Vi fortsätter, Bf aug 10
E upp tidig som du ser. Tänkte dra me hela familjen på lite ponnytävlingar i dag... mysigt.
Har tvättat allt utom dem nya kläderna till Prinsen.
Vagnen e klar, sängen ska bäddas klart, men jag saknar madrass, skötbordet e klart, babyskyddet e tvättat ska bara sätta på klädselen igen.
Angående madrass; Ska ni ha både madrass å bäddmadrass till era små kottar? Ska in på Ikea å handla d sista tänkte jag.
Godmorgon :)
mjo jag skulle väl tro det iallafall, får la chansa på vissa..känns ju surt å tvätta 1 plagg år gången, då lär jag få att göra..hm...
va mysigt med ponnytävling, hihi kanske din underbart roliha dotter kan kläcka ur sig ngt nytt :)
nopp jag ska inte ha bäddmadrass till, utan bara madrass.
ang vagn, så måste jag fixa till den lite då den stått länge nu å dammat lite...
Godmorgon tjejer!
Hur är det med er?
Igår var vi en svängom på djurparken med ungarna. Inget vi hade bestämt innan utan bara tog det som en impulsgrehj och trevligt var det men tungt att asa vagn och skrindor för branta uppförsbackar och med kulan på magen och dålig kondis så gick det nja si så där.
Sen blev det lite goda våfflor på kvällen.
Idag blir det bara en svängom till Helsingborg och glo runder lite granna.
Ikväll tänkte vi göra hemmagjord nyttigare pizza
Är inte alls glad för vanliga pizzor på pizzerior där man riktigt ser hur fettet (Smöret) bara flyter på ytan 
Jag tycker fasen att dagarna går så fruktansvärt sakta fram tills man får nosa bebis
vad ska man glra för att dagarna skall gå snabbare frammåt?
Vet ni vad? har faktist redan packat bb-väskan..TOKIG??? Ja kanske det men vafasen då har jag det redan gjort och får göra något skoj iaf den stunden
Nu ska jag ta mig ann 2 buskorvar här. En gapig ettåring med paddlande/viftande armar hihi och en dam på snart 5 år som verkligen är allt annat än lydig och vägrar ha sina egna leksaker utan bara "snor" lillgrabbens saker hela tiden samt retar gallfebern på oss vuxna...
Vad får ungarna sin Energi/ork ifrån? jag hade blitt trött efter bara 1 minut om jag had hållt igång sådär...Man blir ju trött bara av att se dom ![]()
Godmorgon gumman,
men varför drog du det tunga själv? var inte din man med dig? jag tvättade igår å när lillan ringer hem å hör det så blev hon galen på mig.-Mamma vänta tills jag kommer hem!!!
hahaha jag har inte packat BB väskan å det får allt vänta lite till, men däremot spå ska jag börja tvätta upp allt jag köpt,bärsele,amningskudde,hans kläder mm.
haha ja som min syster son, han suger musten ur vem som helst, umgås med han ett par timmar å du behöver ta in på vilohem sedan, hahahaha