sofie och laura skrev 2010-07-22 20:16:14 följande:
Hej mina goa tjejjer!!
Ja nu e höns mamman i farten!
PREEEGGGA sitter ochn oroar mig att inte mjölken räcker till=( vill ju amma!
Med dottern så var mina tuttar konstant hårda!
Nu är mina bröst mjuka efter 1 veckas hårdhet bara.
Men när jag trycker så kommer det mjölk ur och jag har första bvc besöket med alvin på måndag!
Så har han gått upp då kommer jag att vara lugn!
Ja när jag iaf sitter tillsammans med min alvin så hamnar jag i en mysvärld hör inget ser bara mitt underverk!
Jag njuuter och kan inte känna mig lyckligare över min lilla skatt!
Så liten och oskyldig!
heeey gumman :)
Jag tror mjölken rinner till ordentligt snart, jag läste ngn stans att får man för tidigt så kan det ta ngn dag extra innan det rinner till, så avvakta bara lite så sålänge han går upp i vikt å mår bra så ska du se att han får vad han behöver....klart han e bedårande , hihi en liten prins ju :)
elinnnnn skrev 2010-07-22 20:19:19 följande:
tror det är rättså vanligt att man blöder efter hinnsvepning ju. sen så kan man ju blöda också vid öppningsskedet och det är du ju på G med...
jag tror absolut inte att du skadat honom, det var nog mer att du kanske tryckte på hans fot eller knä samtidigt som han försökte knäa/sparka dig.
jo om det nu var en hinnsvepning hon gjorde vill säja, nu vet jag ju inte längre...asså jag vet inte alls om jag e på g att öppna mig ngt mer heller då dom sa i mån att inget e förändrat....bara fingerblomman som e öppen typ...ca en halv till en cm . jo jag frågade dom nu om jag kan ha skadat han å dom sa nej...men vi tryckte samtidigt å jag blir så orolig nu...
tetta skrev 2010-07-22 20:23:51 följande:
Jag blödde efter hinnsvepningen och sedan vid öppningskedet. Så det är nog det du gör.
Andas och ta det lugnt gumman....
jo jag hoppas att ni har rätt....suck....tack så mkt...
Ni här inne e guld värda..
elinnnnn skrev 2010-07-22 20:27:49 följande:
pregga: är det inte teckenblödning dem menar?
www.barnsidan.se/cldoc/85.htm
det kan ju också vara slemproppen fortfarande som lossnar.....
googla lite =)
jo så hette det, ska kika på din länk, har googlat lite på det...tack snuttan...
elinnnnn skrev 2010-07-22 20:35:37 följande:
hahaha vad roligt att dem visste vem du var ;) det är väl bara positivt så har dem hela din historia ;);););)
så jäkla pinsamt....jisses....paranoida jag lixom....men blod det klingar inget bra, fast det e ju inte rent utan med flytning, kanske e bitar av slemmis då?!