Vi fortsätter, Bf aug 10
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!!
Hoppas du får en underbar dag!
många kramar till dig

Solen skiner kan ju inte begära mer!!!
Jo, bebisen!

ja aså jag e på väg å bli riktigt förbannad på henne!! just nu så går hon mig på nerverna, jag får inte vara ifred en min, så fort hon har tråkigt så är det mamma....maaaamaaa....MAAAMAAAAAA!!!!!!!
snart blir jag fly förbannad!
Hej tjejer...
Siter här med en mango sorbet burk i näven och bara tar det lugnt....
8 dagar kvar till bf. hmmm
Har njutit av dagen som man kan göra. Solen skiner. Halsbränna från helvetet. Förvärkar som gör ont!!
Barnen har tjatat om allt...Så visst har dagen varit underbar!
Hej
Idag har man tagit lugnt..Not....
Har varit ute och gått. Grejat här hemma. Imorgon är det dax för sista gången hos bm. Och då menar jag sista gången. Vill att lill grisen kommer ut. Barnen satt i bilen och tjötande hela tiden. Kom ut!!!
Så man blir lite trött i öronen......
Hej
Är nu tillbaka från bm.
Symfusmåttet var 37 och bltr var okej. Fick två tider till. I nödfall som hon sa. Herregud vad deprimerad man blir.
Hämtade bilbarnstolen. Sketasnygg var den!
Dessa telesamtal man får nu. GRRR-......
Oj, är du hemma? Har du fått än?
Så nu drar man ur telefonskiten varje kväll. Jag pallar det inte. Orkar inte med dessa samtal. Jag ringer ju om jag fått. Kan de inte fatta det?!
Så nu är man rejält deppad...
Ska åka madrass nerför trappan med barnen om jag får ett sånt samtal igen!
Kom just hem å uppdaterar en snabbis, hahaha var hos Bm nu å ska tillbax in, dom tror att jag kan ha haft vattenavgång å inte att jag kissat som jag trott, men dom e osäkra så det ska kollas nu kvart över 11, min prins ligger sååå långt ner i mitt bäcken som han bara kan nu, hon sa-nu kommer han inte längre ner än att det drar igång...så jag ska tillbax till läkare nu, OM mitt andrenalin ökar...mitt sf mått har sjunkit ganska så mkt, pga han ligger så djupt ner nu...blodtryck var bra samt hans hjärtljud...dom sa att hans huvud kan ha täppt till ev vatten...så nu ska jag tillbax in om en liten stund, e bara hemma å vänder igen.