Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

ja begnagnat blir det här också på mycket,så länge dte är fint och fräscht s.a.s.

Ja om strl 74 är liite stort gör inget, tänkte bara så det inte var för litet.. Blir pyret i min storlek så lär bebisen bada i den jag var 47lång och vägde 2500g  när jag föddes så

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-29 17:12:40 följande:
    jo, jag har köpt en overall i storlek 62 som jag hoppas den kan ha typ på hösten... overallen är så fin så den kan jag ha att bara titta på om det inte skulle funka ;) Har lite sådana saker nu som mest är "titta och längta" och inte så mycket tanke att det ska passa till bebis. Sambon tycker jag är helt körd i skallen... men det ligger i släkten för min mor har redan handlat leksak och kräkshanddukar åt bebis. Hon har ändå väntat i 5år snart på andra barnbarnet.
    Hihi ja det är lustigt! Jag sitter också och bara tittar på sakerna och längtar, och förfaras Många tankar far igenom skallen på vem det är som kommer, hur kommer det bli, hur kommer JAG vara som mamma..??
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-29 17:29:26 följande:
    Men vi blir nog världens bästa föräldrar till världens bästa bebisar
    Absolut
  • SweetLilly

oj jag har träffat min bm massor av ggr redan Nu blir dte var 4e vecka en tag, sen varannan o.s.v ju närmre man kommer BF. Det som är synd är att min bm går på semster sen och de sista 2 besöken innan kejsarsnittet får jag en  annan...

• SweetLilly
    Oväntad skrev 2010-03-29 18:30:30 följande:
    Mitt rutin ultraljud väntar på onsdag.. Är faktiskt väldigt nervös, för allt.. Men kanske mest att de ska hitta nåt fel eller att hjärtat inte slår.. Mitt blodvärde låg på 104 och barnmorskan sa att det var bra i v 12.. (Ett tag sen alltså) men en kompis sa till mig att det är för lågt.. Några av er som har koll? Känner fortfarande inte bebis varje dag och så fort det kommer så blir man orolig.. Hade en hel del mf/ma före min son föddes och han blev "tillverkad".. Det här är en spontangraviditet så oron är lite större.. Jag har gått upp ca 2kg och går in i v 18 (19) i morgon .. Trodde man skulle öka lite mer.. Fast jag ska nog vara försiktig med vad jag önskar mig..
    jag hade 123, och det var lite lägre än vad jag brukar ha, men ingen fara enligt BM. men 104 lät lite lågt..?
  • SweetLilly
    Oväntad skrev 2010-03-29 18:33:50 följande:
    Skumt om min barnmorska sa att det var ok.. Kanske hon var "tankspridd"..
    men det kanske är ok? Jag vet bara att jag låg lite lägre än vad som var normalt för mig, men att det var normalt att ha lite lägre värde så här på mitten..
  • SweetLilly

Morrn morrn!

Usch i natt hade jag så ont i rygg  och ligament att jag nästan ville börja gråta där mitt i natten, men det blev bättre framåt morognen så nu fick jag sovit 3 timmar utan det värsta, det var skönt.

En underbar morogn är dte iaf, solen lyser

• SweetLilly

härligt schnappi med såna besked! Hoppas det blir fina besked nästa gång med!

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-30 11:58:00 följande:
    sådär då har man vilat lite;)nu äter ja lite vart matlådan sen i går ris och köttgryta starkt och gott;)har ni förslag på middagar så får ni komma med förslag!!
    oj, ja det där med mat har ju varit svårt på det sista, men ska tänka på vad vi ätit senaste veckan..
    Lasagne
    Chili con carne
    Pannkakor
    Böngryta med ris
    Baconlindad kycklingfile med quinoa
    Kycklingsallad
    Fiskgratäng med blomkål
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10