Vi fortsätter, Bf aug 10
vilket lyxjobb, jag vill oxå kunna planera va andra ska göra, gött! =0)
åh jag måste bara skriva av mig lite...
jag å min sambo har juh som ni säkert vet haft lite bråk och d har vatt lite spänt mellan oss.. efter sista bråket har d istället vatt kanon, så underbart och vi bestämde att vi skulle åka å hälsa på mina föräldrar på ostkusten för att komma ifrån allt och få slappna av lite, om vädret tillät...
igår började vi prata lite väder för att d börjar frysa på igen.. då har min älskade sambo ändrat sig helt å vädret som är, har varit, kommer bli är helt katastrof och d går inte åka nånstans, att jag ens tänker tanken att åka över till mina föräldrar e absurt, bla bla bla.. vi började bråka igen.. jag fatta ingenting!!
IDAG, så pratar jag me honom per telefon (han åker å jobbar när jag sover) då ber han så jätte mycke om ursäkt å säger att han bara provocera fram tjafset för att han gått å varit allmänt irriterad ett par dar.... hahahaha, han e schizo!! så d e sjävklart vi ska åka helt plötsligt (om d inte blir massa snö) och vägarna va jätte fina igen!
ja d e mitt första.. ditt me?
jag tror jag har känt bebis ett par gånger me, men d e väldig sällan..jag vill tro att allt e som d ska! =0)
ja visst e man nojjig... jag förstår verkligen dom som blöder, shit man tror juh att allt e helt kört då! uscha.. nej d önskar jag ingen...
jag håller tummarna för att d kommer går bra för oss alla... jätte kul att följas åt allihop!