Vi fortsätter, Bf aug 10
Flickor..
det påverkar väl inte bebis om man blir upprörd va? att den mår dåligt eller drar igång Fl?
jag blev riktigt sne innan å då slog lilleman volter, fast det kanske han hade gjort ändå....?
Flickor..
det påverkar väl inte bebis om man blir upprörd va? att den mår dåligt eller drar igång Fl?
jag blev riktigt sne innan å då slog lilleman volter, fast det kanske han hade gjort ändå....?
Jo de vart ja oxå fy fär dom,men nu skiter vi i dom tycker ja;)
nu i kväll har magen blivit jätte hård många gånger brukar inte känna så!
hoppas att de är nått på g;)
ååå de är sååå träligt när sambon jobbar kväll;/
någon mera som har typ lite halv bruna flytningar inte så bruna men lite bruna
Hey girls!
Hoppas saker o ting är fint.
Ang. stanna på BB så jag vill jag stanna minst 2 dygn. Känns tryggare nu när det är första gången..
Är det inte NÅN som hört NÅT från knyzzel???

jo men aså jag e 100 på att han inte fysiskt sätt skulle skada mig, det e isåfall psykiskt. men rädd för han e jag som sagt inte, tycker bara det är olustigt att läsa om min x-man på NÄTET. visst, jag visste om det mesta, men inte allt kanske...å det har inte förändrat ngt att jag läste detta nu, ser ju inte ner på han eller så för som sagt, jag visste det mesta, men det kändes ju inte så kul...
jag ska ju ha den 18de aug men jag tror han kommer inom 2 veckor...haha men vi får se :)
jo risken finns väl att din lille vaknar när mamma lägger sig tillrärra å sova, hahahahaa