PNC skrev 2010-07-27 21:49:58 följande:
Hej på er! Har varit inne å tjuvläst lite... ;) Väntar oxå bebis i augusti, får jag hänga lite med er?
Hey :)
såklart du får vara med, såå välkommen in till oss :) när i aug ska du ha?
Malinski79 skrev 2010-07-27 21:50:09 följande:
God afton mina kära damer
Ser att ni pratar mascara...Kan säga att det ska jag INTE ha denna gågen

Hade det förra gången och när allt va klart började sambon asgarva och sa :RÖR DIG INTE, sen hämtade han kameran...Så på ALLA kort från början så ser det ut som jag har två stooooora blåklockor

Jag är helt svart under båda ögonen, så då sa jag till mig själv att nästa gång ska jag sminka av mig innan förlossning

Men FÅR får man, är som sagt bara vid operation man inte får ha...
Annars har vi haft en mysig dag jag och dottern...Vi hade mysmorgon, sen åkte vi till svärmor och tog in post + vattnade blommor, sen vidare till centrum så Ella fick välja vad hon ville till bebisen..Hon valde en body, byxor och 2pack strumpor..Så sambon och jag sa att det ska prinsessan få åka hem i från BB
Sen har vi haft fikabesök oxå, så det har varit full rulle idag...
hahahahaha döör av skratt, snyggovitch...*asg* blåklockor....hm, kanske man skulle hoppa det iallafall då...
gumman, jag skrev innan ikv att jag drog hem en dramaten med mat i som var lite tung...tror du det kan påverkart på ngt negativt sätt?
va gulligt att er dotter fick välja, tror det e mkt viktigt att barnen som finns sen innan får känna sig delaktiga. Som min dotter idag, kom hem å hade köpt en ny disney bok till lillebror för sina egna pengar :)
jaa det låter som om ni haft fullt upp :)