Vi fortsätter, Bf aug 10
Såå var man hemma lycklig fr Bm :)
alla värden ser bra ut, järn,blodtryck mm.
Sf måttet låg på 30-31 ca å enl kurvan :) lillemans hjärtljud låg idag på 154 , å han gillar INTE att man lyssnar på han i vanlig ordning, sparkar bort den så hon får börja om, hahaha
sen hade han vänt sig igen, ligger fortfarande med huvudet ner, men benen å händerna nu på höger sida å ryggrad längs vänster så ELINNN det stämmer bra att man känner barnets ryggrad när den hickar :)
Hade ingen Uvi, å min gbs låg på samma värden å skulle inte bahndlas då jag inte har besvär av det. utan ska ta det på BB.
Frågade om detta med att föda för tidigt, eller gå över å sa det att jag tror att min lille kommer lite tidigare, hon frågade varför så sa jag det att lillan kom 8 dagar tidigt, å då sa hon det att man kan se ett mönster att dom som gått över 1 gng gör oftast det alla gng å tvärtom, vilket inte gör mig ngt bara det inte blir för tidigt.
men det fanns ju ingen ren fakta bakom detta utan ngt som hon lagt märke till i sitt jobb..
lilleman blir mkt irriterad när hon känner efter hur han ligger, putter å sparkar tillbax, hahahaha guu som jag älskar han redan :)
Så jag firade det hela genom att gå in i mattaffären å köpa en barnmatta i blått med lite mönster å så till ett FYND pris, 149 kr :)