• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:46:15 följande:
    bedövning och en RIKTIG läkare kan dem iallafall ge barnet när dem bestämt sig för omskärelse....
    Ja man tycker ju det men tyvärr sker ju itne det allt för ofta
    Pregga skrev 2010-03-24 11:52:01 följande:
    NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....
    Kan beror på du sexat för mycket och för vilt? haha nej förlåt men man kan ju bli smått svullen där nere när man är gravid
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:09:58 följande:
    Ja man tycker ju det men tyvärr sker ju itne det allt för ofta Kan beror på du sexat för mycket och för vilt? haha nej förlåt men man kan ju bli smått svullen där nere när man är gravid
    haha jag nästan önskar det vore så väl....har nog glömt hur det känns å ha sex helt ärligt, men mitt undermedvetna tycks ha full koll då jag drömmer om det.
    men jag har inte vart svullen innan ju ?
  • Bubbis10

Har ringt Mvc-dom ska ringa upp halv 3, ska fråga om mina svullna blygläppar...hahahahah

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-24 12:13:57 följande:
    Har ringt Mvc-dom ska ringa upp halv 3, ska fråga om mina svullna blygläppar...hahahahah
    bra skriv här sen;)
    har haft de me;/
    hmm fy faan va trött ja vart ska någ vila en timma;)
  • Bubbis10

dröm 1-e prostituerad å förhandlar om priser, säljer mig för en tusenlapp
    dröm.2 har sex med en blekfet gubbe på 60 år som e nästan flint å stönar
    dröm 3. inatt, hade jag sex med väninnan hanna....

Å nej jag VILL inte vara med om ngt av ovanstående, hahahaha
    så det e inte några hemliga fantasier....suck...

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 12:16:35 följande:
    bra skriv här sen;)har haft de me;/hmm fy faan va trött ja vart ska någ vila en timma;)
    haha ok, will do....suck, jag e trött, kåt, frustrerad...what to do..? å svullna blygläppar på det....hua....
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-24 12:21:36 följande:
    haha ok, will do....suck, jag e trött, kåt, frustrerad...what to do..? å svullna blygläppar på det....hua....
    hehe ja du;)
  • Nallepuhmamma
    Pregga:

Haha sjuka drömmar får man ofta som gravid och ofta med vidriga personer/saker inblandat.
    Själv drömde jag för ett tag sedan att jag och svärfar hade massa sex och fy fasen vad äcklad jag va efteråt även att bara se honom gjorde mig apdålig.
    Även drömt att man sexat med familjemedlemmar och sånna drömmar är fasen det vidrigaste för mig.

Du är modig du. jag hade inte vågat ringa in och frågat om mitt svullna underliv
     min man sa förut på skoj pga jag svullnat upp även PÅ alltså venusberget att det blitt en bullfi**a pga alla bullar man slängt i sig Äter ej bullar haha.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 12:21:36 följande:
    haha du får ta och blåsa upp den dära gummikent dockan du har gömd i din skrubb nu...Se till att du blåser extra mycket på vist ställe så den inte blir slapp
    Pregga skrev 2010-03-24 12:12:42 följande:
    haha jag nästan önskar det vore så väl....har nog glömt hur det känns å ha sex helt ärligt, men mitt undermedvetna tycks ha full koll då jag drömmer om det.men jag har inte vart svullen innan ju ?
    Hmm sex vad är det? Vist har vi det men ja det e så jäkla tradigt. Det är torrsex och in och ut och spruta sen klart...mer hinner/orkar man inte dels pga när barnen somnat så e man själv så dödstrött
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 12:25:52 följande:
    Pregga: Haha sjuka drömmar får man ofta som gravid och ofta med vidriga personer/saker inblandat.Själv drömde jag för ett tag sedan att jag och svärfar hade massa sex och fy fasen vad äcklad jag va efteråt även att bara se honom gjorde mig apdålig.Även drömt att man sexat med familjemedlemmar och sånna drömmar är fasen det vidrigaste för mig.Du är modig du. jag hade inte vågat ringa in och frågat om mitt svullna underliv  min man sa förut på skoj pga jag svullnat upp även PÅ alltså venusberget att det blitt en bullfi**a pga alla bullar man slängt i sig Äter ej bullar haha.
    hahaha dööör av skratt :) ja mina läppar ser ut som fladdermöss vingar nu, lite oroväckande ...hahaha svärfar??? ÅÅÅÅ my dear lord....jag tyckte jag hade vulgo drömmar, hade haft svårt för å se på han asså...*asg* dööör av skratt....

jaa han den blekfeta gubben jag hade sex med i drömmen..hade stor näsa å kulmage, va blekfet å stönade medans hans k*k var böjd neråt....UUUUUUUUUUUU
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10