Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

godmorgon tjejjer!!!

Precis lämmnar lillfisa på dagis..
    Sitter med min lilla son i knä och bara myyyser =) hur har ni sovit inatt

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-07 17:31:22 följande:
    Såå kom man hem fr affären, har handlar massa gött, å blev bjuden på middag om en stund med...hihihi mums! nu e suget efter frukt stort...fick tom öpnna å äta en i affären hos hon i fruktdisken, haha en saftig go klementin...åå det köpte jag många av. Nu sitter jag å knaprar på torkade aprikoser som visst ska var mkt nyttigt under grav, men fy va vidrigt! jo iallafall när jag går i affären ,med min dotter å väninna som följde med så kommer en kille med sin fru å unge, han var alban syntes på långa vägar...han smilade åt mig hela tiden, vinkade lite i smyg...tittade på natta å log stort..alla tror ju hon e halv balkan eller nåt. saken e denna att jag känner igen människan så sjukt mkt å VET att vi snackat en hel del på nätet, men guuu jag minns inte vilken sida....hahah men me tanke på hans leende så visste han exakt! Min väinna sa det med, men gu va han stirrar på dig å ler.... haha vi fick ett gott skratt, men jag undrar-varifrån har jag pratat med han?? känner igen han såå väl...men kan inte placera..hahahaahah PINSAMT!
    Hej gumman!
    Hoppas allt e bra med er =)
    Här e det lungna puckar nattat barnen och ska slänga in mig en morot nu mmmm

Gjorde den icke igenkännande mannen  så när han hade sin fru och barn med sig??
  • sofie och laura

Hej darlings!!!

Glömde nästan bort mitt läkarbesök idag men kom på det när jag pratade med mammsen om ett par andra läkar besök!
    Väl inne på Mvc så träffade jag världens underbaraste förlossningsläkare som utför vanlig förlossning samt KS.
    Jag vill ju verkligen inte ha ett Ks men samtidigt skrämmer en vanlig förlossning mig med!
    Men våra planer som han och jag kom överens om lungnade alla mina oroliga frågor!
    Från v.37 ska vi plana ut kanter i livmodern så att förlossningen kan starta lite snabbare. Men jag får inte gå över v40.
    Så någon gång mellan 37 - 40 kommer jag ha min älskade bebis på bröstet.

Mer regelbunda kontroller från v34 kanske 2 ggr i veckan, från v 37 3 ggr i veckan =)
    Mitt sista ord var- KAN inte du förlösa mig.
    Då tittade han efter så att inte hans semester skulle ske under dessa veckor och det var inget planerat hahahahah
    Ingvar ju rules!!!!!

• sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-08 19:06:19 följande:
    Grattis tjejer! Idag är det våran dag :)
    Tack det samma honey

Kvinnornas dag idag=)
  • sofie och laura
    knyzzel skrev 2010-03-08 20:33:54 följande:
    Så fin å tydlig bild d blev. Vi ska in & kolla på onsdag igen. Är lite nervös faktiskt. GRATTIS ALLA KVINNOR PÅ VÅRAN DAG
    Tack gumman!
    Gillade ansiktet framifrån annars ser de oftast ut som söta ailien men denna var riktig tydlig!

Vad roligt vet du vad det blir ??
  • sofie och laura
    SweetLilly skrev 2010-03-08 20:44:01 följande:
    Hallå här är jag! Blev en lång dagstur, massa bilköer och vi stannade halvägs och åt på China, så vi skulle behöva sitta ännu mer i kö.. Väl hemma har jag jävlats med datorn så att jag är helt blindgalen.. MEN det gick superbra på RUL! Allt såg så fint ut! Ska lägga ut bild på pyret imorgon! Nu vill jag inte ha nåt mer att göra med datorn
    Vad härligt =)

Låt den vila datan hihihihi
  • sofie och laura

Godmorgon brudar!

Fick se soluppgången idag =) barnen vaknade rätt tidigt .. trodde att vardagsrums lampan hade blivit en ening starkare men det var bara herr sol =)

Nu sitter mina älsklingar med sitt te och varma smörgåsar mammsen med!

På torsdag e jagi v 18+0 =) Magen blir större och större

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-09 07:25:19 följande:
    Godmorgon flickor! Hoppas ni sovit gott, en annan har haft mardrömmar IGEN! suck....vaknar typ varje morrn vid ca 4 tiden å e livrädd...suck... Jo en sak til, jag skulle öppna dassdörren som ligger i hallen å missade att det låg en sko i vägen vilket gjorde att dörren slog tillbax typ på mig..å japp, handtaget i sidan...GOOOOOOD! Ska jag oroa mig för detta nu??
    Du kan vara lugn hjärtat!!

Rammlade ute förra veckan på sidan och orolig som fan men bebis sparkade ännu mer efter fallet så det stillade min oro=)

Har du med Mardrömmar med?? Jag drömmer oftast om zombi och skit och jag flyr så inne H!
    Svettig och rädd är man när man vaknar darrar ibland som ett asplöv! Men de försvinner väll )))
    den kära leken skrev 2010-03-09 07:34:34 följande:
    Gos morgon! Pregga: Det är så jäkla jobbigt med mardrömmar. Jag har också många. Och sen tror jag att det krävs ganska mycket mer än ett dörrhandtag för att ta kol på din lilla skatt! Sofie och Laura: Vad underbart med soluppgång =) För mig är det nästan ljust nu när jag går upp. Så jag ser den varje dag.
    Fuskis ahhahaha
    Nä jag älskar att se soluppgångar det e så fint, har blivit så harmonisk i denna graviditet.
    Underbart vart bor du??
    kram
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-09 07:37:51 följande:
    *snyft* men det slog in i sidan på mig när dörren slog tillbax...jo saken e ju inte bättre av att jag drömde att jag la handen mellan benen å det kom massa med blod....å det underlättar ju inte..
    Lilla söta du ...
    Om du är så orolig finns det mvc i närheten eller ngt??
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10