Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

puchelina88 skrev 2010-07-27 21:51:05 följande:
    sådär då har man duschat orka inte raka mina ben i dag!
    hmm tänkte fråga dig du som har fått barn innan vad köper man för bindor för man blöder väl ganska mycket lr??
    haha rakat benen, har inte jag heller...hahaha mja asså vanliga lite tjockare bindor, men det e så olika åxå hur mkt man blöder...jag blödde ju ganska så mkt medans en väninna knappt ngt.....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-27 22:18:07 följande:
    Hmmm,det är sådär LAGOM kul att koa på bilderna nu efteråt kan jag lova

Nej tror absolut inte det har påverkat på något sätt..Jag storhandlar ju själv fortfarande (dumt men så är det) jag bär kassarna till bilen sen får sambon bära in dem i huset... Jag är ju lite "sån sort" som vägrar be om hjälp, så ibland försöker jag lite FÖR mycket själv...Men jag mår ju bara bra av det än sålänge iaf..Så är övertygad om att du kan va lugn

Hmmm...Knyzzel gumman, börjar nästan bli orolig att det "hänt" nåt eftersom hon inte varit inne här alls Hoppas VERKLIGEN jag har fel)
    hahaha ja asså på bilderna med lillan så är jag kritvit i ansiktet, med röda ringar runt ögonen, hahaha är nog utmattningen som syns, haha
    ok, men då kan jag känna mig lugn. ja jag ber gärna inte om hjälp heller, kommer du ihåg att jag skulle få hjälp å storhandla häromdan...jag hoppade över dom jag frågade av olika anl, MEN min dotter å hennes kompis hjälpte mig å tjänade en slant på det :)

det ang knyzzel...den tanken slog mig åxå men vågade inte säja det högt...hoppas verkeligen att allt e bra med henne å bebis....man blir ju orolig nu asså....
    PNC skrev 2010-07-27 22:18:31 följande:
    Tack! Allt bra med er? Kanske mycket begärt men är så nyfiken på er. Kan man få en liiiten liiiten presentation av er? Var ni bor å så...
    allt e toppen här, haha hm....en liten pres-jag är en sprallig tjej på 32 år som kan uppfattas på 2 sätt oftast, antingen en riktig bitch eller en helgo tjej, upp till var å en att bedöma. hahaha väntar mitt andra barn med 11 års mellanrum, så nu kommer en liten sladdis..:)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-27 22:33:00 följande:
    Ja, jag hoppas innerligt att hon "bara inte hunnit" med oss!!!!!!!

Det va ju ett smart drag av dig, då blev väl tjejerna glada när de tjänade en liten slant oxå det va gulligt!!! Jag kör ju alltid bi till affären men de jäkla kassarna ska ju ändå ur korgen och in i bilen oxå Men brukar försöka köpa nån extra kasse för att fördela vikten lite bara
    ja det får vi hoppas, att hon e helt slukad av bebis å fam....
    jo du kan tro att dom var nöjda, varsin glass å tuggumipaket å en slant :) haha, jo men det e ju just det, jag vill inte lyfta kassarna så....sååå dom fördelade kassarnas vikt å la i å ur kundvagnen för mig :)
    PNC skrev 2010-07-27 22:33:14 följande:
    Ah, blir som mellan mina då! Min tjej blir 3 27:e augusti, och nya bebben är beräknad till 15:e. Vet ni alla om det är en flicka eller pojke därinne?
    Jag har som sagt en dotter på 11 år å väntar nu en liten prins den 18de aug :)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 22:41:37 följande:
    vi vet inte!!
    så är jätte nyfiken ;)
    hahaha asså att du klarat dig utan att ta reda på det, MEN å andra sidan så tog jag inte reda på vad första var heller...
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 22:51:17 följande:
    men ja har frågat men ne dom säger inte va de är!!!
    ok, men könsul då? ja nu e det ju lite sent men innan?
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-07-27 22:54:24 följande:
    Jag vet inte heller vilket det är därinne, känns som om de flesta tar reda på det. Mascara-problemet har jag tänkt lösa med att göra en fransförlängning. Är det någon av er som provat?
    nopp det har jag inte provat...
    puchelina88 skrev 2010-07-27 22:54:40 följande:
    jo vi funderar på de men ne vi kom inte så långt;)
    haha ok :)

tjejer, har ni fått några bristningar? jag har inte fått en enda ny, har några strax ovanför blygbenet som e såå ljusa att dom knappt syns fr dottern, men inga nya....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-27 22:57:31 följande:
    PNC: När har du BF och varo bor du då?? Eller har jag bara missat det??
    undrar jag åxå??
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-27 23:01:57 följande:
    Jag hoppas verkligen att allt e väl med dem??  Börjar bli orolig jag med?
    Vi får väll vänta och se tills hon dyker upp???? det är ju imorgon nästan 1 vecka sedan hon var inne trodde hon skulle in på Lördagen!

En kortis om oss
    3 barns mamma till Laura 4. Leo 2 1/2, Alvin 2 veckor skulle komma i början av aug men tittade ut 3 1/2 halv vecka tidigare Så jag inväntar de andra bebisarna
    Jag heter sofie och e 26 år!!
    jo jag fick för mig att hon skulle kika in på lörd...men inte ett ljud, så vi får hoppas att allt gått bra...uch, man blir ju lite stissig.så vi får som sagt hoppas att hon har fullt upp med sin fam....
  • Bubbis10

Min dotter har som msn text
    jag älskar min vackra mamma....nu bölar jag snart......

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-27 23:16:53 följande:
    Godkväll flickor. :)
    Var ett tag sen jag var in här nu, har haft fullt upp (som vanligt ;P)

Hoppas allt är bra med er. :) Här är det lite värk bortimellan, men inge värre. :)

Har varit och hämtat hund hos min mamma, eftersom hon var klantig och snubblade så foten blev gipsad. Blir till att vara lite hundvakt nu så här innan BF och allt. Men sa till mamma att vi släpper av hunden hemma på väg till förlossning, om det skulle behövas :) Haha.

Annars så har man haft och göra med att ställa iordning vagga och vikt bebiskläder och sätt ihop en byrå. tur man har en händig karl. :D

Välkommen in i tråden PNC :)

Kram på er.
    Godkväll :)

ja jag undrade just vart du tagit vägen ju:) inte smita så din lille rackare där..hahahaha
    har åxå haft lite molvärk emellanåt...idag, men nu verkar det ha släppt :)
    jisses vrickar fötter å grejjer...shit asså...AJ.
    Kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10