Vi fortsätter, Bf aug 10
Har hemsk värk (Foglossning/Ischias) och kan inte röra mig knapt.
Har skrikit av smärta inatt då jag råkat vända mig och idiotfan till karl ryter att jag ska hålla flabben.
Inte fan hjälpte han mig nu på orgonen heller då jag skulle på toa utan jag fick gråtandes kräla/åla till toan och dra mig uppåt med en dotter efter mig som frågar mig varför jag ålar på golvet
Till råga på detta hann jag knapt upp till toan utan råkade hinna kissa på mgi lite
Känner mig äcklig och motbjudande.
Jag pallar inte med detta,Jag är som en handikappad och ska stå ut med detta många veckor till plus högst sannolikt på övertid också.
Känns bara som jag vill gå under jorden nu totalt.
Ingen fattar hur jobbigt ont jag har för enligt andra kan man itne ha så ont om man kan gå vissa dagar och jag blir bara ombedd att gå på kryckor vilket jag ej kan eller sitta i rullstol vilket ej går i vårt hus då gångarna e smala osv.
Just nu känns allt som ett helvette.
Aså gumman, mitt x är "speciell" min din karl e ju ta mig tusan en idiot asså. Hur kan han inte hjälpa dig när han ser att du har så ont? Förbannade karl.GRR förstår att du har ont asså,fogarna kan ju göra sjukt ont emellanåt eller i värsta fall hela tiden. Har du ett gravbälte? Dom hjälper faktiskt..
Tror du får ryta till rejält så han fattar att han får hjälpa dig (lätt för mig att säja jag vet) men jag tror det behövs för att han ska inse att du behöver han nu. Du är varken äcklig eller motbjudande, men han är som inte hjälper dig när du har så ont. Blir förbannad asså.
varför du känner dig avdomnad i 1,2 har jag inte en aning om men det låter ju som om en nerv kommit i kläm.
ring till din vc eller sjukgymnast, du behöver få hjälp med detta, så kan du inte gå resten av tiden...
bamse kram