Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-03-02 20:16:48 följande:
    Haha..Ja man får ju passa på när man är ledig
    haha jo det e klart, enl en annan på en annan tråd så e man en latmask om man inte jobbar när man e gravid, å kämpar å står i....haha jag svarade-guu va skönt det e å ligga på soffan å bara lata mig, äta gott å bara få vara, å mer njuter jag när jag ser att det stör andra! hahahahhaha
    nu e det ju inte riktigt så, har vart hemma fr kursen pga förskylning samt sd, ska till läkaren imon å kolla upp det......
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 20:21:34 följande:
    Hahahhaha. då vet du ju vad du har att se framemot ju. Nä, usch så får man nog inte skämta. Vi alla här inne håller tummarna för dej i morron, så klart. Hoppas verkligen att d går vägen. Själv ska jag tillbaka till studierna imorron å sen direkt till jobbet. Så tradigt!!!!!!!!!!!!! Men man vill ju ha pengar typ. Nått kul på tv i kväll?
    hahaha jo jag vet ju det å e väl förberedd....asg...
    tack så mkt gumman, va göllig du e..{#lang_emotions_heart}

haha jag köpte en tia lott för en stund sen, å jag köper ju typ aldrig lotter. så sa jag till lillan, om vi vinner ngt så gör vi ngt jättekul...hhahaah
    ungen svarade-jaa vi åker till danmark!!!

att jag inte dog av skratt....
    japp fas 2...undrar just vad som händer när man når fas 3....vill nog inte veta....hahahahha
    börjar la höra röster typ.....hahaha
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-03-02 20:24:45 följande:
    Haha,ja alltid retar det någon =)Önskar faktiskt ibland att man kunde va lite "ledig" mitt i veckan..Nu är jag ju väldigt tacksam att jag sällan jobbar kväll å aldrig jobbar helg,å inte sambon heller..Så vi har tur faktiskt...
    haha jo, hon störde ihjäl sig å sa att jag va ju inte klok! men å andra sidan så har jag inte påstått ngt annat heller....skyller på fas 2....hahahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 20:32:33 följande:
    Ja, varför inte. D e ju till & med utomlands hahahahaha Själv så sitter jag här å sörplar cola, missbrukare som jag är Jo d låter ju lite skönt faktiskt. Själv jobbar jag mån-lör, men bara korta pass 4½-6½ timmar. Mer om jag vill, men NEJ tack
    haha jo det e ju det, hon å jag åkte ju själva till danmark i nov å tog in åå hotell mm, hade helmys...sen 2 v senare drog jag  x.et till london....
    jag tycker det e skönt å få vara hemma lite nu men samtidigt så saknar jag min sysselsättning...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 20:45:23 följande:
    Jo, jag har oxå d problemet. MAX en vecka sen måste jag ha omväxling. Med dottern så var jag mammaledigt 8 mån sen började jag jobba 2-3 dagar i veckan 4-6 timmar. Hon var så snäll å sov bara nästan & sen så pumpade jag ut (hon kunde inte ammas ordentlig & sög fel) så att maken oxå kunde få mystit.
    naaw, men va mys att dom åxå fick den kontakten....hihi asså jag har som ett litet tryck i underlivet ngn gng per dag....det går över men det känns som om man haft lite hård sex typ....? har du med så?
    hm, jag va hemma me dottern i 1 år ca å tom lite mer tror jag...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 21:02:34 följande:
    Ja, speciellt när jag reser mig från toa eller om jag suttit på huk & lekt med dottern på golvet å inte haft stöd undertill lixom. Känns som om ungen ska börja trilla ut eller nått! Jätte läskigt
    ok, då e det inte bara jag då...har jag suttit länge lite obekvämt å inte riktigt bra så känns det så....ja som om ngt trycker på å ska ut...ska ta upp detta imon, tack för svaret....känns ju lugnare att fler känner så...även den kära leken å vi ligger med lika i tiden...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 21:35:29 följande:
    Ja, kan du inte säga vad du fick som svar sen? Snälla!!!!!! Är inte orolig, men d hade varit roligt att veta. Kände inte detta med dottern, men jag vet att min beckenbotten är svag... om d kan var d?
    Jo självklart så ska jag skriva vad jag får för svar, hehe ok, mja min bäcken botten e nog inte svag...eller inte vad jag vet, inget dom sa när jag väntade dottern iallafall....men jag ska fråga :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 21:43:07 följande:
    Måste bara berätta något helt annat. Har satt upp oss på en lägenhet nu. Ska se om jag kan lägga upp ritningen på i mitt galleri
    Åå va spännande =) vad e det för läg å var??
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 21:50:27 följande:
    Ett hus bort. Vi bor ett hyreshus område med 19 hus på 2 rader mitt i mot varandra. Nordens största inglasade innergård faktiskt! Nu bor vi i en läg. på 63 kvm (2:a) Å den nya läg. räknas som en 3:a men man får göra om den till en 4 eller 5 om man vill UTAN att hyran höjs. Den nya läg ligger på 83 kvm, men d skiljer bara 900:- i hyran. D gick att lägga in den:0)
    oj, låter ju kanon fint....ska kika lite på dina bilder då =) å grattis till fyndet eller vad man säjer, hahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-02 21:51:27 följande:
    Nu bor vi på 3:an å den nya ligger på 12:an
    GUUUU va söt du e :) blir ju rörd här....tusen tack för presenten.....
    jisses, va glad jag blir ....puss{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10