Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-05 19:19:08 följande:
    har carohl i luren nu, hon säjer att jag kan berätta sååhon har i 3 dagar blött kraftigt fr tarmen, stora blodklumpar, å det pissar blod ur tarmen. Så hon e på olika undersökningar. Hon kommer säja här inne att allt e bra, men hon förskönar det hela!!!Tro inte på henne, det ÄR ILLA! men hon säjer alltid-det är ingen fara.....thats her. imon ska dom ner genom halsen på henne med kamera å kika.Läkaren sa att han tror inte det e cancer!!!!!!!!!! TROR!!!???Det tro sjutton att det inte är. jag undrar om det inte e magsår...men dom vet inte ännu...men läkaren se allvarligt på det å har henne kvar. vi snackar inte lite blod nu, å hon har INGA hemorojder.
    Usch , läskigt, hoppas de hittar orsaken och att det är nåt mindre farligt..hua.
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-06 11:19:41 följande:
    Har carohl i luren nu.....läkarna kan inte utesluta cancer.....men det e det INTE!!!!!
    usch, vill inte tänka mig in i den situationen, men läkare kan vara så jäkla osmidiga ibland.hoppas dte inte är så farligt..
  • SweetLilly

Hur stora är era magar tjejer? Min har fullkomligt EXPLODERAT senaste  veckorna, har en ny bild i galleriet.. Var ska detta sluta??

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-04-06 14:15:40 följande:
    ja har oxå en ny bild!
    ja du  har också börjat få mage =P fin!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-06 15:04:25 följande:
    Ohh herre jisses. Ja du den har verkligen exploderat. Min börjar med ta rejäl form. Fick en säck med kläder från syrrorna i helgen så nu kan den börja växa. Skönt att slippa ut och handla!
    ja jag fick en påse kläder av en vän också, det var skönt! Fast hon är lite större än mig, mig jag kunde ha en hel del iaf, och det är som sagt skönt att slippa köpa nytt!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-06 18:35:22 följande:
    Sweetlilly: Vad stor magen din har blivit! Vad fin!
    haha nog är den stor alltid
    VAd skönt att du fått komma hem! Verkar inte ha varit så skoj där borta du..
    Hoppas du blir bättre nu och får må bra! Kram!{#lang_emotions_flower}
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-04-07 07:18:52 följande:
    Hur mycket har ni gått upp??ja va på inskrivning den 21 januari sen dess har ja gått upp 10 kg!!!är de för mycket??ja tycker de är massor;)men men de är väl så de ska vara lr??
    jag har gått upp 9kg sen plusset iaf..

Hade inte så vansinnigt ont i ryggen i natt så jag sov rätt gott! Så skönt! Det har börjat att bli lite ångest över att gå och sova eftersom det gör så ont i sängen..

Har hamnat i en period då jag inte är sugen på mat alls. Igår fick mannen värma en matlåda ur frysen till middag, för jag orkade inte laga eller äta mat. blev på mackor på kvällen ist...
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-04-07 07:41:17 följande:
    okej skönt att du inte har kramper de är faan jobbigt fick min första i lördags och sen i natt igen aj aj va ju så man vart ledsen nästan!!
    Jag har också kamper i vaderna, gör ju så oont! Jag får flyga ur sängen och pressa tillbaka foten...
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-04-07 11:15:47 följande:
    Ni med kramper, testa att strecha regelbundet och sen sov med fötterna lite högre upp om det går. Hjälper endel tydligen. Själv har jag muskelkramper lite överallt men det är som vanligt, har sluppit vaderna som tur är. Hoppas det håller sig så. tycker det räcker med fogarna som bråkar.
    Ja jag stretchar ofta, det hjälper faktiskt för mina spastiska ben, men tyvärr inte för sendragen i vaderna..typiskt.
  • SweetLilly
    t0va skrev 2010-04-07 11:25:20 följande:
    jag med, det var det enda som hjälpte ett tag, nu funkar massage också om det inte är fördjävligt. Streching hjälpte inte när jag hade sendrag heller i vaderna, men ibland så kan det tydligen hjälpa sa sjukgymnasten. Men det kanske beror på varför man får det. Ska nog ta och väga mig idag, sist hade jag gått upp 0.5kg på en vecka, är jätteglad eftersom jag bara rasade i vikt i början. Inte för att jag äter så mycket bättre nu men jag äter lite oftare ändå. Ska till dietisten nästa vecka så det är väl bäst att jag gått upp några kg tills dess ;)
    Ja du får se till att få i dig mat! Många brister gör ju att man mår dåligt också!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10