• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-29 09:08:21 följande:
    God morgon och grattis till 50% Jag har 2 dar kvar till 50!
    Okej hade inte Pregga samma bf datum som dig lr va de va??
    lr de kanske är ja som har läst fel?
  • den kära leken

Nej det stämmer, vi har samma BF.

puchelina88 skrev 2010-03-29 09:20:53 följande:
    Okej hade inte Pregga samma bf datum som dig lr va de va?? lr de kanske är ja som har läst fel?
  • carohl

God morgon tjejer!

Jag har varit vaken nu i några timmar då jag har barn som går i skolan. Hon fick duscha imorse då min "stora" sessa har kommit in i purbeteten och är bara 8½ år gammal eller hon fyller 9 i maj men ändå. Sessan har faktiskt börjat lukta svett. Fan det verkar som om hon blir lika tidig med allt som jag var i hennes ålder. När jag var 9 år så fick jag mina tuttar och lagomt till min 11-årsdag fick jag min mens, trevlig present.. nä...

Aja helgen har varit ok här, jag har ju jobbat och det var väl inte skitroligt men vad ska man göra? Sambon har lagt nytt golv i stora sessans rum så nu är båda flickrummen fina med nya golv, det känns otroligt fräscht {#lang_emotions_laughing}

Jag ska snart iväg och handla lite roliga saker och sen ska jag på personalmöte (blä)

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly

god morgon på er!

Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart..

Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..

Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Hoppas bakterierna håller sig undan!

SweetLilly skrev 2010-03-29 09:47:59 följande:
    god morgon på er! Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart.. Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-29 09:51:48 följande:
    Hoppas bakterierna håller sig undan!
    hehe jo det gör jag med, annars så hoppas jag på att få nån snabbkur, hatar att äta penicillin, gör dte ytterst sällan.
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Jag håller med. Föröker undvika penecillin. ibland så måste man ju.

SweetLilly skrev 2010-03-29 09:56:17 följande:
    hehe jo det gör jag med, annars så hoppas jag på att få nån snabbkur, hatar att äta penicillin, gör dte ytterst sällan.
  • elinnnnn

den kära leken: mysigt med handarbete och bak :)

carohl: ha extra roligt på shoppingen så det inte känns lika tråkigt på personalmötet ;)

sweet Lilly: lycka till hos MVC

Nu ska jag börja fixa med lunch/middagen. Men vad jag ska laga har jag inte bestämt mig för än :S Någon som har några tips? :)

Vår lill* plutt väntas 100810
  • den kära leken

Nä jag har inga idéer alls. Matlagningen just nu är väldigt enformig. Skulle behöva massa ny inspiration.

Ja det är mysigt att få greja lite :)

elinnnnn skrev 2010-03-29 10:37:11 följande:
    den kära leken: mysigt med handarbete och bak :) carohl: ha extra roligt på shoppingen så det inte känns lika tråkigt på personalmötet ;) sweet Lilly: lycka till hos MVC Nu ska jag börja fixa med lunch/middagen. Men vad jag ska laga har jag inte bestämt mig för än :S Någon som har några tips? :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 08:06:22 följande:
    sov så gott!
    tack, nu e jag vaken :)
    elinnnnn skrev 2010-03-29 09:06:49 följande:
    pregga: ja du måste väl i stort sett vara färdig snart? :P:P sov gott :) jag ska också lägga mig en stund  och förhoppningsvis är huvudvärken borta när jag vaknar sen igen
    haha färdig?? nej nej....fattas en hel del., som madrass, sängkläder,ev nappflaska, blöjor..leksaker,badbalja...mm :)
    SweetLilly skrev 2010-03-29 09:47:59 följande:
    god morgon på er!Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart..Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..
    ska med till Mvc idag,ska nog me be dom kolla urinet baar för säkerhets skull...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10