Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag har värkar jämna och täta men jag vet inte jag det som får mig att tveka är att när jag fick michelle var de så intensiva att jag kunde inte ens stå upp men de sa att det var skillnad på vattenavgång och när värkarbetet börjar som det ska. Jag har hela tiden väntat mig värkar som tar mig till en annan planet. Men jag kanske får äta upp mina ord, haha!Jag ska nog oxå försöka mig på en storstädning idag då vädret är MYCKET mer tillåtande än idag
Idag är det bahagliga 22 grader mot igår när vi hade 30,1 grader här...Då gjordes det inte många handtag kan jag lova
Haha...jag började ju oxå tänka på det här OM vattnet skulle gå i kön på ICA häromdagen...Haha, nu tror jag kanske inte mitt vatten kommer gå men man vet ju faktiskt aldrig ![]()
Nu ni tjejer så har jag dammat hela övervåningen här, sååå skönt..Så nu hoppas jag innerligt att bebisen kikar ut INNAN det är dax att damma igen
Men dammsugning + våttorkning av golv får vänta tills imorrn...blir ju helt slut av ett sånt litet projket nuförtiden
Nu ska jag fara iväg på tupperware partyt, så när jag kommer hem så hoppas jag på mer info från Carohl
Ha en bra eftermiddag mina damer!
sssssssss8:Supergrattis till den lilla
Pregga och jag har t o m redan skålat på fb
Men jag slänger in en SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL här oxå....

Carohl: Hoppas du får åka in nu ikväll/inatt igen då?? Har jag missat det, men hur mycket öppen va du???
elinnnn: Jag ska oxå köpa såna
Min svärmor har flera som min dotter leker med så det är klart jag måste köpa hem någon/några ![]()