Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-06-17 21:28:24 följande:
    Hon kanske känner dotterns kompis en liten trygghet där kansle mer som en familj.
    Prata med mammans dotter typ: När skall Hon vara hemma så jag vet att jag inte lämmnar henne försent.
    Skapa ett band med mamman kanske finns ngt lurt där
    elinnnnn skrev 2010-06-17 19:57:25 följande:
    sofie och laura: jag var inne på din blogg men det fungerade inte att kommentera :S
    dina barn är underbart söta! fina foton du lagt upp jue :D och fint magfoto också hihihi
    angående namn så har jag inget förslag såhär på rak arm men lovar att meddela dig om jag kommer på några ;)
    Är det saant, Vad glad jag blir hmmmmm varför kan man inte kommentera ska in och se
    Jo jag tror åxå att hon känner en samhörighet hos oss, ja en känsla av fam...när jag ropar,maten e klar så kommer bägge 2 springandes....haha
    ja hennes mamma sitter ju lite i en knivig situation, har lämnat sin man å bor med barnen i en tillfällig jourlägenhet.....å jag har liiite svårt ibland å förstå vad hon säjer(turkar) så det blir lite knepigt men dottern är så go asså...
    elinnnnn skrev 2010-06-17 21:30:08 följande:
    eller så tycker hon du ser gammal ut :P skoja bara, ta det som en komplimang ;)

nä nu ska jag logga ut och kolla på tv en stund, känns som om jag inte kommer orka vara vaken så mycket mera ikväll. så trött, fastän jag inte gjort någonting idag och dessutom sovit 2 timmar på eftermiddagen :S fast i och för sig var jag uppe från 4-6.30 av nån konstig anledning :S men sen somnade jag ju om igen hehe....
    jaja

ha det så bra alla!
    fast det verkar bara som om det är jag och du pregga som är inloggade ;)
    godnatt och sov gott :)
    Du milde, den tanken slog mig aldrig...hahahaha saken e den att jag får fortfarande visa leg, när jag köper cigg för morsan, haha jag e med skittrött asså å jag sov åxå en stund på dagen, men värmen gör sitt å man blir tyngre å tyngre...haah sov gött....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-17 21:52:46 följande:
    Go`kväll! Nu e jag här.... Sov gott ni som nu ska sova.
    Hihi hellu babe :) såå hur gick det ida?
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:00:03 följande:
    Hej stumpan!!
    Visst hade du planerat snitt??
    Har du fått sitt datum
    carohl skrev 2010-06-17 21:44:20 följande:
    Sofie Laura: Säger som elinnnn vad fina dina barn är! Supersöta Flört Var in på din blogg och kollade lite...
    Jag tycker Julian är ett jättefint pojknamn. Du får forska lite på internet.
    Jag har också mitt namn klart till mitt lilla hjärta Hjärta Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.
    Hej,
    Tack så mkt
    Jag skall faktiskt söka på nätet men det känns fel jag vill att ngt skall bara klinga till

Vad tycker ni om Milo Milio Emilio?
    Milo e jättefint, kom å tänka på liam med :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:05:42 följande:
    Gick in i vecka 34 i dag å nu kan min lilleprins komma när han vill, ja d blir ju lite klödd om han inte vill vänta till sittdatumet, men hans hälsa e d ingen fara me nu ialla fall om han vill ut tidigare... Jätteskönt!

Var på MVC:n i dag  å fick äntligen ett datum för planering av snittet. Ska dit på onsdag igen. Så spännande. Allt var bra med honom annars. Han ligger med huvudet neråt, rumpan under revbenen på min vänstra sida å fötterna under mina revben på höger sida.

Jag passade på att lämna ett urinprov för UVI när jag ändå var där. Kissar jätte ofta, men jätte lite. BM tyckte oxå att d va lika bra. Jag väger nu 83,2 kg så jag har gått upp 8,2 kg nu.

Annars hur e d me er andra. Någon mer som ska till BM eller nått annat kul som hänt?
    Grattis till ny vecka gumman, nu går det banne mig undan :)  javisst e det skönt att man vet att skulle det sätta igång nu så klarar han sig iallafall, det e en lättnad bara det.
    åh det e så kul å gå till mvc, ska själv dit på mån..å får förhoppningsvis svar på min urinodling, å jag hoppas ju såklart att det ser bättre ut...men men...dom har ju koll iallafall... tror min son ligger exakt som din då ju, haha fast tvärtom, med huvudet på höger sida då..

8,2 e inte så mkt, sist jag vägde mig så hade jag gått upp 16 kg å det var la säkert 3-4 v sedan så mja kanske 18 nu då :)

ska be min Bm, kolla på mån igen hur han ligger, om han flyttat på sig, hm han har vart ovanligt lugn idag.. e la trött den lille vasen..får la se imon ist.
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-17 22:15:43 följande:
    Nu ska jag logga ut, ska försöka komma i säng i tid ikväll då jag jobbar imorgon.

Kram på er!
    Natti natt, sov så gott gumman...kraam
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:20:29 följande:
    ja, nu e d nästan bråttom... hahaha snart e d hög tid att packa väskanSolig
    Jag trivs oxå med att gå till min BM. Hon e så gullig & kan faktiskt skämta oxå. E man lite orolig över nått så fixar hon d. Antingen med fakta, ett läkarbesök eller som idag ett urinprov. inget klödd. Hon får mig att bli lugnare å tänka positivare å d e guld värt.

Men du e ju rätt mycket smalare än mig. Jag hade ju fetma enligt mitt BMI på inskrivningen 29 i BMI å då vägde jag 77kg...
    jag läste att flera har börjat packa väskan men det väntar jag allt med, samma som med att bädda sängen...blir i juli nån gng....samma med min Bm, hon säjer alltid att jag e så go å söt, hahaha har nog många här inne svårt å se dockFlört å hon tar min oro på allvar, å det betyder så mkt...rena hönsmamman ju..haha
    men hon e jättego min Bm,alltid förstående å tålmodig. å visst blir man lugnare då..
    ang vikt, jo jag e mkt liten i mig själv....å för första gng idag så kände jag mig tung, skulle upp för mja kanske 6 trappor på skolan..å det kändes.
    puchelina88 skrev 2010-06-17 22:22:32 följande:
    go kväll tjejer
    allt bra me er?
    i kväll har vi haft en 10 dagars bebis här hon är såå söt min kompis fick en Isabelle den 7 juni;)
    hmm vad har era bebis hjärtljud legat på?
    mina har pendlat allt i från 138 till 155 sist men mest har de vart 145!!
    Jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen ju;)
    hey :)

Min prins har pendlat lite fr 136-161 i hjärt rytm, beror nog på om dom sover eller inte med...förstår att du e nyfiken nu, hihi va spännande..
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:24:53 följande:
    Måste bara berätta: Jag ska få en ny mobil denna vecka! Min e helt pajjad! D e en sonny ericsson ELM. Har inget med bebisar att göra förutom att den e babyrosa hahahaha å att den e jätte söt.
    åh jag som älskar babyrosa på sådana saker :)
    sofie och laura skrev 2010-06-17 22:31:42 följande:
    Milo eller emilio blir det!

Det märker ni den 3 augusti när jag fått honom hos mig!

ANNARA ska jag glutta tv tjingeling
    milo e jättefint :) tjingeling, haha
  • Bubbis10

SKRIKER HÖGT SOM ATTAN HÄR-LILLAN VAKNAR Å VRÅLAR,
    VA FAAN E DET SOM HÄNDER?? VA I HELVETE????

jag skriker som en galning, en nattfjäril i köket...GAAAAAAAHHHH

hon rusar in i köket där jag nu stod å fläktade med kökshandduken å skrek samtidigt i ren skär panik....

hon säjer, mamma lugn jag tar den...så slog hon till den..den hamnar på golvet å hon säjer med uppspärrade ögon. shit den lvere byrackan.....nu sitter jag här å skrattar hysteriskt....

• Bubbis10

asså pinket luktar wierd.....himla skumt..men men det e la floran som en god vän sa...hennes luktar ju med så...

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:44:15 följande:
    Jo jag ska vänta med att packa min tills typ 3 veckor innan BF (4 augusti) oavsett snitt datum. Blir i allafall inte 3 veckor innan, men jag ska sätta upp listan på kylen i fall d blir brått så kan sambon åka hem å packa den sen.
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:47:34 följande:
    Hahahaha... stackars tös, men vad sa hon... nånting byrackan?
    hahahah as garvar här.... kan se d framför mig haha
    Jo hon sa med uppspärrade ögon efter att ha slagit till den emot väggen så den dansade ner i golvet-va faan den lever byrackan!!!!  jaa det var nog en syn asså....

ok, jo men så ska jag åxå göra även om jag inte har snitt. asså packa ca 3 v innan...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-17 22:56:34 följande:
    Hahahahaha NU blev d ju ännu roligare hahahahaha

Vet du vad min tös sa till mig i dag?

Jag hade sovit å när jag vaknade så satt hon med mini HP:n å tittade på Petsson å Findus å äter Hello Kitty glass. Hon spänner ögonen i mig å följer mig me blicken runt bordet å säger D E MIN DATOR å slänger säg om datorn för att jag inte ska ta den. Vad e d me dagens unga? Jag brukar inte ta skaer ifrån henne heller?! Men jag kunde ju inte låta bli att skratta högt
    hahaha jo jag kan tänka mig hur det skulle ha sett ut utifrån här nu inatt asså....

hahaha din dotter e ju för rolig asså, nästa gng kommer hon hålla stenhårt i glassen....haha hm, vad fick hon den ideen ifrån?? hmm...mmmm ? haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10