• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-03-30 21:36:00 följande:
    Precis som min, hon ska vara där jag är,  tom. på toaletten, för om hon inte får följa med så står hon och gräver på dörren och blir sur.
    haha jaa samma med hennes lilla stanpe som gör skäl för sitt namn...får han inte komma ut å vara med henne när HAN känner för det så stampar han högt, å det kan vara mitt i natten-tvärsur! haha sen för ett bra tag sen så lyfter hon upp han å jag ser till min stora fasa....ngt stort där bak..2 knölar, jag fick ju panik å tänkte tumör direkt å ringde vetrinären...*asg* jaa dom fick sig ett gott skratt, å sa-det är testiklarna. tror du man kände sig bäng, haha men jag hade ju inte sett dom innan....han drar ju upp dom i buken...
    lillabambi skrev 2010-03-30 21:51:36 följande:
    tack söta ni för fina presenter
    så lite, det skulle du ju bara ha =)

Ngn som hört av knyzzel då? kanske hon pluggar...
  • Bubbis10

Oj vad jag känt av min son idag...så härligt :)

• Bubbis10

Måste fråga en sak som jag undrat över ett tag här inne...många har foton på sina barn, vilket jag åxå skulle vilja...men jag vågar inte..tänk om ngn sliskovitch tar ens foton å använder dom e fel syfte....att man ens ska behöva tänka så, e ju sjukt....men me tanke på vilket samhälle vi lever i så....

• carohl

Jag har också kännt min minisessa i magen heeeela kvällen! {#lang_emotions_laughing} Tänk vad glad man blir!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-30 22:36:38 följande:
    Jag har också kännt min minisessa i magen heeeela kvällen!  Tänk vad glad man blir!
    ÅÅÅ nu änteligen kan alla se hur vacker du e gumman :)
    har känt min lille grabb mkt idag asså, å det e såå skönt...{#lang_emotions_heart}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-30 22:45:18 följande:
    ÅÅÅ nu änteligen kan alla se hur vacker du e gumman :) har känt min lille grabb mkt idag asså, å det e såå skönt...
    Haha tack... jag ser inte ut som en katt med limehuvud längre iaf {#lang_emotions_wink}

Myspys när våra bebisar lever om och möblerar om därinne...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-30 22:49:28 följande:
    Haha tack... jag ser inte ut som en katt med limehuvud längre iaf Myspys när våra bebisar lever om och möblerar om därinne...
    hihiaa det e så mys, börjar tro att han fastnat med foten eller handen under mitt bröst vid revbenet....haha det gör inte ont, men där har han husrerat idag =)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-30 22:14:34 följande:
    så lite, det skulle du ju bara ha =) Ngn som hört av knyzzel då? kanske hon pluggar...
    Jag e här! Har jobbat jätte mycket å somnat i soffan varje kväll{#lang_emotions_tongue_out}typ. Va inloggad innan när du oxå va d men , satt å läste allt jag missat i tråden dessa dagrna. D blev ganska många sidor ca 30 st faktiskt.

Schnappi i magen: Grattis till d positivare beskedet. Har tänkt på dej å din familj. Ska hålla tummen för er den när d gäller fostervattensprovet oxå.

lillabambi: Grattis till förlovningen å d lyckade UL:et. jätte söta namn ni valt.

tOva: Grattis till ett fint UL. Riktigt roligt för dej/er. Grattis.

elinnnnn: Hur gick d nu på könsUL? E ju jätte nyfiken. Jag tror att jag låst upp in senaste blogg nu "bebis påväg" om du fortfarande vill läsa. jag skriver inte varje dag, mer lite när jag har lust.

Malinski79: Lycka till i morgon eller ja, senare idag{#lang_emotions_tongue_out}. Kommer säkert att gå bra, men jag håller tummarna för er för säkerhets skull..

carohl: Kul att se dej när man "pratar med dej". Antar att din förra bild inte va du?! hahahahaha Annars allt bra me er?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10