Malinski79 skrev 2010-07-27 22:18:07 följande:
Hmmm,det är sådär LAGOM kul att koa på bilderna nu efteråt kan jag lova
Nej tror absolut inte det har påverkat på något sätt..Jag storhandlar ju själv fortfarande (dumt men så är det) jag bär kassarna till bilen sen får sambon bära in dem i huset... Jag är ju lite "sån sort" som vägrar be om hjälp, så ibland försöker jag lite FÖR mycket själv...Men jag mår ju bara bra av det än sålänge iaf..Så är övertygad om att du kan va lugn
Hmmm...Knyzzel gumman, börjar nästan bli orolig att det "hänt" nåt eftersom hon inte varit inne här alls

Hoppas VERKLIGEN jag har fel)
hahaha ja asså på bilderna med lillan så är jag kritvit i ansiktet, med röda ringar runt ögonen, hahaha är nog utmattningen som syns, haha
ok, men då kan jag känna mig lugn. ja jag ber gärna inte om hjälp heller, kommer du ihåg att jag skulle få hjälp å storhandla häromdan...jag hoppade över dom jag frågade av olika anl, MEN min dotter å hennes kompis hjälpte mig å tjänade en slant på det :)
det ang knyzzel...den tanken slog mig åxå men vågade inte säja det högt...hoppas verkeligen att allt e bra med henne å bebis....man blir ju orolig nu asså....
PNC skrev 2010-07-27 22:18:31 följande:
Tack! Allt bra med er? Kanske mycket begärt men är så nyfiken på er. Kan man få en liiiten liiiten presentation av er? Var ni bor å så...
allt e toppen här, haha hm....en liten pres-jag är en sprallig tjej på 32 år som kan uppfattas på 2 sätt oftast, antingen en riktig bitch eller en helgo tjej, upp till var å en att bedöma. hahaha väntar mitt andra barn med 11 års mellanrum, så nu kommer en liten sladdis..:)