Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-06-20 12:55:24 följande:
    ja men det kan du ju behöva lite ensamtid också :D

nu ska jag ta mitt godis och relaxa framför tvn hehe
    ha en fin dag

Asså min dotter e helt underbar, men hon e mkt trotsig just nu....riktiga tonårsfasoner!

ok, ha det så mys..ska ta mig in i duchen ..nu kommer gästerna om 1 tim..haha

önskar dig d-samma :)

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-06-20 13:31:20 följande:
    Här får man dem under barnets första år sen köper du dem själv på Apoteket!
    Ok, jo man ska väl ge dom det i 5 år va? som dom sa då iallafall...
    elinnnnn skrev 2010-06-20 14:43:26 följande:
    klart hon e underbar ;) det är bara normalt att föräldrar behöver ensamtid ibland. så njut :D
    hoppas du har det trevligt med dina gäster.
    Såå nu e jag ensam å alla gäster har gått, har haft såå mys :)
    carohl skrev 2010-06-20 15:53:19 följande:
    Nu sticker vi till stranden, vi ska dit och mysa och äta lite gott. Jag och sambon fyller 2 år tillsammans idag Solig
    har ju redan grattat dig men kan göra det igen :) hihi
    Grattis på er dag gumman Hjärta
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-20 20:07:18 följande:
    jag sitter här med massa SD och ett par rejäla förvärkar....
    lillan var väldigt aktiv både igår och idag, likadant min mage, det har blivit lättare att gå på toaletten om man säger så ;)

hur mår ni andra?
    oj, har nästan inga sd..hm, e proppmätt av smörgåstårta,mat osv....urk...
    vart på dass 3 gng så jag antar att jag äter på rätt bra, hahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-20 20:33:05 följande:
    jag brukar ha några sd om dagen, känner inte av dem så mycket. men dem känns ju mycket mera idag tillsammans med hemsk mensvärk

3 ggr? hahaha ja eller så har du en rejält bra magsmältning och tarmfunktion :P ;)
    ok, mja jag får små ngn gng...men inte så mkt....jaa å jag tror en 4de gng e på g, SUCK! hahaha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-20 21:02:07 följande:
    Nä nu skall jag se vad som skall handla in mer

Baby sitter
    bumbostol
    MER KLÄDER 

sen är jag klar !!!!!!!
    haha bra jobbat :)
    jag fick 3 st baby bodys idag, hehe 1 med mumin, 1 med stinky, å en annan blå...i present av mina gäster, sen fick jag ju annat med men de var så söta :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-20 22:21:39 följande:
    Tjena alla runda här inne. Allt bra me er?Garttis till 2årSkål(alkoholfritt) hahaha. Jag å sambon va ute igår å firade att vi har 8 år i morron. D va barnvakt, komisariespäck(bio) å hämtpizza.... En perfekt kväll! Hoppas att du oxå har haft en toppen dag.
    Pregga skrev 2010-06-20 21:12:27 följande:
    haha bra jobbat :)
    jag fick 3 st baby bodys idag, hehe 1 med mumin, 1 med stinky, å en annan blå...i present av mina gäster, sen fick jag ju annat med men de var så söta :)
    Vist e d härligt med generösa gäster. Själv så var jag hos min dressyrtränare idag å fick en hel säck med mammakläder å amningströjer, lite till dottern oxå faktiskt. Inte felFlört
    Åh det låter trevligt ju =) hihi
    jo jag fick en del annat åxå bla en goebel ängel å pengar :)
    som jag sprungit på toa, men nu vet jag nog säkert vad det e....jag drack 3 glas mjölk, å fick värsta magknipet...å nu e man öm som ett bälte över magen...jag som aldrig varit laktos känslig i mitt liv innan ju..
  • Bubbis10

För er som har barn sen tidigare eller kanske syskonbarn som kläckt ngn kommentar som e skitkulö eller minnesvärd, kom in här på tråden, jag länkar strax.

å för er som vill ha ett riktikt gott skratt, gå in å läs...har skrattat så jag tjutit...

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-20 22:47:43 följande:

För er som har barn sen tidigare eller kanske syskonbarn som kläckt ngn kommentar som e skitkulö eller minnesvärd, kom in här på tråden, jag länkar strax.

å för er som vill ha ett riktikt gott skratt, gå in å läs...har skrattat så jag tjutit...

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m53108505.html
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-20 22:55:58 följande:
    Ja, d e riktigt rolig. Jag bara älskar barns komentarer. hahahaha
    jo det e underbart..:)

fick just besked om ngt ...asså det mest romantiska jag hört på så jäkla länge, tårarna sprutar här...tänk vad jag e lycklig för mina vänners skull Hjärta
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-20 23:18:40 följande:
    NU MINA VÄNNER MÅSTE VI HA HJÄLP MED NAMNFÖRSLAG.
    DOTTERN HETER JU THYRA, SÅ INGET PÅ T ELLER L FÖR D HAR VI FULLT AV I SLÄKTEN, MEN D FÅR GÄRNA PASSA UTAN ATT BLI PIFF-Å-PUFF-NAMN

Sambon e helt övertygad om att han kommer att bli mobbad om vi döper honom till Silas. Typ bli kallad för Sillen eller liknande....

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hahahaha sillen? tror jag inte han kommer bli mobbad för..
    asså ja gillar ju liam,sebastian, men det kanske e för vanliga namn...svårt då man e så kär i sina egna namn ju...haha jamie?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10