Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-06-26 11:35:23 följande:
    Hej på er!!

Hade en lugn midsommar igår. Idag kommer syster och hennes familj. Det är otroligt skönt att inte åka ngn stan.
    Knappt haft ngn sömn inatt för sammandragningarna var för hemska. Sånu sitter man här som en padda!
    Har frossat i mig jordgubbar. Att det kan vara sååå gott?!

Kanske blir det ett dop i poolen om inte ngn ser på. Ser ju ut som en vaggande anka.

Pregga: Vilka fina kläder!!! vilka fina presenter!
    Måste lägga upp det jag har handlat. Men har inte haft ork. Men de kommer.
    tack så mkt, jag blev jätteglad :) carohl va så himla gullig å skickade dom till min födelsedag Hjärta
  • Bubbis10

Fici ett sug efter pannkakor nu, såå jag trallar bort till kiosken å köper mjölk å ägg...å där inne står en RIKTIGT HETING!!! du milde, han var nog bland det finaste jag någonsin sett...
    Typiskt bara så var puckot pårökt som ett as med. Men det e klart, han var ju fin ....GRRR

• Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-06-26 19:18:19 följande:
    Har ni skrivit förlossningsbrev? Jag fick den instruktionen från senaste BM besöket fast det känns som att det inte kommer hinnas "läsas" sånt.

Liten i magen har fortfarande inte vänt sig.. Går in i v32 i morgon.. Men det kanske ger sig..
    Nopp, å jag kommer inte skriva ngt heller, tar det som det kommer å hur det känns just då :)
    din lille kommer vända sig, kan tom bli i sista stund, men oftast i v 34-37 :)
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-06-26 19:46:09 följande:
    Ja eftersom min lille har lekt torktumlare därinne fram till v 29 så är jag säker på att han "trasslat" in sig så han inte kan röra sig en millimeter.. Tungan ute
    haha e han lugn? jag som tycker min vart så otroligt lugn...men läkaren sa att det e trångt nu :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-06-26 20:52:35 följande:
    Hello brudar!

Hur är det?
    Tack gulliga Sofie Laura och Pregga för tipsen och råden. Skrattande Trosorna minns jag också lite vagt att jag började använda senare men jag använder bara bodysar i början nästan, det är ju så mera praktiskt. Men jag får köpa några par trosor då jag köpt lite tröjor också.
    Min kärlek börjar känna sig lite stressad över att vi inte har madrass och täcke än så vi ska köpa det snart då Glad

Jag har haft en riktig mysdag måste jag säga! Vill ni se vad jag har haft för mig kan ni kika i min blogg carropetit.blogg.se jaja nu ska vi väl fortsätta att mysa snart, vi ska kika på en film och jag ska göra mig lite saft.
    Tjo ma sista :)
    jo men det e ju mer bekvämt att använda body,s i början..men just om man har ngn söt t-shirt så e det ju som sagt bra att ha lite underbyxor :)
    ska kolla din blogg nu ju, hihi

Tjejer-e det ngn som vet hur spindelbett ser ut? å bits svenska spindlar?
  • Bubbis10

Jag blev just totalt LIVRÄDD!!!!! avskyr spindlar å allt vad det heter, å jag har ju fått bett på magen å det ser exakt ut som spindelbett....står å plockar ihop smutstvätt då jag ska börja tvätta nu...å där VAR BOVEN!

en stor vidrig spindel, jag mår så illa nu asså....luften bara gick ur mig..

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-26 22:18:03 följande:
    Åhhhhhh FY FAN! Jag hade tvärdött. Bara hatar dem små liven..... Usch.

Kul att se dej förresten
    Kul å se dig med mitt uppe i en ångest attack....mår illa nu..har ju 3 bett på magen, å det var en stor jävel...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-26 22:33:41 följande:
    Jag ryser... Men jag tror inte att svenska spindlar e speciellt giftiga i alla fall
    jaa att jag inte dog :/
  • Bubbis10

hahaha min dotter ringde nu, hon e på landet i varberg..skulle fiska krabba å bada med bästa kompisen, å skar sig i foten på en klippa...å utbrister när hon berättar-tack gode gud att det inte fanns hajar där, hahahaha

• Bubbis10

Nu känner jag min lille prins, hihi e snart färdig med tvätten för inatt, ska fortsätta imon, nu var det lillans å mina sängkläder samt kläder...å lillemans babytäcke å laban säng set :)
    imon blir det mer till lilleman som ska tvättas upp.....man kan väl tvätta 2 färgat ihop? även om det e nytt eller? det kan ju knappast färja av sig om det e grön/vitt på ngt annat vitt?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10