Malinski79 skrev 2010-06-22 19:46:33 följande:
Pregga: Ja må hon leva..ja må hon leva..ja må hon leva uti hundrade år....javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade ååååååårrrrr!!!! Ett fyrfaldigt leve för Pregga..hon leve..hipp hipp hurra hurra hurra hurrrrrraaaaaaaaaa!!!!! Stort GRATTIS på födelsedagen tjejen!!!

Ja du Pregga..Här både jobbas det 100% + renoveras för tillfället

Så det är min anledning till att jag inte är här lika mycke längre...Men nu är det bara 2 veckor kvar att jobba,sen ska jag va ledig,vilket ska bli SUPER skönt!!!! Då ska jag bara njuuuuta å ta hand om min
Hoppas alla ni andra mår toppen!!!!!
imorrn är det dax för BM igen oxå

Men guu va gullig du e , hihi blir ju alldeles till mig här..(är egenteligen en rätt känslig tjej)
Tusen tack gumman, va glad jag blir.bamsekram

Ok, man har ju undrat lite vart du tagit vägen, men då förstår jag..va skönt att bli ledig om 2 veckor,förstår att du ser fram emot det :) Åh va roligt att gå till Bm imon, det e ju lika kul varje gng :) KRAAM
sofie och laura skrev 2010-06-22 20:20:03 följande:
HEMMA!
Nu e jag hemma!
Vill bara tacka min pregga för stöd och att du e så go som bryr dig verkligen=)
Grattis på födelsedagen vännen
Jag var inne på förlossningen idag i stort sett hela dagen, sd har jag men inte regelbundna
men Läkarens dom vart efter mkt om och men BÄCKEN UPPLUCKRING från helvete.
JA och läkaren sa att det kan man inte göra ngt åt efter att bebis e utanför livmodern.
SD har inte påvekat tappen utan allt såg så fint ut men blir mina sammandragningar mer regelbundna då måste jag återkomma!
Trött vart man efter denna dag..
Men det mysigast med denna dag var alla små bebis skrik i korridorerna =)
Kan man längta mer en vi här inne nu?
Hur har ni alla andra haft det?
Så lite gumman, jag tycker ju om dig..ååh tack så mkt :) Oj, vilken dag du har haft gumman, shit vilken oro..men va skönt att allt ser bra ut, detta med foglossning, hua dinm stackare...*känner med dig*

elinnnnn skrev 2010-06-22 20:24:43 följande:
nädå det skadar inte bebis att promenera. lovar!
jag e också varm men klarar inte av att inte ha något tajt under tunikorna osv. vanesak antar jag :D
japp klart dominic sitter där han ska :)
hihi ok, tack så mkt gumman :)

ja asså jag klarar inte heller av att ha ngt som sitter för tajt, eller iallafall inte upptill...släpper tuttarna lösa så fort jag kommer hem, hahahaah
va kul att ni kommer ihåg vad min son heter :)