Vi fortsätter, Bf aug 10

Hoppas bebis är på G för dig nu då!!! Mne ändå inte,för då kan du ju inte uppdatera oss
Men lycka till hur det än blir!!!!

Pregga: Jag ska hälsa så mycket från lillabambi oxå,pratar med henne på fb
Hon LYCKAR TILL!!!!
jag ringer mitt x som verkat sååå angelägen om att vara med på fl, å säjer att jag har täta värkar å behöver ev åka in....han svarar att han väntar på en kille som ska fixa hans data så jag får ta en taxi in så möts vi där?! för som han sa-datan e viktig för mig!
Om du pratar sms:ar med henne hälsa från mig å lillabambi, jag informerar henne via fb
Haha, vi är somm ett stort kontaktnät, inget undgår oss
Nä sov gott nu mina damer!!!
Hoppas på glädjande nyheter från tråden imorrn, med någon /några bebisar...det är vi värda nu tycker jag allt!!!!
Go morgon tjejer!!!
Det verkar som att det är fler å fler som börjar "ledsna" på detta med att va gravida
Å jag förstår verkligen er som är på övertid!!! Själv har jag ju 16 dagar kvar så har inte ens tankar på att det ska kunna starta än (vilket det skulle kunna)...
Men än sålänge älskar jag att va gravid å sen känner jag att det ska bli skönt att få lite egen tid från min 3 åriga lilla prinsessa innan..På onsdag börjar hon på förskolan 15tim/v så det blir iaf liiite egen tid!!
det där med hinnsvepning verkar ju inte va någon vidare effekt...Är väl ingen här inne som lyckats va?!? Jag är med i fler augusti trådar å det är knappt nån där heller som lyckats med det
Man måste nog verkligen va MOOOOGEN i tapp å "allt"
HOPPAS sååå innerligt att det blir någon liten bebis idag!!!!!!

Åh va skönt att allt gått bra med prinsessan..NU SKA HÄR SKÅÅÅÅÅÅÅÅLAS...Skååååål Carohl 

Pregga, jag säger som de andra...Kolla hellre en gång för mycket än en gång för lite!!!!!