Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-06-23 14:16:55 följande:
    Hej gumman!
    Det är en välldans tur att vi har varann här inne då vi stöttar och tröstar!
    Och en välldans tur att förlossningen finns =)
    Och du vet känner du dig orolig då gör du som ditt hjärta säger .....

Annars har ni fint väde i gbg?
    hey gumman :)

ja det e en väldans tur att vi har varandra här inne asså, så mkt det underlättat...
    ja tack å lov för förlossningen, haha både du å jag får la snart privat tele linje dit ;)
    Vädret här e helt ok :) sj?
  • Bubbis10

BIZZIE

om du e inne å kikar så bums in med dig :)

Nu ska jag snart åka å hämta dottern fr lägret hon vart på ett par dar :)
    som jag längtat efter henne, sen blir det mys här hemma å jag får logga på senare ikv när hon sover, hon åker ju imon Em igen, vi e båda bjudna ner till varberg under midsommar till bästa vänner, men då det ska vara fullt ös ihop med 3 andra barnfamiljer så orkar jag inte åka med, så lillan får åka med dom å ha så jättekul ändå...

asså jag orkar inte med större folksamlingar nu, känner mig som en tråkmåns ju....

• Bubbis10

kikar bara in snabbt å berättar att jag ska upp till akuten....=( dom tyckte jag skulle komma med en gng....

• Bubbis10

hej tjejer!

tack så mkt för omtanken, ni e ju för söta, jag hann inte förklara varför jag åkte in då allt gick så fort, jag ringde upp till förlossningen å skulle bara rådfråga om barnets rörelse, då den i stort sett förvunnit nästan i 2 dagar. bara ytterst lite..hon svarade på sjukan.-kom in med en gng å vänta inte. så det var ju ilfart upp...tog Ctg som inte var helt ok, så jag fick gå in till läkaren som gjorde en total undersökning på min lille prins allt fr huvud till fot.

Fostervattenmängd var mkt bra´,hjärtat å hjärna ,navelsträng å tillförsel till den var utmärkt, det dom reagerade på var just lite rörelse på Ctg,n så efter undersökning så fick jag iskallt vatten å ny Ctg togs...då blev det fart på han å jag fick bättre rörelse, antagligen så har han sovit ganska så mkt det sista så¨vida han inte e aktiv när jag sover....

Tusen tack alla för omtanke, kom just hem å e helt slut...{#emotions_dlg.flower}Hjärta

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-24 17:20:45 följande:
    åh men vad skönt att allt såg bra ut, förstår att du var orolig isåfall. men som du sa , han kanske passar på att röra på sig när du sover och att du därför inte märkt något.
    kram skönt att du e hemma igen och att allt var bra med din lillprins
    Tack så mkt gumman, det värmer i hjärtat...hade carohl på tel på hemvägen som sa att ni frågat, tack så oerhört...jo det va skönt å höra att allt var ok, fast jag blev ju mkt skärrad när dom reagerade så på det första ctg,t..hua....men han har vart superlugn i 2 dagar nu....hoppas han vilar upp sig för maraton, å små goa runda kinder hade han med :)
  • Bubbis10

sssssssss8

jo han skrämmer livet ur mig, det lilla busfröet...

Såå ny vecka idag 33 :)

Grattis till er andra med som byter v idag :)

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-24 18:22:50 följande:
    hihihi gör han nog ;)
    grattis till ny vecka!
    Hihihi jo antagligen, bus unge =)
    tack så mkt....

Köpte jordgubbar ida 2 stora byttor för 40 kr
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-06-23 20:08:13 följande:
    Hej alla mina nära och kära!!

Först så vill jag verkligen säga att denna tråd har varit en sån otrolig upplevelse!
    Man har fått vänner som kommer stanna ett tag i ens hjärta!
    Fast det bara är skriva här och en del sms så betyder det jätte mkt för mig!

Ni är ngt som funnits vid min sida som gravid.. stärkt mitt självförtroende samt gjort mig trygg.

Pregga fast du är en orolig individ så lugnar du mig när jag får panik och blir galen,
    Du lyckas med ngt som du själv har fobi med hahahahahhahahaa

Jag älskar er här inne =)
    Naaw men lilla gumman då..jag måste instämma, denna tråd har varit så otroligt givande, har fått kontakt med människor å en otrolig vänskap som jag hoppas håller livet ut, som jag skrattat å gråtit med er..hihi
    jo jag e en orolig individ nu gumman, så det glädjer mig mkt om jag kunnat lugna ner dig emellanåt,
    Love u to Hjärta puss
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-23 20:38:25 följande:
    Hej hej... Ingen inne (suck).

Har varit på MVC:n i dag å träffat läkare. Jag fick äntligen datum för mitt snitt... Yes.
    Vår Lilleprins-Bus kommer senast den 22 JULI. På måndag e 24 dagar kvar. Oj vad tiden gick fort helt plötsligtTungan uteFlört... hahahahaha

Ska ner å hämta hans säng i källaren snart å sen ska jag bädda å fixa så att sovrummet blir som jag tänkt.

Kommer kanske in en runda till sebnare, men nu måste jag städa lite så att sängen får plats hahahaha....
    Åh men guu va roligt att du fått ett datum å så snart ju :) WOW!!!! Grattis till det,hihi
  • Bubbis10

lillabambi

va roligt att ni börjar komma tillrärra i ert nya hem, va skönt å bo i hus...underbart :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10