekte, skrattade å jollrade...
    haha å min syrra som e lugnet sj...å hennes sambo med, fick en sjövild pojk som blir 3 år nu....SJÖVILD, å syrran e lugn som jaa det segaste typ....har inget temprament, mer surar...haha ungen e vild....
  • Bubbis10

Näe nu ska jag lägga mig, trycker på så....e alldeles öm i muttan..haha men jag hoppas vi hörs imon, natti natt...sov så gott...kram

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-22 23:19:23 följande:
    haha vet du? jag tror dig ....*asg* du har ju sjukt härlig humor... när jag fick min dotter så sa folk omkring oss-men dt kan inte stämma att ni får en så lugn unge...hur e det möjligt? hon lekte, skrattade å jollrade... haha å min syrra som e lugnet sj...å hennes sambo med, fick en sjövild pojk som blir 3 år nu....SJÖVILD, å syrran e lugn som jaa det segaste typ....har inget temprament, mer surar...haha ungen e vild....
    Ja, som d kan bli. hennes pappa e rätt lugn å väl uppfostrad jag är väl mer en liten pågatös. Går hellre med hiphopboxor än högklackat. Hahahaha

Ja, jag ska gå å läsa min engels bok. Sov gott
  • puchelina88

God Morgon tjejer!!
    Jag kan inte sova vakna med lite ont i halsen så sitter och dricker te!
    Sambon har åkt till jobbet men han kommer ju hem senare sen för i dag är dagen här och vi ska få se vårat mirakell;)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-22 23:26:37 följande:
    Ja, som d kan bli. hennes pappa e rätt lugn å väl uppfostrad jag är väl mer en liten pågatös. Går hellre med hiphopboxor än högklackat. HahahahaJa, jag ska gå å läsa min engels bok. Sov gott
    pågatös, hahaha jaa du jag gillar dig knyzzel :)
    puchelina88 skrev 2010-03-23 06:47:16 följande:
    God Morgon tjejer!!Jag kan inte sova vakna med lite ont i halsen så sitter och dricker te!Sambon har åkt till jobbet men han kommer ju hem senare sen för i dag är dagen här och vi ska få se vårat mirakell;)
    Godmorgon tjejen =)
    Kom å tänka på dig när jag loggade på å vill önska dig lycka till =)
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-23 07:28:08 följande:
    pågatös, hahaha jaa du jag gillar dig knyzzel :) Godmorgon tjejen =)Kom å tänka på dig när jag loggade på å vill önska dig lycka till =)
    Tack så mycket;)
    jag hör av mig här sen;)
    nu ska ja käka frukost:)
  • Nallepuhmamma

pregga bara 2 dagar kvar tills vi får se våra mirakel

• carohl

Lycka till puchelina! Och god morgon till alla! Jag är på väg till jobbet nu... Suck!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10