Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

morrn! Nån som vet vad man får för penicillin när man har UVI? Jag funderar om det inte är det jag har endå, har ju så jäkla ont..
    Har kåvepenin hemma, ska inte ta det än, ska försöka få tag i BM idag, men vad tror ni? Nån som fått penicillin nu uner grav.?

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 07:42:44 följande:
    Nej ingen penecillin här. Tror dock inte jag fick kåvepenin sist jag hade UVI. Kommer inte ihåg vilket jag fick. Hoppas du bli bättre.
    ok, nej jag vågar absolut inte chansa.. ska ringa när de öppnar vid 09, hoppas jag kan få en kur isf idag så jag får det över påsk.
    Det hygger i fram nertill ibland bara jag ligger, antar att det kanske är Pyret som puttar på blåsan, och det är inte skönt..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 07:51:03 följande:
    Har du feber? När jag hade UVI så att jag fick ta penecillin så kunde jag knappt gå. Låg och yrade. Dessutom var mitt kiss helt grummligt och luktade lite konstigt. Men det tar ju sig olika uttryck på olika människor. Det är ju inte roligt om det blir värre under påsken.
    nej ingen feber, men mår illa och känner mig skum, och kisset har vart grumligt när jag lämnat prov..
    Har svårt att gå pga av smärtan fram och i ryggen. Det kan ju bero på så mycket annat, men nu börjar jag att fundera..
  • SweetLilly

har förresten fått inbjudan til föräldragruppen! Nån mer?
    Men vilka tider!! 8-10 4 fredagar på raken, hur ska mannen kunna vara med då?? Han kan ju inte skippa jobbet 3-4timmar i flera veckor i rad!

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 08:12:22 följande:
    Men sweetlilly: Väldigt konstiga tider, jag håller med. Pappagruppen var på torsdagar mellan 18-20 3ggr.
    Ja för det kan ju inte bara vara min man som jobbar menar jag.. han blev skitsur på detta, han vill ju vara med!!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 08:20:04 följande:
    Nej de flesta jobba väl. Även mammorna. Jag hade haft svårt att gå på en sån föräldragrupp.
    Ja det känns  ju skumt! JAg trodde föräldragrupper låg på em/kvällar!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-01 09:04:15 följande:
     Gumman, att det hugger när du ligger ner kan vara liten som e å rycker i dina äggledare eller petar med tårna på dina äggstockar, jag brukar ropa till min son, Nej, låt mammas äggledare vara, det är inga lianer.....hahhaha
    Men det gör så jäklarns ont? Jaja, få se om jag får tag i nån BM nu då, få se om de fått svar på odlingen eller ej.. men de svarar ju aldrig, inte ens på teletiden..*suck*
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 09:13:52 följande:
    Det är så irriterande. Man sitter och väntar på att telefontiden ska börja och när den gör det så antingen svarar de inte eller är det upptaget konstant i hela timmen de har tid.
    Ja! Fast nu fick jag tag i dem!! Hon som jag pratade med skulle prata med min BM så skulle hon höra av sig! Så hon hade kanske fått svaret eller så skulle det nog komma idag, få se det då.. ska fråga om bälte på en gång, men de har säkert inget..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-01 11:17:23 följande:
    Nähä allihopa, nu tar jag påsklov och beger mig mot mina barndomstrakter. Vi ses efter påsk. GLAD PÅSK ALLA!
    Ja jag åker bort ieftermiddag och blir borta också hela helgen!

GLAD PÅSK!
  • SweetLilly

Hej igen!

Grattis till lillabambi!

Nu är vi hemma igen efter att ha varit hos min mamma i påsk! Varit en lugn helg, förutom att jag vurpat(igen) och slagit upp mina knän blodiga också..*suck*

Har fått presenter av min mor, ett par bodys och en söt overall

Hoppas att jag inte missat nåt stort här i tråden under helgen isf får ni uppdatera mig

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10