knyzzel skrev 2010-03-02 18:46:48 följande:
Så nu e jag tillbaka. Ja var va jag. Jo drömmar! jag har drömt nått som fick min sambo att vakna till en mardrömm! Jag drömmde att han TÄNKTE vara otrogen med nått yngre å drömmen var så verklig att det tog flera min efter d att jag vaknat till att jag fattade att d var en drömm, men även då var jag bara tvungen att smälla till honom (iförebyggande syfte) Stackars j*vel. D konstiga är att jag drömde samma sak med dotter i magen:0) D e min största skräck att att han ska lämna mig eller att jag ska bli tvungen att kasta ut honom. inte för att jag inte skulle klara mig, men han e ju min stora kärlek sedan 8år:0)
hahaha men det va ju bra å ge ehna en smäll i förebyggande syfte, haha
asså jag har tjutit av skratt i tel med en väninna å morsan, läste upp en tråd här inne å jag kunde knappt läsa...bara skrek av skratt, tårarna rann...å först sa båda 2, jag hör inte vad du säjer när du skrattar så.....hahaha till slut fick jag läst vad som stod, å bägge 2 ska regga sig här på Fl..hahahaha
elinnnnn skrev 2010-03-02 16:57:44 följande:
Sanningen är faktiskt att jag i början var helsäker på att det var en flicka, men sen hade jag en dröm om att det var en pojke så nu känns det mer som det. Men som sagt, det spelar absolut ingen roll. Det gör det nog inte för någon härinne....
Nej, jag menade inget illa Elinnn, klart vi alla e glada å det räcker ju mer å blir över bara barnet e friskt. Men vissa kan ju ha en önskan ...tänkte bara ¨då du va så säker....