Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ett faktum med Fl, antingen e man bra omtyckt eller typ hatad....hahahha

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 15:49:11 följande:
    Hej tjejer!!Jag har gjort massor här hemma  Jag har borrat och rensat babyrummet, vi ska börja lägga golvet ikväll!!Hur som helst så sitter jag barnvakt åt min underbra systerdotter  Hon är 1½ år såååå mysigt!
    Nu sitter jag med dig i luren men svarar ändå, hahahhahahaah gu så mys å ha en liten hemma....{#lang_emotions_heart}
    ÖVERANTRÄNG DIG INTE!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-02 15:52:02 följande:
    Ja precis det är så jag tänker också. Så det där med 80% är ju ingenting =) Nä, det är en kille som ligger och växer i min mage jag är HELT säker på det.Grattis till v.17! Jaaaaa jätteskönt verkligen! Synd bara att vi inte fick ett foto på hela vår lill* bebis. Vi fick bara foto på de delar hon mätte. Dem fotona ska vi visa för vår ordinarie Barnmorska, det är nämligen inte samma som gör ultraljud.Vi hade ju tänkt att göra ett könsUL i maj, kommer då vara i v.27 nånting sånt,  innan jag åker tillbaks till Sverige. Men vi får se hur vi gör kanske gör vi det tidigare =) Men sen får det vara nog. Om inte BM i sverige sen vill göra ett RUL. isåfall får hon det. Men sen är det ABSOLUT stopp. Isåfall kommer det ju bli 4 ultraljud sammanlagt, det är mycket. Jag har förut bara gjort 1/graviditet förutom andre graviditeten då vi gjorde 1 RUL och ett könsUL som ändå var fel hahaha 
    tack så mkt {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 15:59:36 följande:
    Hahahaha!!!! Jag har INTE överansträngt mig hahahaha!!
    upp uuuppp försök inte! jag vet nog vad du gör, lägg dig på soffan genast!!! hahaahaha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-02 16:18:21 följande:
    Nix jag ska inte lägga mig på soffan jag ska nog åka till uppsala snart för att köpa en ny datorn niiiice!! Christian ringde nyss hehe roligt!Ska bara kladda på lite smink sen lämnar jag av det vackra lilla trollet sen bär det av..Hörs ikväll tjejer!
    haha att du orkar....jisses, nu har jag ätit å e helt slut! dagens bedrift...hahaha
  • Bubbis10

Elinnn

måste fråga, skulle du bli besviken om du väntade en tös?

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 18:46:48 följande:
    Så nu e jag tillbaka. Ja var va jag. Jo drömmar! jag har drömt nått som fick min sambo att vakna till en mardrömm! Jag drömmde att han TÄNKTE vara otrogen med nått yngre å drömmen var så verklig att det tog flera min efter d att jag vaknat till att jag fattade att d var en drömm, men även då var jag bara tvungen att smälla till honom (iförebyggande syfte) Stackars j*vel. D konstiga är att jag drömde samma sak med dotter i magen:0) D e min största skräck att att han ska lämna mig eller att jag ska bli tvungen att kasta ut honom. inte för att jag inte skulle klara mig, men han e ju min stora kärlek sedan 8år:0)
    hahaha men det va ju bra å ge ehna en smäll i förebyggande syfte, haha
    asså jag har tjutit av skratt i tel med en väninna å morsan, läste upp en tråd här inne å jag kunde knappt läsa...bara skrek av skratt, tårarna rann...å först sa båda 2, jag hör inte vad du säjer när du skrattar så.....hahaha till slut fick jag läst vad som stod, å bägge 2 ska regga sig här på Fl..hahahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-02 16:57:44 följande:
    Sanningen är faktiskt att jag i början var helsäker på att det var en flicka, men sen hade jag en dröm om att det var en pojke så nu känns det mer som det. Men som sagt, det spelar absolut ingen roll. Det gör det nog inte för någon härinne....
    Nej, jag menade inget illa Elinnn, klart vi alla e glada å det räcker ju mer å blir över bara barnet e friskt. Men vissa kan ju ha en önskan ...tänkte bara ¨då du va så säker....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-02 19:19:52 följande:
    Hej hej tjejer!!Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!!Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor
    hey =)

jaa vissa jobbar ju åxå...hahahaha skämt åsido....kul att du skriver :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 19:34:45 följande:
    Ja ja... men vi har ju jätte kul här inne ju. Folk som inte varit här vet inte vad dem går miste om alltså.Ställd till en sen här hemma i dag å gjorde en höna av en fjäder, vad d handlade om vet jag inte, men nått positivt måste d ha varit, för jag slapp gå till affären. D gjorde sambon å han tog med dottern. Dem handlade fiskgratäng, hello kitty glass å cola. Måste försöka minnas vad jag sa (vill ju göra om det. Kan d ha varit att jag sa att jag var trött, att jag föreslog att han skulle städa medan jag gick eller var d tårar som kom när han vägrade göra det? Ingen aning Hjälp mig att förstå d obegripliga
    haha jo jag hittade en tråd igår, å jag skek av skratt..lilla vaknade å frågade-mamma varför skrattar du? sen hade jag Carohl i luren å skulle förklara för henne men jag tror inte hon hörde så mkt, jag va hysterisk.
    det var egenteligen en fruktansvärd tråd, riktigt hemsk...å jag tyckte inte det hemska va kul i sig såklart utan mer hur hon berättade å uttryckte sig...skrattar här igen bara vid tanken..hahahahahahah

vad du än sa eller gjorde så funkade det ju ;) haha fortsätt så....hahaahha
  • Bubbis10

jag tror jag befinner mig i FAS 2....fr oro till ren HYSTERI! hahahaha
    blir la vadderad cell snart, å skyddshjälm....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10