Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

nu har jag legat å vändit å vridit mig i sängen, trött är jag men kan inte sova...å lilleman e sjövild, haha vilket e härligt..ja underbart :) leker nog hela havet stormar nu, *skratt*.....så om jag inte kan sova pga det så är den iallafall en ljuvlig anl...gick upp igen, satte på datan...å det e helt tyst här hemma, puddase lite på lillan som ligger å sussar gå gott i sin säng, allt känns fridfullt.....
    det enda man hör nu är vattnet fr elementen som rinner..jag är trött, men kan inte sova..
    Lilleman tror jag e klarvaken, för benen går som 2 trumm pinnar, haha men jag ler stort för mig själv å inser hur välsignad jag är...

Nu sover ni nog gott tjejer här inne, å elinnn du e full av förväntan å spänning inför din mans ankomst, hihi kan du sova nu?..

ååå där tror jag min lever bytte plats, hahahahaha
    som jag älskar mina barn....det bästa som finns, det e dom man lever å andas för...Hjärta
    hoppas ni alla sover gott nu...kram

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-26 10:52:19 följande:
    !
    PREGGA: nä alltså jag sov inte så gott faktiskt hahaha, jag somnade vid halv 12, fast lillan bökade rundor i magen och sammandragningar på det så jag trodde nästan det satts igång hahaha men som sagt jag somnade till slut och vaknade igen vid kl.3, efter kl.3 så har jag sovit i ungefär 30 minuter i taget och vänt mig ungefär en miljontals gånger. jag gick upp 6.50 :( tala om att jag kommer vara trött ikväll :S
    snart ska jag duscha och göra vid mig sen luncha, sen iväg till bästa väninnan en stund så några timmar försvinner iallafall =)

.
    Oj, va jobbigt...mja jag hade med svårt att sova inatt, men det var pga jag log å skrattade när lilleman höll på asså...helt vild inatt! haha men fy va jobbigt å vakna var 30de min, men det sa dom till mig på bb att det var mkt vanligt det sista så därför var det viktigt att kunna vila emellanåt även på dan så man har ork när det sätter igång. hon sa du vaknar eller vänder sig om ca var 20de min nu det sista...
    hoppas du har det trevligt med väninnan nu....ååhh ikv kommer kärleken, woohooooo, *busvisslar*Oskyldig
  • Bubbis10

Tjejer , hur har ni tänkt er på BB, ska ni stanna över natten eller flera dygn, eller åka hem efter 6 timmar?
    pratade med Carohl på tel innan å vi tyckte samma där, vi stannar ju iallafall en natt, ifall attd et skulle hända ngt så e man på plats. känns tryggare så. Med dottern så stannade jag i 3 dygn å det tänkte jag inte göra nu, skulle åka hem samma dag hade jag tänkt....men ångrade mig så ett dygn blir det iallafall...kanske 2. får se.
    Hur har ni andra tänkt er?

ELINNNNN-jag känner romans i luften, hahahaha vi alla tänker på dig..å hoppas ni får en trevlig kväll {#emotions_dlg.flower}
    kraam

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-26 15:06:41 följande:
    Ja du jag har inte riktigt bestämt mig än..Det känns som att det skulle va skönt att va kvar en natt, det va vi sist oxå..Men det va ju såååå långtråkigt

Men OM jag nu ska amma (vilket jag inte bestämt mig för än) så ska jag se till att försöka få igång den så mycket som möjligt innan jag åker hem..Men om jag inte ammar så kan jag tänka mig att jag bara vill hem till dottern så fort som möjligt..Hos oss (Ackis i Uppsala) är det ju besöksförbud, annars får man gå ner i cafét för att möta gäster... Men har som sagt inte bestämt nåt alls än
    ok, ja jag vill ju stanna kvar av lite olika anl, som carohl sa-tänk om man e hemma å bebis har kvar vatten i lungor osv å blir plötligt blå...FY VA HEMSKT! å för mig som det är jätteviktigt med aqmning för vill se att det sätter igång i lugn å ro..Vi har åxå besöksförbud, ja asså pappa å syskon får komma in, ingen mer. Å det passar mig UTMÄRKT, haha mja uttråkad...kanske, men jag kommer nog ha fullt upp med att stirra mig blind på den lille :)
  • Bubbis10

Hej Flickor, innan jag svarar på era meddelanden så vill jag gå ut med en VARNING-

våra bilder stjäls här inne å läggs in på Flashback å under rubriken-Fl, mjölkfyllda milfs.
    En medlem här inne har visst lagt ut bilder på mig, hon kallar sig mariohymn eller nåt sånt! En störd stackare som inte verkar ha ngt liv. Men nu e bilderna jag lagt in inte ngt jag skämms över men ni som inte vill hamna där -kolla över era inställningar.

kraaaam

ska svara på övriga inlägg nu :)

• Bubbis10

tjejer
    behöver jag ens säja att jag kommer nog bli bannad nu efter att ha hängt ut mariohnym

• Bubbis10

jag kommer backa i tråden å svara så snart jag kan om jag inte blir bannad ett tag nu efter att ha blivit smått irriterad. har åxå tagit bort alla mina bilder.
    svarar senare ...om jag kan vill säja...kram

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-26 18:08:26 följande:
    Men jag sätter alltid vattenmärke på mina kort jag lägger ut här, så de korten SKA de inte kunna använda!!
    Dom kan ta dom ändå, bara att din märkning finns kvar....jag har ju inga , eller hade inga vulgo bilder..utan på mig å min dotter när hon pratar med lillebror i magen å man ser inte mitt ansikte men min dotters.

Tjejer-VIKTIGT! gå in på era bilder, där ser ni åxå forumbilder.
    det är bilder som ni laddat upp på sidan-ta väck dom!
  • Bubbis10

Hoppas inte jag har upprört ngn till att må dåligt men ville ändå varna er...enl en viss ngn så har mina bilder hamnat där....men men, jag har inte sett det..å det e inga bilder jag skämms över heller...men visst e det trist.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10