elinnnnn skrev 2010-07-01 13:49:00 följande:
jaaa helt underbart!!!!!!!!!!
Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 13:41:49 följande:
Japp jag ska be om hinnsvepning och gör dom ej det ska jag be min man göra det o gör inte han det så får farbror dildo göra en
Att gå över tiden igen så länge är fasen skitjobbigt och tar knäcken på mig totalt.
Då har du förutsättningarna på din sida
med nr 1 gick jag över 11 dagar har jag för mmig och med 2:an 8 dagar...
Så allt pekar på extra tid här med *suck*...
Jag får la sticka in huvudet till henne och visa att haloj här e din morsa kan du komma ut nu?
Eller nej fasen stackarn får säkert värsta skräckupplevelsen då av att se morsan och lä'r ju sy fast sig där inne för o slippa komma ut till den där galna desperata morsan där ute som dessutom lyckas klämma in sitt stora fula tryne där nere...
åh hinnsvepning hemma hade jag inte vågat mig på haha.
hoppas verkligen du slipper gå över denna gången... fast det var ju mindre den andra gången jämfört med din första så tredje gången gillt kanske? iallafall till att föda precis på BF ;)hehe nej på mig syns det ju bakifrån... alltså därbak på ryggen vid höfterna typ har jag fått tillbaks extra fettet som jag kämpat i flera år med att bli av med... suck... fast det sägs ju att det syns bakifrån om man väntar en tjej och att det inte syns om man väntar en pojke. och på dig och mig så stämmer ju den skrönan ;)
jo men då stämmer ju den skrönan på oss iallafall ju :) haha va kul..
Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 13:53:01 följande:
Ja du pregga dig har jag "känt" här sen vi försökte få plus
Men många från den tråden stack ju iväg sen tyvärr
jo vi har ju det, å en del tappades av med dåliga besked å man var livrädd att bli en av dom ju...:(
elinnnnn skrev 2010-07-01 13:53:12 följande:
nä det var helt säkerligen fogarna som knakade. jag har likadant, det knakar överallt, i ryggen, i höfterna, tom i fötterna och knäna.
ibland har jag också känt som om att jag knäckt min lilla bebis på mitten eller något sånt när man böjt sig ner men det har man ju säkerligen inte gjort. dem ligger ju så skyddade därinne i våra magar :D
Jo det stämmer nog, ringde förlossningen ,haha å dom sa att det var omöjligt att det var bebis :)
Nallepuhmamma skrev 2010-07-01 13:57:39 följande:
Ni som känner så mycket kä'nner ni skillnad på kroppsdelarna på era bebbar?
Alltså ibland känns det ju som underlivet skall sparkas väck det måste la va en fot va?
Annars ska fassen min dotter bli boxare med dom hårda slagen
hahahaha jaa jag har med kännt det där, å nästan förväntar mig att en hand ska komma ut å rycka pappret när jag torkar mig, hahaha