Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-30 12:14:27 följande:
    såå nu har jag kikat runt lite på amningskudde....e det ngt ngn här inne kommer köpa? hade inte det med lillan, å jag ser att dom e rätt så dyra...hm...är ju inget måste, men kanske kul...eller?
    funderar, finns på ullared vi ska ju dit om ett par veckor, kostar ett par hundra där.
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    SweetLilly skrev 2010-03-30 12:47:33 följande:
    funderar, finns på ullared vi ska ju dit om ett par veckor, kostar ett par hundra där.
    139 närmare bestämt..
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-30 12:53:24 följande:
    139 bara? det är ju bara en hundring och lite till!!! jättebilligt ju!! bra tips :) det tackar jag för <3
    Ja det är underbara priser på baby/barngrejer där ju.. bodsar kostar 29:90 har jag hört

Nu är jag mest sur över att jag budade på ett jättesött fleeceset på tradera,  och glömde bort tiden, så jag kom en minut för sent och missade att nån budat över.GRRR
  • SweetLilly

jag kände just ett par riktiga stötar ut mot naveln! Första riktiga får jag säga! men som vanligt när man lägger dit handen så slutar det

Varenda gång det är lite mer livat så säger jag till maken att komma och känna, men då slutar det, haha.

• SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-30 13:45:21 följande:
    ha, ha... så säger många. Jag kände en ordentlig spark igår i sidan. min var igång hela kvällen och när jag skulle lägga mig så kuffades det runt länge där inne. Så svårt att försöka sova när något rör sig där inne. Är väl för att jag inte kan fatta att det är bebis. Än så länge så har jag inte känt något på utsidan.
    ja jag kan känna på utsidan, men mer som att det är nåt som rör runt där inne, inga direkta puffar sådär, nåt litet kanske.
  • SweetLilly

Hm, ibland får man bara vissa låtar på hjärnan, nu går en låt här hemma om å om igen.. jag äälskar den! Nu kommer nog Pyret digga den också sen, haha!

">

Nu ska jag börja med middagen, blir lax med räksås och bulgur, mumsisch =P

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-30 20:01:03 följande:
    Den kära leken-hur kan du vara utan Bh?? jisses, jag släppte lös mina nu å det gör ONT!
    Ja fy, mina har ju fullständigt exploderat, de är röda och ömma! Jag brukade ja 75C ibland 80B, men nu köpte jag en ny igår och det blev 80D!! och den är nästan för liten..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-30 20:32:44 följande:
    ngn som e duktig på kanin beteende??
    jag har haft kanin men är ingen expert
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-30 20:46:17 följande:
    ok, hehe min dotter har en dvärgvädur...han e helt underbar å beter sig mer som en trogen hund än en kanin....han går efter min dotter överallt,han vill gärna upp i hennes knä...å när hon står upp så ställer han sig på baktassarna å sätter framtassarna på hennes ben å vill att hon ska sitta ner med honom eller lyfta upp han-helmysig e han.Men han gör ngt jag inte alls förstår, han tar försiktigt med tänderna i hennes tröja i ryggen å rycker.....bara när hon sitter, han springer bakom henne å biter tag i hennes tröja å drar...??????
    Nja att de drar och rycker i kläderna kan ju vara ren lek, eller att han "uppfostrar" henne lite
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-30 20:53:10 följande:
    hahahah dööör av skratt, hon tittade på mig nu å bara flinade när jag sa det, haha men han e ljuvlig. har aldrig sett ngt liknande hos en kanin innan..
    nej så länge han gör så och är trevlig är dte ju ingen fara. kaniner är ju lite speciella, kan lätt bli sura och rycka i ilska, emn jag antar att ni ser skillnaden

Jag hade en kanin som bler skitsur ibland och han stampade i golvet och slet en i byxbenet
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10