Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-05 21:34:10 följande:
    kyler ner händerna ofta med kallt vatten och använder sen händerna som kylklampar typ på resten av kroppen hahaa men dem blir ju rättså varma direkt. fotbad kan du ju ha, ta svalkande duschar då och då, drick kalla drycker osv. glöm inte dricka mycket vatten först och främst för du och barnet behöver det och ännu mer nu när det är så varmt.

idag har vi, eller ja min pappa, köpt en golvfläkt till mig, eftersom mamma inte tåler när det drar kan vi inte ha fönsterna öppna och skapa tvärdrag. golvfläkten ska vara på inatt kan jag ju tala om, och jag ser framemot en svettfri natt hehe

VECKA 36 IDAG, TJOHOOOOOOOOOOOOO VAD TIDEN GÅR!
    Grattis till ny vecka :)
    Malinski79 skrev 2010-07-05 21:35:41 följande:
    Jag har min dotters namn+ ett Hjärta på ena handleden, nu måste jag ju oxå göra en till med nästa pirnsessa Men vet bara inte var,om jag ska försöka lägga till den brevid den andra,ta den på andra handleden eller helt enkelt sätta den nå helt annanstans...

På onsdag är det BM besök igen,myyyys....Hoppas ni alla mår bra i sommarvärmen..Är sååå glad,är inne på min sista arbetsvecka!!!!!!!
    haha jaså? där ser man :) jag ska ha bådas brevid varandra, ja ett uppepå å ett under med datum för födsel...:) Bm besök kommer jag få ofta nu, så skönt..eller ja läkarbesök, hihi
  • Bubbis10

Hm för ca 10 min sen så kläckte min mamma ur sig ngt som jag inte riktigt vet hur jag ska känna inför....
    hon frågade om XXXX mitt x hört av sig, å jag svarade nej det har han inte....
    då säjer hon, ja jag ser ju bara en anledning till att han inte gör det nu när det e så nära Bf, han har nog träffat en ny då (full i vanlig ordning) asså jag visste inte hur jag skulle känna inför det...

sen att hon inte har råd att ge mig ett kort på min födelsedag men har pengar till sprit varje dag....jag begär inte att hon ska köpa ngt så men ett kort?? å spiciellt då hon sitter på kalaset å beklagar sig över att inte ha pengar till kort ens till de andra gästerna....hm

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-05 22:27:40 följande:
    gumman, strunt i vad din mamma säger. det är bara ursäkter, det fattar ju alla. spriten talar högre än henne själv.
    kramar

knyzzel kommer säkert in snart :P jag ska logga ut nu. nattinatt
    jo jag vet...tack, men det känns ju lite som att det kan ligga ngt i det...men jag ska ju inte vara med han ändå..men lite konstigt känns det ju..
    haha jo hon kanske kommer snart, kraam <3
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-05 22:44:57 följande:
    Hej igen. NU e jag på plats för i kväll... hahahaha
    haha se där ja. :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-05 22:58:58 följande:
    Har du saknat mig?????? hihi
    Jo men såklart, alltid...hihi springer mellan tvättstugan å data igen, haha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-05 23:28:17 följande:
    Jasså..... Nu igen?! hahaha... Vad har du nu köp till honom som du tvättar? (en ren gissning)
    Här kör vi potträning för fulla muggar å hon börjar redan fatta galoppen tack å lov.
    haha japp, nya sängkläder,lakan,frotte skydd, samt lite kläder...hihi
    åh va trevligt att hon börjar få tjing på det, när min dotter satte sig på pottan så sprang jag runt som en hulligan å dansade krigsdans typ å gjorde en massa konsrtiga ljud så dottern skrek av glädje, haha men hon blev torr mkt fort. Kissade en enda gng i sängen natte tid, inte mer.:)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-05 23:44:24 följande:
    Ojdå! Vi har som sagt bara Thyras bäddmadrass kvar att hämta hem från Ikea, babyskyddet ska få på sig klädslen å BB-väskan ska ju packas (ursäkta om jag upprepar mig, men jag har varit i många olika trådar ikväll hahahaha)
    Här testar vi dagarna nu denna veckan å så tar vi natten sen om vi nu gör lite mer framsteg 5 par trosor har fått sig en omgång av begagnad saft. hahahaha
    ok, ja jag hämtar det sista på fre,babyskydd mm....ja du ska ju ha snart så du får packa nu, hihi
    jo men man får ju börja dagtid..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-05 23:55:22 följande:
    Ja, å d hade varit skönt om hon vet lite vad d handlar om när lillebror kommer. Mina fötter har svullnat som bara den i dag å mitt skinn på ben å fötter stramar å sticker. E ganska så obehagligt faktiskt.

Vad va d om din mamma? Skumläste bara lite.
    jo det e klart, mina fötter svullnar åxå på kvällen å även händerna...
    sen e jag såå torr i hårbotten, kliar sönder mig å har tom luskammat mig men har ju inget, men kliar gör det...

min mamma frågade innan om mitt x hört av sig så svarade jag nej, å då sa hon-inte ens frågat efter att du var uppe sist på akuten hur det gått? jag svarade nej, inte ett ljud...då sa hon-ja då har han nog träffat ngn annan då (full var hon med) ...det e möjligt att det e så, å det e med blandade känslor...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-06 00:10:03 följande:
    Ja, men d e ingen respekt att säga så. d kan hon hålla för sig själv.

Min pappa e en periodare å väldigt otrevlig dem perioderna. Han e nog lite som din mamma när d gäller födelsedagar, men han glömmer en helt. jag fyllar år den 24 å den 27 ringde han mig.
    Vårt samtal
    pappa - hej her e d?
    jag - jo d e bra. Själv?
    pappa - jo bara bra.
    sen bara bla bla om vad han gjort å hur han mådde....
    jag - så du ringde inte för att du har tagit fel på min födelsedag?
    pappa - va, har du fyllat år?

Kul att få höra å när han fylla år så bjöd min lillebror, jag å sambon honom på restaurang. Sen så hade han mage att skylla på mamma för att hon inte hade påmint honom... DEM E SEPARERADE! fan va lågt d va.
    ´jo dom kan gott behålla sin skit för sig själva, men morsan har ju druckit i hela mitt liv, tack å lov så bor man utan det nu.
    din pappa, jisses asså...hade ju blivit skit sur!
    knyzzel skrev 2010-07-06 00:26:07 följande:
    Hur går d me tvätten? Blir d bra?
    jodå,klar om ca 20 min..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10