Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-14 21:56:50 följande:
    haha en väninna sa igår att det krävs ca 1 dl sperma för att det ska funka...men jag vet inte vad man ska tro längre, hör så mkt olika hela tiden...Flört
    Men OJ...1 dl är mycket i detta läget
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-08-15 08:46:35 följande:
    Hello brudar!

Synd Elinnn att det inte blev någon bebis!
    Jag har inte riktigt tid att läsa bakåt men jag tänkte bara säga att jag tror att det är dags för mig idag, jag kan ha fel men jag kan ha rätt Flört Jag har värkar jämna och täta men jag vet inte jag det som får mig att tveka är att när jag fick michelle var de så intensiva att jag kunde inte ens stå upp men de sa att det var skillnad på vattenavgång och när värkarbetet börjar som det ska. Jag har hela tiden väntat mig värkar som tar mig till en annan planet. Men jag kanske får äta upp mina ord, haha!
    Skulle det vara nå riktigt på G så meddelar Pregga det.

Kramen
    åh det är lika spännande varje dag man loggar in nu Även om det är otroligt sega bebisar här

Tänk Carohl om du har din prinsessa hrä innan dagen är över, jag hoppas det sååå innerligt!! För nu va det ett tag sen det blev nån bebbe här inne Lycka till gumman!!!!!

Åh ni andra som bara väntar å väntar hoppas ni oxå får åka till förlossnigen "på riktigt" snart

Själv ska jag på Tupperware party idag hos min kusin..Hihi, är inte min grej alls..Men jag går för att få fika + att alla gäster får en varsin Hello kitty mugg å min dotter TOKÄLSKAR kitty
  • Malinski79
    PNC skrev 2010-08-15 10:50:32 följande:
    Jag provade färdknäppen jag... Inget gensvar ännu dock. Men trevligt var det! ;)
    Hahaha...Då kan du ju alltid köra den igen om den inte "ville" funka denna gången
  • Malinski79

Jag ska nog oxå försöka mig på en storstädning idag då vädret är MYCKET mer tillåtande än idag Idag är det bahagliga 22 grader mot igår när vi hade 30,1 grader här...Då gjordes det inte många handtag kan jag lova

Haha...jag började ju oxå tänka på det här OM vattnet skulle gå i kön på ICA häromdagen...Haha, nu tror jag kanske inte mitt vatten kommer gå men man vet ju faktiskt aldrig

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 13:01:04 följande:
    Nu flickor så har Carohl åkt in till förlossningen å ska se efter om hon öppnar sig, det verkar så, hihihi va spännande. Om hon får så uppdaterar jag så fort jag hör ngt igen.
    Åhhhhhhhhh såå spännande det är nu!!!! Pregga...Vi kanske får skåla ikväll igen då?!?!? Det skulle ju va på tiden
  • Malinski79

Nu ni tjejer så har jag dammat hela övervåningen här, sååå skönt..Så nu hoppas jag innerligt att bebisen kikar ut INNAN det är dax att damma igen Men dammsugning + våttorkning av golv får vänta tills imorrn...blir ju helt slut av ett sånt litet projket nuförtiden

Nu ska jag fara iväg på tupperware partyt, så när jag kommer hem så hoppas jag på mer info från Carohl

Ha en bra eftermiddag mina damer!

• Malinski79

sssssssss8:Supergrattis till den lilla Pregga och jag har t o m redan skålat på fb Men jag slänger in en SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅL här oxå....Skål{#emotions_dlg.flower}

Carohl: Hoppas du får åka in nu ikväll/inatt igen då?? Har jag missat det, men hur mycket öppen va du???

elinnnn: Jag ska oxå köpa såna Min svärmor har flera som min dotter leker med så det är klart jag måste köpa hem någon/några

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 21:24:02 följande:
    Flickor, Carohl behöver vår omtanke nu...sitter med gråten i halsen, hon åkte in akut nu...ringde mig å var livrädd å sa-det forsar blor-RENT blod.....jag hör aldrig henne oroa sig för ngt, men nu var det allvar....
    Nu håller vi tummarna för henne....

Kramar
    Nej FYYYYY så obehagligt!!!!!m Håller alla tummar och tår jag kan för henne nu!!!!!!

Kom igen Carohl detta fixar du/ni!!!! Hjärta
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 21:37:41 följande:
    Hon skulle sätta sig på toa för hon kände att hon behövde göra nr 2, men det "brast" ngt i muttan å blodet forsade...det rann kraftigt å det var levrade klumpar mm....va i helsike händer?
    hon skulle höra av sig så fort hon bara kunde....
    Stackarn Å nu vill man ju bara få veta vad som hänt/händer....... Vad kan det va?? Är ju ingen idé att spekulera,men det gör man ju "såklart"...

KRAAAAAAAAAAM gumman!!!!!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 21:48:49 följande:
    Funderar på om det kan ha vart moderkakan som lossnat? för hon hörde ngt som brast?!
    Det va det första jag tänkte på oxå Å det hoppas man ju absolut inte, för då är det väl bråttom?!? Nä ska försöka inte spekulera, då blir man ju knäpp å galen här....Ger henne alla min styrka nu iaf!!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10