Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-15 22:12:42 följande:
    mja jag vet inte....men tack gumman...Flört
    Jisses va det händer grejer alltså!!!!

Hoppas bebis är på G för dig nu då!!! Mne ändå inte,för då kan du ju inte uppdatera oss

Men lycka till hur det än blir!!!!

Hjärta
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 22:06:40 följande:
    Obs -VILLE INTE OROA NGN ANNAN NU ELLER SKRÄMMA UPP NGN, UTAN BARA BE OSS ALLA ATT GE EN DEL AV VÅR STYRKA TILL HENNE, FÖR DEN BEHÖVER HON NOG NU.

KRAM TILL ER UNDERBARA{#emotions_dlg.flower}
    Klart vi förstår det!!!!!!
  • Malinski79

Pregga: Jag ska hälsa så mycket från lillabambi oxå,pratar med henne på fb Hon LYCKAR TILL!!!!

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 22:33:07 följande:
    Fy fasiken va ledsen jag blir...Gråter jag ringer mitt x som verkat sååå angelägen om att vara med på fl, å säjer att jag har täta värkar å behöver ev åka in....han svarar att han väntar på en kille som ska fixa hans data så jag får ta en taxi in så möts vi där?! för som han sa-datan e viktig för mig!
    Trodde inte den usla jäkla idioten kunde få mig att fälla en tår mer...men jag hade fel..fy sjutton för honom.....han kan dra till det varmaste helvetet!!! å jag kommer absolut inte ringa honom när det e dags! Han ska INTE vara med å det e det sista jag säjer nu! E hans data så viktig att han skiter totalt i allt annat då har han inte ett skit att hämta här. jag brukar inte använda mig av svordomar, men nu faan e det jävligt nog!! han kan dra åt helvete, kommer inte ens informera aset när jag åker in ingenting!!!!!!
    han får gå via fr nu, för hit är han inte välkommen.
    jag sa att jag hade värkar, vad svarar aset?-Ja det har man när man är gravid!

Dra åt helvete ditt as om du läser detta!!!!!!!!!!!!
    Men jösses!!!!! Gumman, DÄR visade han va han gick för ÄN EN GÅNG *suck* Är datorn MER VÄRD ÄN HAN SON DÅ ALLTSÅ???????? Gaaaaaah, karlslok.....

Nä strunta i att hör av dig till honom när det är dax, det har jag sagt innan å det blev ännu tydligare nu....Ta du med dig vännen eller mamma som du sagt innan!!!

Varför ska han va med å bara få de mysiga med bebisen o han inte varit med nåt innan?!?!

Nä Pregga.......Han "leker ju med dig"!!!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 22:53:53 följande:
    pratade med mamma nu, hon blev såklart rasande, å vi ska ta upp det på sjukhuset att han inte ska få ngn info alls. mamma ska vara med...å min dotter sålänge hon kan vara med i rummet vill säja...
    hon frågade nu-men mamma får jag klippa nevelsträngen då? min söt nöt ....
    Hihihi...Ja hon är ju för go!!!!!!! Ja din mamma verkar ju faktiskt ändå va toppen i allt detta (med tanke på hur det va innan menar jag)...

Finns ingen anledning att han ska få veta när och att du åker in heller...Han verkar ju inte bry sig om det ändå Blir bara så ledsen för din skull då jag vet att du gör det för discoprinsens skull...Men det är inte värt det till VILKET pris som helst!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-15 23:09:22 följande:
    Hihi jo hon e underbar, som jag älskar henne....jo mamma ställer upp nu å det känns så skönt :)
    Nej det e inte värt det till vilket pris som helst,å har han inget eget intresse så vad att göra.

Sms fr Carohl-

Hej Gumman!

lillan mår bra tack å lov,jag har fruktansvärda värkar å det värsta är att jag bara öppnat mig 2,5 cm , en läkare ska kolla så jag inte blöder från moederkakan. det ska nog gå bra.hör av mig när det är klart men det är nog inte förens imorgon. kramen

så nu vet ni åxå....hennes lilla mår tack å lov bra å hon e på rätt ställe :)
    Åhhhhhh va skönt!!!!!!!!!! Jag sitter bara kvar för att ev få höra nåt..Men då kan man gå å sova nu då iaf

Jag va lite orolig där faktiskt!!!!!!

Pregga: STYRKEKRAM till dig oxå nu i allt detta!!!!!!! Hjärta
  • Malinski79

Om du pratar sms:ar med henne hälsa från mig å lillabambi, jag informerar henne via fb Haha, vi är somm ett stort kontaktnät, inget undgår oss

Nä sov gott nu mina damer!!!

Hoppas på glädjande nyheter från tråden imorrn, med någon /några bebisar...det är vi värda nu tycker jag allt!!!!

• Malinski79

Go morgon tjejer!!!

Det verkar som att det är fler å fler som börjar "ledsna" på detta med att va gravida Å jag förstår verkligen er som är på övertid!!! Själv har jag ju 16 dagar kvar så har inte ens tankar på att det ska kunna starta än (vilket det skulle kunna)...

Men än sålänge älskar jag att va gravid å sen känner jag att det ska bli skönt att få lite egen tid från min 3 åriga lilla prinsessa innan..På onsdag börjar hon på förskolan 15tim/v så det blir iaf liiite egen tid!!

det där med hinnsvepning verkar ju inte va någon vidare effekt...Är väl ingen här inne som lyckats va?!? Jag är med i fler augusti trådar å det är knappt nån där heller som lyckats med det Man måste nog verkligen va MOOOOGEN i tapp å "allt"

HOPPAS sååå innerligt att det blir någon liten bebis idag!!!!!!

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-16 09:01:17 följande:
    Flickor....Ingen bebis hos mig inatt..

MEN IMORSE KL 06.48 SÅ FÖDDES EN LITEN PRINSESSA SOM VAR 49 CM LÅNG Å VÄGDE 2944 G, vÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA ALEXI.

GRATTIS CAROHL TILL ERT MIRAKEL....GRINAR SOM EN TOK HÄR.....

MALINSKI, Å NI ANDRA DÅ HÖJER VI VÅRA GLAS ÅTER IGEN-SKÅÅÅÅÅL TA MIG TUSAN Å CAROHL GRATTISSkålSkål
    Åhhhhh nu rinner mina tårar oxå nerför kinderna Skäms Åh va skönt att allt gått bra med prinsessan..NU SKA HÄR SKÅÅÅÅÅÅÅÅLAS...Skååååål Carohl Skål{#emotions_dlg.flower}
    Familjen Mu skrev 2010-08-16 08:57:03 följande:
    Jodå...När jag väntade vår dotter så gjorde min dåvarande bm en hinnsvepning på mig 4 dagar innan bf och 1 timme senare gick vattnet och ytterligare efter 12 timmar var sessan ute

Jag har förstått att det inte är så vanligt att det går så smidigt men vi kan väl hoppas att jag även denna gången har tur! Tungan ute
    Ja då va det ju verkligen lyckat...För nu har jag inte hört nån på länge som lyckats med det!!

Nu ska jag ta å packa ihop massa saker här, dottern och jag ska iväg å bada lite
  • Malinski79

Pregga, jag säger som de andra...Kolla hellre en gång för mycket än en gång för lite!!!!!

Mandy86 skrev 2010-08-16 09:28:56 följande:
    BF+7 så sitter man fortfarande här...

BM besök idag så ska få hinnsvepning hoppas jag och kontrollera allt jag kan komma på!

Stort Grattis till Carohl m. familj!!!!!!!!
    Förstår att väntan är dryyyyyyg nu Hoppas den tar på dig nu då (hinnsvepningen alltså)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10