Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

t0va skrev 2010-04-07 12:25:31 följande:
    ajdå, glöm inte att ha en kudde mellan knäna när du ligger i sängen, och variera mellan att stå, gå, sitta och ligga. För allt du gör överansträng dig inte! Jag har gjort förmycket och min foglossning är fruktansvärd, påverkar sömnen nu och jag har så ont så jag nog inte kommer kunna gå så mycket mer. Sen går jag ju inte jättebra sen tidigare då pga. min sjukdom men om man överanstränger sig så kan man fort bli sämre. Så var inte duktig och "ska bara" det straffar sig. Lillabambi: så jobbig att vara magsjuk också, vila på du så du blir bättre :)
    Känner igen mig! Det är inte mycket gång kvar på mig heller..
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

jag kommer bara utanför dörren ca 1gång/veckan, och då med makens hjälp ut i bilen.. så trött på detta nu..

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:00:38 följande:
    Men usch det låter inte roligt. Och här springer jag runt som en toka och funderar nästan på en joggingtur. Livets plågor fördelar sig inte riktigt jämt alltid.
    nej man ska vara glad för det man har.. Förr så klagade man för ingeting, men nu iom min sjukdom, och speciellt nu, så har man fått lite andra värderingar..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:07:22 följande:
    Ja när man går igenom svåra saker lär man sig uppskatta livet och det man har. Det är konstigt att livet måste plåga oss lite för att vi ska ha vett att uppskatta det. Jag hade min helvetsperiod från tonåren tills för 5 år sedan. Utan den så hade jag aldrig haft vett att uppskatta livet på det sättet jag gör idag.
    Nej det är sjukt att det ska vara så, men det kanske är därför det händer..? Jag tror på att allt som händer har en mening och en orsak att lära oss något.

Jag är djup -  I Know
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:15:10 följande:
    Haha, då kan vi va djupa ihop. Ju mer man lär sig...som de brukar säga. Glömde att köpa glass när jag var ute på stan och gjorde tusen ärenden nyss. Hmm undra hur jag ska lösa detta. Får gå ut på eftermiddagsfikat och köpa en :)
    åhh ja glass är jag sugen på ofta! Just det där kalla..mmums..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:19:07 följande:
    Ja speciellt en dag som denna! Vill bara ut. Åsså säge rmaken på skype att han varit ute i landet och börjat gräva. Jag blir så avis!
    heeh ja det är skönt, dock lite mulet här, solen tittar fram lite svagt ibland bara..
    Men jag gick ut och satte mig på en stol och njöt ett tag, och såg att en massa blommor skjutit skott..det var härligt
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 14:55:15 följande:
    Läste det med. Vi har ju redan köpt vagn och vår var inte med i testet.
    Ok, men det verkade ju vara bland de vanligaste vagnarna! Läskigt!
  • SweetLilly

En vän fick en ojk idag! Hemma på sovrumsgolvet!! Jösses, vet inga detaljer än, men det måste ha kommit lite somen överraskning

• SweetLilly
    Ns mamma skrev 2010-04-07 19:09:51 följande:
    Idag träffade jag en kirurg ang. mitt ljumskbråck och de vill inte operera under graviditeten pga riskerna det medför för barnet. Så det är bara att stå ut, blev iaf sjukskriven 1 månad till att börja med, nu gäller det bara att hålla tummarna för att inte försäkringskassan ska trilskas utan att man får sina pengar..
    ja FK är inte roliga, jag har ju varit sjukskriven sen november, men ännu inte sett några pengar..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10