Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-06-15 20:13:10 följande:
    lysmasken: hahaha det lät så roligt det där med blöjbytet om det skulle vara en pojke ;)
    tror du hon kommer berätta? jag var på ultraljud idag och han blev nästan lite sur när jag berättade att jag redan visste vad det var för kön.  :S
    hoppas du får veta eftersom det är det du vill, men kan du hålla det hemligt inför maken?? :D

pregga: ang boula halsbandet, nä jag menar det ser så roligt ut med en boll som åker till höger och vänster när man kommer vaggandes , det ser så roligt ut hehe

sweetlilly: skönt med så fina värden :) får se vad min BM säger imorrn ;:D

mandy: vad kul att ni fick det 2e ultraljudet iallafall :)
    haha ok, då e jag med på vad du menar köttbullen, haha värsta snyggovitch :)
  • Bubbis10

Japp, jag har frågat efter fakta, men ok.-lycka till alla! Ciao

• Bubbis10

Ska tillägga det åter IGEN-jagh eftersökte fakta -INGET annat!!! å det jag skrivit om GBS är PGA folk INBOXAT MIG Å FRÅGAT! HAR JAG VART TYDLIG NOG NU?

å DU SWEETLILY, SKA JU BARA TA Å VARA TYST. DU HAR JU SJ TAGIT UPP HEMSKA SAKER OM BEBISAR SOM DÖTT!!! UTAN ATT NGN FRÅGAT OM DET!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-15 20:44:40 följande:
    det har vi med gjort! är dte bara din rätt? Bye bye!
    DU E JU FAN INTE KLOK NGN STANS! du kanske inte fattar skillnad på en fråga eller att få svar som fakta, vilket e uppenbart nu!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-15 20:46:43 följande:
    pregga: sorgligt ifall du lämnar bara såhär plötsligt. vi är inga läkare så mycket vi delar med oss av är ju erfarenheter och vad vi fått höra av BM, sen vill jag minnas att du oftast skrivit av dig här inne i tråden och sen ändå ringt och frågat både BM och sjukvårdsrådgivning och då fått fakta...
    ja jag har ringt å frågat efteråt då vissa kommer med saker här inne som jag aldrig hört om innan, å jag har då ringt å bett å få ren fakta fr ngn som är kunnig! Näe du e inte ngn läkare å inte ngn annan här inne heller, men dom som verkar tro besitta mest kunskap är ju dom som aldrig fått barn själva-å det är tragiskt!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-15 20:51:31 följande:
    aaah så du har aldrig tagit upp ett ämne som ingen frågat om..oj det måste jag ha missat.

Fan vad detta spårar ur, det är ju inte sant. Lugna ner dig lite och skriv som folk. Vi är olika individer här inne och vi kan inte läsa tankar, så är det ju.
    Den kan jag dock hålla med dig om!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-15 20:57:27 följande:
    finns många saker här i livet som är tragiska..

Den här tråden har handlat mest om oro från start, och det har du pregga satt standarden för, och om vi andra ine får vara oroliga för våra egna saker, ja då får du starta en tråd där du beskrivet att man inte får skriva om sånt som kan oroa dig.

Vi är uppenbarligen ett gäng hemska tjejer som vill göra allt för att oroa dig, och då tycker jag inte att du ska vara här.
    Du kanske missade att detta var MIN trådstart, passar det inte så stick!!!  alla har rätt till sin oro å jag säjer väl fan inget om det men att hitta på egna förklaringar eller komma med hörsägen som bara upprör mer är ONÖDIGT!

självklart så får ni andra ta upp oros moment, å att du ens stannat kvar om du vantrivs  så förvånar mig mkt!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-15 21:15:42 följande:
    Hej du =)

Jag gillar denna tråd för här får de som behöver ut sina känslor på ett eller annat sätt?
    Problematik tycker jag verkligen inte detta är bara en massa missförstånd.

Kom du med oss och ge det en chans vi är faktiskt schyssta och happy här inne =)

hahahahaah love u :)

puss

• Bubbis10

Rätt lustigt att man skriver till EN spicifik person å då kommer det ngn annan som det inte gäller alls å ger sig på den som ifrågasatt.

Carohl skrev till den kära lekan men ändå e det ngn annan som väljer att svara för henne, konstigt då jag uppfattat det som om hon har bra med mål i mun själv!

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-16 09:42:08 följande:
    Här hemma i gävle har det varit så fula dagar. Men idag är det sol, underbart! Jag ska bara njuta av min lediga dag :)
    Sorry gumman, jag hade ju en tid till kirurgen idag för operation....skulle ju opereras idag, hade helt glömt det...därför var jag tvungen att ta det samtalet..men nu blir det operation när lilleman e född å lite större....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10