-
ok, jo det e klart....jag har me gått upp mellan 5.5,5 hahapuchelina88 skrev 2010-03-03 11:29:11 följande:jag har gått upp 5 kg!brukar ha M annars tror ja beror ju på hur det sitter och vad de är för modell?? -
den har en hemsida men jag vet inte om man kan handla genom nätet, men kollapuchelina88 skrev 2010-03-03 11:33:41 följande:hmm men vad tror du ska man våga beställa på nätet storlek L??har din affär någon hemsida??
www.happyland.sehehe det kan helt klart vara liten, min flyttar sig hela tiden men brukar ligga på höger sida...heheAngel20 skrev 2010-03-03 11:33:56 följande:tjenixen tjejer... jag måste fråga.. e d möjligt att känna puttar från lille bebis mitt fram på magen straxt över blygdbenet? jag har känt d en tre, fyra gånger nu och jag har svårt att tro att d e mina tarmar som ligger där, dom ligger la bakom? -
åå jag längtar så till mitt rul....får vänta fint tills den 26te...suck...men kanske dom gör ett vul idag..får se..jag hoppas sommaren blir stekhet...längtar så efter värme å sol..heheSweetLilly skrev 2010-03-03 11:32:50 följande:Hej tjejer!RUL ja, jag har mitt på måndag! Spännande!Ja undra hur sommaren blir? Kommer ju vara stor som ett hus, får hoppas på en inte allt för het sommar, bara sådär lagom varm Jag kommer nog sitta på vår då nybyggda veranda och slappa med nåt kallt i handen, hehe.Vi brukar också åk aut med husvagn ibland men dte blir nog inget i sommar,tror inte jag orkar med det faktiskt! -
har du hört ngt mer fr ORCHEN? hahahahahaAngel20 skrev 2010-03-03 11:33:56 följande:tjenixen tjejer... jag måste fråga.. e d möjligt att känna puttar från lille bebis mitt fram på magen straxt över blygdbenet? jag har känt d en tre, fyra gånger nu och jag har svårt att tro att d e mina tarmar som ligger där, dom ligger la bakom? -
Nu är jag innerligt jäkla less på slammrandet, bankandet å detta jäkla BORRANDET!!!!! blir gaaaalen, men men får se det positiva. Dom drar om elen i hela huset...ska byta alla kontakter, flytta ner elcentralen i källaren, å vi ska få nya spisar.
har gas spis nu, men ska få en ny med glashäll....fint , jättesnyggt faktiskt...men jag har fäst mig vid gas spisen nu... -
jag kännde fladder som om en fjäril touchade mig redan i v 13, nu e det rejäla puttar! Min bm sa att för att jag är så liten å späd i kroppen så känner jag det tidigare, då jag inte har ngt fett sm stötdämpare typ...d-samma gäller nog dig. haha trodde med det va gaser en gng, sen fick jag en sån flashback fr lillan å när jag väntade henne. det va INGA gaser! hihihiAngel20 skrev 2010-03-03 11:43:20 följande:hihihi vilken härlig känsla.. ja jag kände dom där fladderkänslorna på höger sida innan, trodde jag skulle få känna mer fladder innan puttarna kom. men d e bara puttar jag känner... tänkte om jag va fisig, men d har vatt lugnt på den fronten =0P i hope so.. hihi tackar! men e d inte lite tidigt att känna puttar redan??hahaha antagligen....gu asså..han kan lätt vara med i sagan om ringen UTAN smink å ändå vara en orch....men hans polare-snyggot fr gävle...hehe tomas..grrraaawww....hahahahaaAngel20 skrev 2010-03-03 11:45:38 följande:asg* nej du, ingenting.. d va mest ytligt innan, så jag tror att han flytt fältet nu när jag vet mer än han vill =0) -
Saknar min latinska
här inne nu...... -
hahahaha mm typ :) samma här, väger åxå 51 kg nu å det e rekord! bara när jag väntade lillan så vägde jag såpass..............Angel20 skrev 2010-03-03 12:01:02 följande:ja jag e väldigt liten... har haft turen att komma upp till 51kilo nu me kläder på, å jag har aldrig vägt så mycke nån gång =0) ja han e grymt ful, hua! ja men jämför man me muppen så e ALLA snygga! =0P -
Såå nu närmar det sig å jag lämnar er, e nog inne efter kl 4 igen, då jag ska på möte efter läkaren...
här e en underbar låt....tänkte dela med mig av min känsla jag har nu med denna låten..lite så jag känner i denna stund...
"> -
Angel20
nej det hade jag inte....
den kära leken
jag tror jag e på väg in i fas 3 nu....gråter helt hysteriskt...helsike.....hörs senare....
kram på er..