Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Va gulliga folk e ute :) skulle gå å handla med Carohl i luren å får en oväntad Sd som dessutom kändes en del så jag håller mig lite för magen å säjer Oj, haha förbi går en kvinna som  stannar å frågar-men oj, hur e det, behöver du hjälp?? haha jag tackade så mkt å sa att det bara var en sd, haha sen på spårvagnen så reste sig folk upp å erbjöd mig sin plats, hihi så gulligt :)

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-30 18:45:23 följande:
    Antar du inte bor i skåne? För här finns det fasen inga sånna hjälpsamma typer.

Helt underbart att folk kan vara så hjälpsamma.
    hahaha nej jag bor i mitt älskade Göteborg :)
    jo man blir glad, kraam
  • Bubbis10

ÅÅÅHHH va jag älskar min prins, hihi som han busar nu Hjärta

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-30 19:39:10 följande:
    mysigt :D min prinsessa är också igång ungefär varannan timme är hon vaken och håller på och bökar och möblerar om med mina organ, eller nåt :P
    hahahaha bökar om med dina organ...*asg*  visst e det såå mys ju :) Man blir ju så glad, hihi
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-30 21:13:20 följande:
    alltså jag har haft förvärkar av och till i ett par dagar nu. men just nu känns det annorlunda. det liksom värken känns brännande, ´+ ilningar/stickningar i livmoderstappen.

någon som har likadant?
    någon som har en aning om vad det är som sker när det känns så???
    Mja jag hade ju små hugg i muttan igår, dom gjorde ju inte ont, men jag märkte ju dom...borta idag dock..
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-30 21:27:45 följande:
    mmm huggen har jag ju känt av innan också. men förvärkar som ger en brännande känsla i nedre delen av magen har jag inte känt av förut. inte under denna graviditeten, minns inte om jag känt det under dem andra heller....
    Fast de "huggen" jag kände av igår var inte som de där ilningarna man kännt innan utan mer små stick..får hoppas att det inte e ngt konstigt, asså mer konstigt vore ju om man inte kände ngt alls, det växer ju trots allt en liten pers i oss :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-30 21:43:41 följande:
    ja jag har känt av hugg förut, som känns som om nån hugger med en stor kniv rakt upp i muttan.
    men detta känns mer som om någon sticker med nålar i livmodertappen.

jag vet att det inte är något farligt hihi men bara nyfiken på vad det är som egentligen försigår när det känns såhär :D
    jo men exakt så menade jag, de där knivskarpa huggen var ett tag sen jag kännde men de där små sticken, det va typ så jag kände igår fast det gjorde inte ont...
    kan ju vara liten som trycker på en nerv eller nåt...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-30 22:26:03 följande:
    jo det är möjligt.... dock förklarar det inte den brännande värken i nedre delen av magen ;)
    men men, nu ska jag gå och sova och hoppas allt ont försvinner.........

godnatt dröm sött!
    hm, näe asså jag har inte en aning, kanske bränner pga fogarna eller nåt, får hoppas att det går över..natti natt sov gött du med....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-01 02:20:24 följande:
    Go`kväll eller go`morron alla godbitar. Har haft min första dag som mammaledig nu haha! Har inte gjort mycket handlat lite å vet ni jag e redan i full gång med att planera lillprinsens DOP... Nu fattas bara namnet å datumet hahahahahaTungan ute

Fler som tänker i dem banorna? Vi ska ha havstema på dopet....
    japp här e en till som redan klurar på dop, haha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-01 10:21:42 följande:
    Go`morron. Men vist e d roligt! Ska du ha något speciellt tema?

Gomorrn tjejen:) härligt å se dig inne, hihi mja tema vette tusan än men jag vill ju att en väninna ska sjunga då hon e sjukt duktig men vet inte om hon vågar, sen vill jag ha en spiciell bön åxå...

sj då? Dopet e så sjukt viktigt för mig asså...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10