• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Tack alla för stöd å omtanke...gulliga ni e {#lang_emotions_heart}

• the jeryds

det ä rklart, alla här vet ju eller kan iaf ana hur det känns att vara orolig över obehagliga upplevelser och tankar.
    Så fort trafiken funkar i gbg, är du välkommen hit. så kan du få lyssn på din bebis. Det känns säkert lugnare då =)

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-02-22 20:09:54 följande:
    vad skulle vi annars vara till ;)
    Åå va gulligt..*blir rörd*
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 20:09:57 följande:
    det ä rklart, alla här vet ju eller kan iaf ana hur det känns att vara orolig över obehagliga upplevelser och tankar. Så fort trafiken funkar i gbg, är du välkommen hit. så kan du få lyssn på din bebis. Det känns säkert lugnare då =)
    jo jag vet gumman, men jag uppskattar stödet såå mkt...det e jobbigt å vara sj i sin oro..jo det hade vart trevligt :){#lang_emotions_heart}
  • the jeryds

ja det är klart, du fanns där för mig när jag var orolig för några veckor sen. utan att veta vem jag var eller var jag kom från... det är sånt som känns humant och mysigt. å nu är vi här, o bor i samma stad, väntar barn samma tid, har barn sen tidigare i ungefär samma ålder. Klart man bryr sig! {#lang_emotions_heart}

• the jeryds

jagh ar ingen uppenbar nojja, däremot är jag uppenbart mer hungrig och sugen. finns nästan alltid ngt jag kan tänka mig att stoppa i mig! :)

• lillabambi
    the jeryds skrev 2010-02-22 20:38:47 följande:
    jagh ar ingen uppenbar nojja, däremot är jag uppenbart mer hungrig och sugen. finns nästan alltid ngt jag kan tänka mig att stoppa i mig! :)
    hehe härligt...Mat lusten har bevisligen inte försvunnit allafall:P
  • Oväntad
    t0va skrev 2010-02-22 19:45:01 följande:
    Du har inte lagt om kosten på något annat sätt?  Själv har jag tappat 3kg sen plusset, men då har jag slutat med godis, chips, dricka och sånt, och äter mer sallad och försöker äta regelbundet.  Äter annars ungefär som förut då jag långsamt gick upp men nu så går det nedåt istället. I början av graviteten under jul och nyår så gick jag upp så totalt har jag nog gått ner 5kg. 
    Nej inget annat är ändrat.. Äter inte godis, chips eller dricka annars heller så det har jag inte behövt ta bort..

En liten notering.. Jag har inte gått upp 3-400g i veckan sen v1.. utan den senaste fram till jag var till BM som bad mig återgå till det jag åt före..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10