Vi fortsätter, Bf aug 10
Tom mina vänner å fam kallar henne för det, men vi har ju våra skäl aså.
Tom mina vänner å fam kallar henne för det, men vi har ju våra skäl aså.PNC - Det är lite olika med det där med tiden... Vissa förstföderskor ska ha 3min mellan och på vissa ställen ska dom ha 5-6 min mellan. Omföderskor har jag ingen aning om, om dom kanske ska ha 5-6 eller längre...Aja skit samma hoppas att du fått åka in och fått din lilla bebbe nu =)
Elinnnn - Trodde att det bara var något virus på min data igår. Det kom upp om trojanska hästar hela tiden och windows media player satte igång. Dock har jag ju skydd men iallafall.... Det uppkom idag också,när jag loggade in...
Hoppas ni alla fått sovit gott. Det har jag. Så sköööönt,dock känner jag mig inte utvilad men jag tänkte hoppa ner i badet och koppla av och sedan ta tag i lite här hemma igen och sen ikväll blir det nog ett dopp till, svettas som en idiot så det lär behövas.
Vill ni veta en sak? Innan jag blev gravid så tyckte jag att det verkade så överdrivet med alla filmer där mammorna på förlossningarna var helt dyngsura av svett... Nu fattar jag ju att det är mer konstigt om man inte svettas mycket och speciellt under förlossningen 
Jag akn tipsa er om Avast, ett gratis anitvirus program... Är inte så duktig på sånt men min sambo fixade det på min dator och det är ett ganska så lätt program faktiskt!!!
VEM tipsade om badet eller berättade om badet igår? Det FUNGERAR!!! Gick upp ur vattnet och fick i och för sig skit ont i höften men det var nog för bebis vaknade till under badet och levde rövare så han låg nog emot höften eller något... Men efter en stund så kom värkar tillbaks!!