Vi fortsätter, Bf aug 10
sofie och laura skrev 2010-06-17 21:28:24 följande:
Hon kanske känner dotterns kompis en liten trygghet där kansle mer som en familj.Prata med mammans dotter typ: När skall Hon vara hemma så jag vet att jag inte lämmnar henne försent.
Skapa ett band med mamman kanske finns ngt lurt där
elinnnnn skrev 2010-06-17 19:57:25 följande:
sofie och laura: jag var inne på din blogg men det fungerade inte att kommentera :Sdina barn är underbart söta! fina foton du lagt upp jue :D och fint magfoto också hihihi
angående namn så har jag inget förslag såhär på rak arm men lovar att meddela dig om jag kommer på några ;)
ja hennes mamma sitter ju lite i en knivig situation, har lämnat sin man å bor med barnen i en tillfällig jourlägenhet.....å jag har liiite svårt ibland å förstå vad hon säjer(turkar) så det blir lite knepigt men dottern är så go asså...
elinnnnn skrev 2010-06-17 21:30:08 följande:
eller så tycker hon du ser gammal ut :P skoja bara, ta det som en komplimang ;)nä nu ska jag logga ut och kolla på tv en stund, känns som om jag inte kommer orka vara vaken så mycket mera ikväll. så trött, fastän jag inte gjort någonting idag och dessutom sovit 2 timmar på eftermiddagen :S fast i och för sig var jag uppe från 4-6.30 av nån konstig anledning :S men sen somnade jag ju om igen hehe....
jaja
ha det så bra alla!
fast det verkar bara som om det är jag och du pregga som är inloggade ;)
godnatt och sov gott :)
Var in på din blogg och kollade lite...
Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.