• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:19:06 följande:
    men min mage brukar med vara STOR på kvällen men inte idag :(
    hmm liten kanske har lagt sej längre bak helt enkelt.. det är ingen fara gummsan :)
  • Bubbis10
    love86fia skrev 2010-03-24 19:17:19 följande:
    hejsan ny här  hur har ni de och så  hur  mår ni jag är  i  v 20 mår kanon  inte haft sån illa mående som amn kan få  någon som vill prata
    Hey tjejen å välkommen in =) svarade dg just i inboxen, japp jag ska ta reda på det :)
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:11:46 följande:
    hahaha galning :P säter nästa min mage är större på kvällarna än dagarna...skumt de dära:) Lite avis att du ska få se din liten i morgon :)
    hehe aa det ska bli så mys å få se liten imon, jag tror att aset kommer dyka upp.....
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:25:21 följande:
    hmm liten kanske har lagt sej längre bak helt enkelt.. det är ingen fara gummsan :)
    Hoppas du har rätt....suck, ska vräka i mig lite mer mat....hahahaha
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:27:39 följande:
    Hey tjejen å välkommen in =) svarade dg just i inboxen, japp jag ska ta reda på det :) hehe aa det ska bli så mys å få se liten imon, jag tror att aset kommer dyka upp..... Hoppas du har rätt....suck, ska vräka i mig lite mer mat....hahahaha
    haha är du me en matgalning som mej tro ? tur jag inte går upp så mycket i vikt trots att jag äter massor :P

Men får han vara med o har sagt att han ska det eller hur e de sagt? man kanske inte kan hindra..?
  • mammailund85
    Lysmasken skrev 2010-03-24 15:21:23 följande:
    Jag har linser/ alt glasögon. Jag ligger på -7,5 & -8,5 Inga problem att ha linser, även om du är gravid eller ligger å föder barn. Har haft linser i 13 år & jag har & använder linser även om jag föder. Varför trodde han/hon att du inte skulle kunna ha det?
    okej skönt. Nä det var väl pga torrheten i ögonen, men det verkar ju somsagt vara väldigt olika för olika personer. Jag får väl se, om det känns ok är det väl ok.
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:30:07 följande:
    haha är du me en matgalning som mej tro ? tur jag inte går upp så mycket i vikt trots att jag äter massor :PMen får han vara med o har sagt att han ska det eller hur e de sagt? man kanske inte kan hindra..?
    haha ja asså jag ätre mängder, men det har inte vart lika mkt idag efter att chilli con carnen brände sår i röven asså....
    jo jag kan hindra han fr att vara med, sålänge inte ngt faderskap e påskrivet så har han INGA rättigheter. men om han dyker upp så ska jag låta han vara med ändå, jag behöver ju inte bete mig som ett lika stort svin som han, detta e den största händelsen i hans liv, å sen skulle han kunna använda det emot mig vid en ev vårdnadstvist, att jag inte samarbetet osv. gäller å ligga ett steg före. =)
  • mammailund85

Nu kittlas den lille i magen igen, myys :) 

Har framkallat 174 kort som jag håller på att sätta in i album, kommer nog ta en stund. Från vårt bröllop bla, så tjusiga vi är :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-24 19:45:59 följande:
    Nu kittlas den lille i magen igen, myys :)  Har framkallat 174 kort som jag håller på att sätta in i album, kommer nog ta en stund. Från vårt bröllop bla, så tjusiga vi är :)
    åå va mys ju :) min lille har gömt sig igen så det ska bli skönt med Rul imon men samtidigt oroligt.....åå bröllopskort? ska du lägga in ngt här?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:44:55 följande:
    haha ja asså jag ätre mängder, men det har inte vart lika mkt idag efter att chilli con carnen brände sår i röven asså....jo jag kan hindra han fr att vara med, sålänge inte ngt faderskap e påskrivet så har han INGA rättigheter. men om han dyker upp så ska jag låta han vara med ändå, jag behöver ju inte bete mig som ett lika stort svin som han, detta e den största händelsen i hans liv, å sen skulle han kunna använda det emot mig vid en ev vårdnadstvist, att jag inte samarbetet osv. gäller å ligga ett steg före. =)
    förstår vad du menar... Jag hoppas det kommer lösa sej mellan er iallafall till de bästa för litens skull :)  Du är en stark mamma så inga tvivel finns :) Fortsätt kämpa :)
  • love86fia
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:24:33 följande:
    halloj:) och välkommen hit :)här är det bra börjat fått lite foglossning annars fint. Hade riktigt illamående och bodde i stort sett på toaletten v6-13 :) glad att de gick över. Lite illamående på morgonen bara. Jag går in i v 19 i morgon... :) har du gjort ul o så?
    hejsan  tackar så mycket. oki  de har  ja  sluppigt en så länge  hoppas  jag  slipper de vill rida så länge som de går  så jag blir  glad om jag inte åker på  de....
    oki  de  slaåå jag  bar om jag  glömnde äta på hela  dagen och åt på kvällen då  spyde jag oki jag är i  v  20  under bart  halva  tiden  typ...

ja  2  st  en i  v  14  för va osäker vilken v jag va i   sen i v 18 med härligt se  den  vill göra att till

hur  mår du annrs  maila  mig  gärna
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 19:49:32 följande:
    förstår vad du menar... Jag hoppas det kommer lösa sej mellan er iallafall till de bästa för litens skull :)  Du är en stark mamma så inga tvivel finns :) Fortsätt kämpa :)
    naaw tack, mjo jag e stark..men det kommer aldrig bli bra mellan oss 2...men kanske vi kan komunicera för lillens skull..tack gumman {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10