Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-07-26 23:55:05 följande:
    jo men ja sover inte så bra om nätterna ligger ju och vänder och vrider på mih hela tiden!
    ska bli skönt att få sova på mage som ja gillar sen när den har kommit ut;)
    haha ja jag älskar åxå att sova på mage, men har vant mig vid sidan nu, men lilleman gillar INTE när jag ligger på höger sida, då går fötterna som 2 trummpinnar, hahaha  mern jag vaknar åxå hela tiden av att jag vänder å vrider mig, å bara det e ju en bedrift nu...haha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 00:07:59 följande:
    mm de är jobbigt för man vet inte vilken sida man ska ligga på!
    haha näe man vet ju inte det, eller ja enl min bebis så är ju höger sida total förbjudet, haha som jag älskar den lille busen asså :) men han får som han vill, jag vänder mig ju om..men tycker det e svårt att vända mig om i sängen nu, känner mig ap tung. får ju vältra mig, haha såå det blir oftast vänster sida men jag måste ju vända mig emellanåt annars så domnar ju allt...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-27 06:53:47 följande:

godmorgon tjejer!

NI verkar sova fortfarande :P Här är ni iallafall inte.

Jag har sovit jättedåligt inatt, tror att det beror på att jag är lite härligt nervös nu när maken är här hahha

Jag vaknade halv 6 :S och har inte kunnat somna sen dess, självklart är jag den enda som är vaken..
    Eller ja, bebisen är också vaken, sparkar och rullar rundor därinne i magen hihihi

Pregga: NÄ DÄR SER DU, INGEN BEBIS FÖR MIG INATT *asg*

haha jaså ingen bebis inatt.hahahahaha, jag har med sovit uselt...så man sitter här nyvaken å tårarna rinner av trötthet...lilleman e nog fullt nöjd med att jag gick upp dock, haha det var han som väckte mig nu sista gng.
    Drömmer mkt konstigt nu å vaknar i ett asså...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-27 08:53:56 följande:
    God morgon tjejen!!!!

Hihi, tänk att man kan sova så dåligt för att mn är nervös för maken Mysigt!!!
    Kan tänka mig att det va härligt att ÄNTLIGEN få hit honom, så nu kan ju bebisen få komma när den vill

Själv hade jag världens hormon gråtattack igårkväll Kollade på Topgun och även om jag sett den FLEEEEERA gånger och vet precis vad som ska hända och när så GRÄÄÄÄÄÄT jag när Goose dog..Tårarna fullkomligt rann nerför kinderna, det va tur att inte sambon vaknade Skäms

Nej,nu är det dax för mig och dottern att äta lite frukost här..Sen ska vi åka iväg och kika lite på bebiskläder, vi har ju egentligen allt redan men vi har tänkt att dottern ska få köpa något från sig!
    Hahahaah förlåt....men aså man e ju helt labil å hormonell nu....jissses, drömde att min son var kvar på BB å jag skulle hämta honom å en väninna köra...så jag går dit å hon var FULL, jag exploderade å flög på henne, haha men att min son skulle vara kvar på BB utan mig, den finns ju inte på kartan.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-27 09:20:25 följande:

godmorgon tjejen!

Ja , det ser verkligen ut att bli fint väder idag =) vad roligt, var lite nervös där ett tag att det bara skulle bli mulet och massa regn framöver =)

Ja, grattis till v.39 tjohooooooo =) 2 veckor kvar till BF.... Ja frågan är NÄR händer det?
    Men det är väl som i reklamen för triss skrap lotter.
    "Plötsligt händer det"
    Tur att vi har större chans på vinst än vad man har på deras ***** lotter hahaha

Malinski79 skrev 2010-07-27 08:53:56 följande:
    God morgon tjejen!!!!

Hihi, tänk att man kan sova så dåligt för att mn är nervös för maken Mysigt!!!
    Kan tänka mig att det va härligt att ÄNTLIGEN få hit honom, så nu kan ju bebisen få komma när den vill

Själv hade jag världens hormon gråtattack igårkväll Kollade på Topgun och även om jag sett den FLEEEEERA gånger och vet precis vad som ska hända och när så GRÄÄÄÄÄÄT jag när Goose dog..Tårarna fullkomligt rann nerför kinderna, det va tur att inte sambon vaknade Skäms

Nej,nu är det dax för mig och dottern att äta lite frukost här..Sen ska vi åka iväg och kika lite på bebiskläder, vi har ju egentligen allt redan men vi har tänkt att dottern ska få köpa något från sig!

hahahaah du gav mig just ett gott skratt, jaa plötsligt så händer det :) hahaha
  • Bubbis10

Malinski79
    hihi va sött av din lille dotter å vilja köpa ngt till bebis, det e nog viktigt så hon får känna sig delaktig å snäll :)

mandy grattis till ny vecka :)

puchelina88 skrev 2010-07-27 09:46:36 följande:
    Hejsan alla!
    allt va bara bra med och mini i magen!
    hjärtat låg på 146 denna gång hmm undrar om de är en tjej lr kille;)
    barnmoskan sa ju han i dag men vet inte man brukar ju kalla den för han oftast!
    nu ska jag umgås med sambon innan han åker till jobbet igen:(
    men vi hörs senare tjejer!
    Min dotter låg på 144/148 å det gör min son med :) det man kan höra skillnad på säjer dom är att pojkar har lite tyngre hjärtslag än flickor :)

Carohl mitt hjärta, hahahaha har du ÄNTELIGEN fått tag i väskan nu, blev det den du visade?
    Kraam
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-27 11:19:57 följande:
    Ja jag tror det... en svart stor bag. Skitfin! Jag är så glad. Ännu gladare är sambon som vill verkligen packa väskan nu, haha...
    hahaha han e för rolig aså, helt ivrig :) som ett barn på jul, hahahaaha va glad jag blir för din skull att du fick exakt den du ville ha :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-27 11:26:12 följande:
    Ja verkligen hihi Glad
    Ska gå och göra iordning nu, ska färga en slinga i mitt hår... tur att det går snabbt. Jag vill gärna göra det innan lillan kommer...

Ring mig på mobben om du vill snacka lite, då kan jag ha mitt handsfree

Kramen
    hahaha så söt, hihi jo men jag ringer :)
    kram
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-27 11:35:32 följande:
    Hej på er tjejer....

Sitter här med en kopp hallobladste. Har ni fått mer sammandragningar av detta?
    Jag får det och det säger bara pang! Trycket neråt är hel konstigt. Tror att huvudet ska komma ut! haha

håller på att ladda frysen med kakor och bullar. Kommer inte att finnas plats för maten! :)

kram
    Har inte provat hallonblads te, så har inte en aning om dess effekt. laddar frysen med bullar å kakor....där fick jag ngt å tänka på...kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-27 13:37:39 följande:
    Jo jag får sd av hallonbladsteet jag med.

Hur många koppar dricker du???

Jag dricker 2 STORA koppar som är som 4 st vanliga muggar.
    men gumman, nu blir jag lite nyfiken...varför dricker du det? du har ju en bit kvar, skulle ju inte vara så bra för liten att födas nu ju?!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10