Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-07-27 19:57:51 följande:
    hmm ja har massa sd om kvällarna men inte på dagarna ska de vara så?
    samma här så det e nog fullt normalt :) man håller ju igång lite på dagen åxå å känner nog inte av det bara...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 20:13:26 följande:
    ja va där i dag allt vabra;)
    ska till henne den 5 igen;)
    men ja vill ha ut mon bebis nu;)
    åh va skoj, ja jag ska dit imon å sen på tul den 4de :)
    haha det var väldans va alla e ivriga att få ut sin bebis nu då....haha jag har släppt det å tänker att han kommer när han e mogen :) för kommer gör dom ju...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 20:18:26 följande:
    jo ut kommer dom;)
    men ja vill ju veta vem som är där inne ju;)
    men som sagt den kommer när den är klart!
    faan va kl går långsamt i kväll!!
    vill att kl ska bli halv 1 så sambon kommer hem igen:(
    jo klart man e nyfiken, haha min lille buse visar ju redan på humör å vilja av stål-får inte ligga på vänster sida, då går benen som trummpinnar, hahaha
    halv 1, näeeee sakta i backarna nu...jag har saker att göra innan, haha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 20:41:41 följande:
    hehe;)
    men du skulle ha den 18?
    haha jo det ska jag...men jag menade nu ikv..att jag har saker å göra innan 1 inatt, haha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 20:50:32 följande:
    hehe jasså va ska du göra;)
    jag har diskat, e klar nu :)
    puchelina88 skrev 2010-07-27 20:51:00 följande:
    undrar vart alla andra är!;)
    haha jaa det undrar jag med :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 21:14:44 följande:
    hehe okej;)
    ja ska ta en dusch snart sen blir det äggsmörgås med oboy mumma;)
    men du är inne här ett tag till?
    har du packat bb väskan ja har packat den men har bara 2 kjolar till mig men tror de räker för de är ju sommar,kan ju inte gå i varma byxor och sen kanske man blöder mycket oxå så då är de någ skönt med halv lång inte åt sittande kjol!lr va tror du?
    har inte packat ner nått smink men de får ja göra innan vi åker in;)
    får man ha smink på mig under förlossningen?
    jag har alltid mascara på mig;)
    ååh det lät gött med äggsmörgås å oboy, hm...kanske skulle jag...hahaha jo jag e allt inne ett tag till så jag väntar på dig :)
    jo jag har packat bb väskan, men la ner ett par mysbrallor till mig...men det e klart att kjol lät mer lockande nu asså...hm, så det slinker nog ner en sådan med, haha
    va det gäller smink så har jag aldrig hört att man inte får ha det på förlossningen, det e nog mer under op å sånt man inte får det.
    jag har åxå mascara på mig :)
  • Bubbis10

shit, nu har molvärken satt fart rejält....hua....

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 21:25:59 följande:
    oj då hoppas du mår bra!!
    men ja kommer om en stund,nu ska tjockisen ta en dusch;)
    men vi hörs snart igen!
    kram
    jotack gumman jag mår bra, har bara molvärk..men det ger la med sig...haha gör du så, jag väntar :)
    Kram
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-07-27 21:49:58 följande:
    Hej på er! Har varit inne å tjuvläst lite... ;) Väntar oxå bebis i augusti, får jag hänga lite med er?
    Hey :)
    såklart du får vara med, såå välkommen in till oss :) när i aug ska du ha?
    Malinski79 skrev 2010-07-27 21:50:09 följande:
    God afton mina kära damer

Ser att ni pratar mascara...Kan säga att det ska jag INTE ha denna gågen Hade det förra gången och när allt va klart började sambon asgarva och sa :RÖR DIG INTE, sen hämtade han kameran...Så på ALLA kort från början så ser det ut som jag har två stooooora blåklockor Jag är helt svart under båda ögonen, så då sa jag till mig själv att nästa gång ska jag sminka av mig innan förlossning Men FÅR får man, är som sagt bara vid operation man inte får ha...

Annars har vi haft en mysig dag jag och dottern...Vi hade mysmorgon, sen åkte vi till svärmor och tog in post + vattnade blommor, sen vidare till centrum så Ella fick välja vad hon ville till bebisen..Hon valde en body, byxor och 2pack strumpor..Så sambon och jag sa att det ska prinsessan få åka hem i från BB

Sen har vi haft fikabesök oxå, så det har varit full rulle idag...
    hahahahaha döör av skratt, snyggovitch...*asg* blåklockor....hm, kanske man skulle hoppa det iallafall då...
    gumman, jag skrev innan ikv att jag drog hem en dramaten med mat i som var lite tung...tror du det kan påverkart på ngt negativt sätt?

va gulligt att er dotter fick välja, tror det e mkt viktigt att barnen som finns sen innan får känna sig delaktiga. Som min dotter idag, kom hem å hade köpt en ny disney bok till lillebror för sina egna pengar :)

jaa det låter som om ni haft fullt upp :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10