Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Flickor..

det påverkar väl inte bebis om man blir upprörd va? att den mår dåligt eller drar igång Fl?
    jag blev riktigt sne innan å då slog lilleman volter, fast det kanske han hade gjort ändå....?

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 19:51:41 följande:
    nej då den vill bara snurra runt lite i magen;)
    hihi ok, tack för svaret....blev ngt upprörd för detta med bilderna å det dom skriver...urk.
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 19:54:14 följande:

Jo de vart ja oxå fy fär dom,men nu skiter vi i dom tycker ja;)

Jo du har såklart rätt, bara att skita i egenteligen....:)
    carohl skrev 2010-07-26 19:56:54 följande:
    Var nyss in och kollade i forumet och de är verkligen störda ju... det som är ännu stördare är att tråden har varit igång sen 2004...
    va?? sen så länge? ja asså när dom skriver om vidriga ungar, å bröstvårtor som cd skivor å om mammorna e knull dugliga eller inte osv-det ÄR en kränkning för alla kvinnor, med risk för att låta som en feminist.
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-26 19:57:28 följande:
    Pregga sötnos du behöver inte vara orolig. Din pojk hade säkerligen gjort de samma oavsätt om du varigt upprörd eller ej.

Du och jag måste försöka lugna ner våra hispiga nerver
    tack gumman, jag blev så orolig här nu....när jag var som mest upprörd så slog han ju runt å jag vill inte att han ska må dåligt, men att stänga sina känslor helt är inte heller det lättaste...
    kraam
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 19:29:59 följande:

nu i kväll har magen blivit jätte hård många gånger brukar inte känna så!
    hoppas att de är nått på g;)

ååå de är sååå träligt när sambon jobbar kväll;/

någon mera som har typ lite halv bruna flytningar inte så bruna men lite bruna

det är Sd du har :) å de bruna flytningarna kan vara början på en täckningsblödning, det får man när livmoderhalsen öppnar sig :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-26 20:06:34 följande:

Hey girls!
    Hoppas saker o ting är fint.

Ang. stanna på BB så jag vill jag stanna minst 2 dygn. Känns tryggare nu när det är första gången..

Är det inte NÅN som hört NÅT från knyzzel???

Nopp inte ett ljud ifrån henne än......
    puchelina88 skrev 2010-07-26 20:07:13 följande:
    är det nått man ska vara orolig för?
    nej det tycker jag absolut inte, jag har ju blött i nästan en vecka, men nu har det gett med sig....kan vara din slemmis som lossnar lite med :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 21:47:31 följande:
    ho ho vart är alla???
    jag e här NU :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-26 22:06:17 följande:
    Nämen Pregga är inte du bannad än?!?! Härigt att ha dig kvar!!
    haha nopp, tackar så mkt :){#emotions_dlg.flower}
    puchelina88 skrev 2010-07-26 22:16:34 följande:
    bra då har jag nån att prata med:)
    hmm en fråga har du fått göra nr 2 ofta?
    i dag har de vart väldigt ofta och ja vet inte om ja har spräkt nått där för när ja torkar mig är det lite blod på pappret!
    ursäckta mig, jag fick se ngt på nätet som CHOCKADE MIG totalt...en hel sida om mitt X å hans kriminella liv, hur han å hans bror ägde hela stan å att alla var livrädda för dom...asså jag visste ju allt detta men att se det stå på nätet så om dom blev en smärre chock ändå..
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 22:16:34 följande:
    bra då har jag nån att prata med:)
    hmm en fråga har du fått göra nr 2 ofta?
    i dag har de vart väldigt ofta och ja vet inte om ja har spräkt nått där för när ja torkar mig är det lite blod på pappret!
    nr 2, hm..kanske 1-2 gng om dan, men jag e inte hård i magen, men visst kan det blöda lite...beror nog på hemmisar :) haha
    puchelina88 skrev 2010-07-26 22:58:20 följande:
    hmm oj då!!
    de låter ju lite otäckt!
    asså saken e ju denna, att oavsett hur det är mellan han å mig så är det min son,s far så det känns lite olustigt att se det så på nätet, även om jag visste om det. Men han har ju trots allt varit mitt livs kärlek.
    Sen att han har förändrtas så sjukt mkt det sista året, ja det vet jag inte vad det beror på. Men att läsa sånt om han kändes mkt olustigt.
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 23:09:39 följande:
    hmm okej men du är inte rädd för honom?
    hmm okej får se om de kommer nått mera blod på pappret;)
    kanske va att ja tog i lr nått!
    i morrn ska jag till barnmoskan igen kolla blodtrycket och lämna urinprov och sen hoppas ja på att få höra hjärtat,)
    haha nej nej jag e inte det minsta rädd för honom. Vi har en ömsesidig förståelse, men jag tycker det va trist å läsa sådant om honom för -för mig så har han alltid varit en go kille, fram tills det sista året då...
    men nej, jag e inte rädd för honom. han skulle ju aldrig slå mig eller så-aldrig!
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-26 23:29:55 följande:
    okej de är ju bra;)
    när va de du skulle ha?
    tror att min bebis sover nu;)
    den vaknar väl när ja ska gå och sova sen!

jo men aså jag e 100 på att han inte fysiskt sätt skulle skada mig, det e isåfall psykiskt. men rädd för han e jag som sagt inte, tycker bara det är olustigt att läsa om min x-man på NÄTET. visst, jag visste om det mesta, men inte allt kanske...å det har inte förändrat ngt att jag läste detta nu, ser ju inte ner på han eller så för som sagt, jag visste det mesta, men det kändes ju inte så kul...

jag ska ju ha den 18de aug men jag tror han kommer inom 2 veckor...haha men vi får se :)

jo risken finns väl att din lille vaknar när mamma lägger sig tillrärra å sova, hahahahaa

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10