Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-06-22 23:30:33 följande:
    jo det är ju tätare besök när det är första gången. eller iallafall var det så förut. men jag tycker ändå det blivit glesare på besöken om jag jämför med när jag väntade barn nr 2 och sen nr 3.. Men men snart får man gå till BVC istället :D
    jo jag tror jag läst att du skrivit innan att det var från farfar :)
    jo eller hur, asså jag älskar ju att gå till min Bm å hon e ju så underbar dessutom :)
    japp, får gå dit sen med den lille, hihi
    'jaså? det kanske jag nämnt då ju...oopps
    elinnnnn skrev 2010-06-22 23:38:00 följande:
    naw vad gulligt :)
    jag köpte en rosa "hello kitty" nalle på hm till våran dotter. min systerson var med och handlade och han fick syn på nallen som jag gick runt och bar på..
    då sa han: varför bär du på en nalle?
    "jo, jag ska köpa den till din kusin som ligger i min mage, visst är nallen fin?"
    han: ja jättefin.. (och så ser han sån finurlig ut) och säger: men tänk om inte min kusin tycker om den då??
    jag: jo men det kommer hon säkert göra.
    Han: jo men...... annars kan jag få den (och ett stort leende på det)
    haha både jag och hans mamma bröt ut i skratt.
    han älskar rosa :) han är 4½ år
    hahaha va sött, e det den hello kitty som man kan dra ner typ "mössan" på bakåt? stod å tittade på den idag :) min dotter älskar hello kitty å diddl, men jag köpte den inte för just en sådan nalle skulle säkert glädja henne men hennes blick skulle nog bli-mamma, lägg av-jag e STOR nu! hahahaha
  • Bubbis10

Näe elinnn nu e jag jättetrött, men va kul att du var inne så sent :)
    hoppas du får sova så gött nu, hihi
    natti natt...kram

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-22 23:55:41 följande:
    haha jag skrev ju samma, såg inte ditt inlägg förräns jag skrivit mitt :D
    godnatt gumman, tack detsamma! kram
    haha såg det nu :) kram
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 05:25:26 följande:
    Godmorgon!

Jaha då ska man till BM idag och nu ska man man behöva gå hungrig grrrrr...
    Lär storkna av hunger.

När började era bm mäta era magar (SF-Mått) ?
    hm, jag ser att Carohl har skrivit v 24 ca, jag tror det var runt v 29 på mig :)
    tetta skrev 2010-06-23 08:40:41 följande:
    Pregga:::

Jag fyller den med varmt vatten sen så är det bara att bada!
     Alkoholfria paraplydrinkar finns att serveras!    

Det är skönt att slippa krångel med fk. För man vet ju aldrig med dem.
    ååh va gött, hm...vilken tid skulle jag komma? hahaha
  • Bubbis10

Vaknade ganska så nyss var jättekissnödig å vad ser jag??
    En rosa prick på pappret 2 GÅNGER!!!

kännde paniken komma rusande, men jag tog en tampong å kikade efter å det kom ju inget på den....så jag bör väl kunna känna mig lugn...hoppas jag, ska ringa in å fråga ändå.

• Bubbis10

hade ju skitont i mellangärdet inatt med....dom tyckte att jag skulle avvakta å hålla koll...suck

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-06-23 09:53:44 följande:
    usch vad obehagligt..hoppas det försvinner snart så du slipper gå i tankar =/
    jo, pratade just med förlossningen som sa åt mig att avvakta, har ju inte ont å så ju...å var å kissade nu igen å då kom inget...hon sa att det kan bero på att jag vart ute å rört mig så mkt igår å att mina då sd kan ha gjort detta men attd et e harmlöst...men nu e man ju lite nojjig ändå...i värsta fall så får la jag åka upp, men det kom inget nu..
  • Bubbis10

nu har han banne mig vänt sig igen, haha känner hicka på höger sida igen, haha

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 12:47:00 följande:
    Då är man tillbaka från BM och har hunnit vila/sova 2 timmar nu med.

Mitt HB hade fallit jätte mycket så det blir att börja knapra 2 st järntabletter IGEN.
    Låg bara idag på 113 och sist var de tju på 125 som det stigit till.

Mitt SF-mått var högt sa dom. Låg låååångt högre upp än den "normala" kurvan.
    Hela 30 i SF-mått och det är för mycket i v 30 som jag är i tydligen.

Sen hittade dom inga hjärtljud på tösen heller och letade som galningar fleeeera ggr och jag får en stark panikångest och får värsta tårarna när dom som tur var kände vart hon var (Ligger högt upp) så hittade dom henne tack och lov

Jaha då ska man äta äcklig Blodpudding nu till Lunch... *Kräks*
    hade jag inte lagt märke till din skrattande gubbe så hade nog hjärtat stannat på mig efter att ha läst halvvägs, *pustar ut* jag har sf mått 30-31 i v  33 imon :)
    men fy va vidrigt med blodpudding..känner ulkningar med dig :) haha

behöver nog inte ens säja, tack å lov att dom hittade henne....{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 13:40:47 följande:
    Ja då kräks vi ihop gumman för fy fan för blodpudding och dessutom skall jag käka massa brocceli,ärtor osv...Jösses jag lär ju skita ut tegelstenar sen

Ja fy det var en mardröm nä'r dom flera ggr fick leta efer hennes hjärtljud.
    Jag vet ju jag kä'nde henne i väntrummet hos bm men jag blev skiträdd iaf när dom sa dom itne hittade något.
    Men hon hade lagt sig sååå högt upp under pattarna typ och gömt sig och låg med ryggen utåt dessutom.

Allt bra med dig annars idag???
    hahaha stackare, men broccoli å ärter gillar jag :) här blir det lax å ris till lunch,ja jag förstår att du måste kännt en sjuk panik asså, jag hade ju milt sagt blivit hysterisk, men det vet du ju säkert redan, haha med mig e allt bra, blev kraftigt orolig över den rosa prick som kom på pappret idag å ringde in å dom lugnade mig med att det inte e ngn fara så länge man inte blöder, vilket jag inte gör...tack å lov. nu har jag trosskydd på mig för att hålla koll på läget,men jag har kissat flera gng utan att det kommit ngt. jag har ju bett dom kolla mig för uvi å jag hade ju inget sa dom....men men jag blir la tvungen å lita på dom fast det känns svårt ibalnd, min lille prins har vänt sig igen sen i måndags, haha bus frö asså...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 14:11:42 följande:
    Fy förstår du blev/är orolig. Det hade jag med blivit.
    Men skönt du inte blöder iaf mera.
    Det är inte din slemmis som börjat lossna da?
    Säker på att det inte är från nr 2?
    asså slemmis tror jag absolut inte att det är, den lossade först efter att vattnet gått med lillan, å den var ju rätt så stor å kletig. detta var bara en prick, kan ha varit fr nt 2 fast jag bara kissade så torkade jag bakifrån typ för att inte dra in ev bakterier i underlivet, jag tog 2 st tamponger(ja en i taget såklart) haha å kikade efter å det kom absolut ingenting. jag pratade med dom å det räknas inte ens som blödning.
    men orolig blev jag, har trosskydd nu å inget mer har kommit...
    sen igår natt så hade jag skitont i mellangärdet men misstänker att lillaman tog spjärn för nu har han vänt sida igen, kände hickan på höger sida igen ida, haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10