• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-26 12:11:35 följande:
    Ok, men då så :) då e det nog ingen fara att vänta tills på mån =) haha vad det gäller namn så e det väldigt individuellt, å jag e mkt lycklig över namnet. Å helt ärligt så kan jag inte bry mig mindre om vad andra tycker=) jag älskar namnet  å det e vad jag tycker omsom e viktigt :) sen har alla vänner hittills gillat det skarpt, å skulle ngn säja att dom inte gillade det...så ja vad ska jag säja mer, än-å va bra då döper du inte ditt barn till det.toppen ju =)
    Nej men som jag sa så har jag inget emot namnet i sig, tycker det är fint!
    Men personen vin diesel får mig att rysa, bad actor..blä..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-26 12:14:16 följande:
    Jag ska in och lämna urin nu för misstänkt UVI, har haft endel sammandragningar och ont imagen och ryggen. Känner inte alltid om det svider när jag pinkar heller. Så vi får väl se. Om man har UVI så kan det öka risken för endel fosterskador så det är därför man är lite extra noggran, men risken verkar vara väldigt liten ändå. Hade du haft högt värde så skulle du nog fått komma in och fått medicin. Jag skulle hållla mig i 4 timmar, har klarat 2.5nu men det går inte, känns som om magen ska sprängas. Så de får nöja sig med det jag ger nu. Ska till mvc på  måndag för RUL så då får jag väl ta vägen förbi med ett rör morgonurin om det behövs. Var ändå mvc och bb som sa att jag skulle åka in nu. Men de var nog lite oroliga eftersom jag har haft sammandragningar. Så vi får väl se.
    ja nej jag tror inte jag haft några sammandragningar, lite ont i sidorna och i ryggen har jag ju haft hela tiden, så jag tror inte dte är UVI, men det är ju svårt att veta vad som är vad..
    Hoppas det blir bra för dig!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 12:21:10 följande:
    Nej men som jag sa så har jag inget emot namnet i sig, tycker det är fint!Men personen vin diesel får mig att rysa, bad actor..blä..
    haha jag tycker han e skithet, grrrrr komsi komsi...hahahaha
  • Nallepuhmamma

Någon av er som blir svettigare på mera udda ställen nu?

Kan bli svettig på rumpan, brösten, fötterna blir mera svettiga som fotsvett typ

Hela jag känne rmig som en skunk ibland

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 12:25:09 följande:
    Någon av er som blir svettigare på mera udda ställen nu?Kan bli svettig på rumpan, brösten, fötterna blir mera svettiga som fotsvett typ Hela jag känne rmig som en skunk ibland
    hahhaa *asg* typ som man kommit i klimakteriet? asså på natten, eller vissa nätter kan jag vakna å vara pissevåt över bröstkorg å i håret...euw....
  • 060810

Någon här som gjort fostervattensprov sent?
    Jag har fortfarande sammandragningar fast det snart gått 26 timmar sen jag gjorde provet.
    De är inte direkt smärtsamma men jag känner av dem..
    Bör jag va orolig?
    Vet inte ens vart jag kan ringa o fråga om råd heller....

• Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-26 12:43:50 följande:
    Någon här som gjort fostervattensprov sent?Jag har fortfarande sammandragningar fast det snart gått 26 timmar sen jag gjorde provet.De är inte direkt smärtsamma men jag känner av dem..Bör jag va orolig?Vet inte ens vart jag kan ringa o fråga om råd heller....
    jag hade ringt min Bm, eller spicialförlossningen.....hoppas det ger med sig snart.....
  • Nallepuhmamma
    060810 skrev 2010-03-26 12:43:50 följande:
    Någon här som gjort fostervattensprov sent?Jag har fortfarande sammandragningar fast det snart gått 26 timmar sen jag gjorde provet.De är inte direkt smärtsamma men jag känner av dem..Bör jag va orolig?Vet inte ens vart jag kan ringa o fråga om råd heller....
    jag hade ringt in faktist.
    Pregga skrev 2010-03-26 12:31:40 följande:
    hahhaa *asg* typ som man kommit i klimakteriet? asså på natten, eller vissa nätter kan jag vakna å vara pissevåt över bröstkorg å i håret...euw....
    Ja fy samma här och sen all den där jäkla svetten MELLAN skinkorna huaaaa
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10