Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-31 09:21:05 följande:
    Vilken tur ni har. Vi har mest läkare och annat löst folk. Vad ska man med 10 läkare till? Hade gärna haft en elektriker, en röris och ett par snickare istället. Alla är iaf väldigt hjälpsamma. Vi gör så mycket vi kan själva men el och rör måste man ju ha hjälp med.
    haha jo men de kan vara bra att ha ifall man gör sig illa

Jo i badrummet blir det ju att ringa in folk, men även där så har en bekant firma, så då vet man iaf att det är ordentligt folk!
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-31 09:32:49 följande:
    Haha jo men det räcker med ett par stycken inte halva släkten. Haha. Jag ska tvinga mina ungar att bli hantverkare så man kan ha nån nytta av dem ;)
    Ja det är väl därför man skaffar barn? För att de ska ta hand om en ? haha
  • SweetLilly

ang hjärtljuden; jag fick lyssna första gången i v15 eller nå, och har lyssnat 3 ggr nu. Mäta magen skulle vi göra nästa gång vi ses, det blir väl i v24 då.

• SweetLilly

alla på myndigheter och likande är dumma i huvudet.
    Jag har ju väntat på sjukpenning sen i november nu och de har hittils fått 3 sjukintyg från läkare. Nu plötsligt kom ett brev om att det sista inte hade tillräckligt med uppgifter i sig!? och om de nu  hunnit bedöma det sista som otillräckligt, vad har hänt  med de tidigare då?? Jag blir galen, manfår aldrig några pengar tamefan..

• SweetLilly

har vilat några timmar, så skönt! Nu görs det kycklinggryta!

Maken sitter i möte på jobbet då de bytt ägare och han är livrädd att de ska avskeda folk eller sänka lönerna, stackaren.. hoppas allt går bra, jag är också nervös här hemma..

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-31 17:31:42 följande:
    åh herregud! :Pjag svär inte själv och ogillar när folk gör det i min närhet. men som tur är så har vi ingen nära som svär. fast ibland får man ju höra både det ena och det andra :S hehebra du sa till henne, tycker inte barn ska bli uppfostrade till att svära, det är viktigt med ett vårdat språk tycker jag och nog många med mig.
    nej jag gilla rinte heller scordoar, men när jag är arg svär jag, speciellt i skrift av nån anledning, haha.
    Jag är uppvuxen med en mamam som svär som vardagsmat men det låter så illa tycker jag, så jag bad mamma vårda sitt språk när jag var liten, haha-
  • SweetLilly
    SweetLilly skrev 2010-03-31 17:41:45 följande:
    nej jag gilla rinte heller scordoar, men när jag är arg svär jag, speciellt i skrift av nån anledning, haha.Jag är uppvuxen med en mamam som svär som vardagsmat men det låter så illa tycker jag, så jag bad mamma vårda sitt språk när jag var liten, haha-
    skulle stå svordomar där, fattar inte mitt tangentbord riktigt..
  • SweetLilly

Jag var nog lite speciell som liten, jag lyssnade på elvis och hade vårdat språk, medan mamma var knutte, lyssnade på hårdrock och svor, haha.
    Där fungerade nog avskräckninsprincipen

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-31 17:57:09 följande:
    hahahahahha åh va kul snacka om att typ säja-jag ska inte bli som min mamma..hahaha
    Min mamma är en stark kvina som är bra på mycket, men just när det gällde social presentation, där hade jag åsikter

Mamma sa det just att när jag var liten så hade hon svårt att lära mig saker och få sista ordet, jag satte henne alltid på plats och snackade över henne direkt haha.

Sen ville jag bli psykolog också, hehe
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-31 18:13:21 följande:
    hahaha aa jag e med mkt stark, både i mina åsikter å mig själv....haha men min dotter kan åxå få mig att häpna ibland, som när jag skojjade med en väninna i luren...min dotter kommer ut i köket å hör bara den sista meningen...tittar på mig å lyfter på ögonbrynet å säjer, du-det där va inget vidare snällt sagt, gillar du inte kim eller?  hahaha som vi skrattade...å igår när jag hade Carohl i tel så pratade vi om ngt, å jag minns inte riktigt vad det va nu.....hm..men min dotter svarar å låter as spydig, med typ....vadå, har Carohl sagt det eller? hahahahamen hon menade inget illa med det, så det lät mkt värre än det va menat....haha DÄR e natta mkt lik mig.
    ja man undrar hur lik ens barn kommer bli en själv, hehe, då kan jag nog få det jobbigt..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10