Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-07-27 23:22:14 följande:
    Nej ni tjejer...Nu säger tack TACK å go natt för idag.... Vet ju att dottern inte sover lika länge som jag skule önska imorrn

See you tomorrow!!! {#emotions_dlg.flower}
    haha natti natt gumman, sov så gött...kram
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-27 23:09:29 följande:
    På tal om någon helt annan så såg jag på SweetLilly´s blogg att hon bev snittad idag Så hon gosar oxå med bebis nu
    hoppas det gick bra för henne.....:)
  • Bubbis10

Får inte nog av glassen päronsplit nu ju....såååå gött.

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-27 23:28:41 följande:
    Haha, ja jag smet en sväng .;P Ska nog inte hända igen, men man vet aldrig. :P

Ja jag har det mest på dagarna, kvällarna är lite bättre. :)
    Hur går det med dig då? Är han på gång, prinsen, eller orkar han vänta en stund till? :)

Haha, ja hon är lite klantig min mamma. Så nu får hon dras med sprickor i fotleden och gips ett par veckor.

låter bra attd et inte ska hända igen...jisses, å bara smita så. hahaha

mja jag har haft lite sd idag å sen på kvällen lite molvärk som sagt men det har släppt...jag tror minsann min lille discoprins väntar ett litet tag till, haha busen baar skrämmer livet ur sin mamma.

gips låter inget vidare....hua..

• Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-27 23:35:22 följande:
    Nej jag vet, förlåt mig ;) Nästa gång säger jag till innan jag smiter. ;)

Haha, ja dom kan allt skrämmas. Här om natten fick jag knuffa lite på vårat busfrö. Hade varit dåligt med rörelse, men sen fick jag banne mig inte sova på 1,5 timme heller :P

Nej, det är inge vidare, men är huvudet dumt får kroppen lida.
    haha ok, du är förlåten , haha
    jo att dom kan de små liven, min lille vase var ju nästan helt stilla häromdan...såå när jag skulle lägga mig i tid tänkte jag kl 00.00 så satte han igånt asså....sjövild, lekte hela havet stormar med mammas organ, jag tror till slut min lever bytte plats, hahaha så jag låg å skrattade å fick gå upp....tills han lugnade ner sina upprörda känslor kl 02.00 :) hahaha
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-27 23:44:09 följande:
    ne nu blir det sängen är lite små seg!
    men när ja lägger mig ner så börjar den där inne i magen ;)då får mamma inte sova!;)
    men vi hörs i morrn tjejer!
    natti natti på er
    jo men det brukar vara så, när man lägger sig då tar det fart..haha sov så gott, natti natt :)
    Catsa skrev 2010-07-27 23:45:54 följande:
    Vilken tur, hahaha. :P

Haha, det är inte bara mina organ som flyttar runt i kroppen då. Haha. Jag är helt chockad över att det inte gått i sönder något faktiskt. Haha. Men man står ut med allt för dom små liven :)
    haha nej, det e vilt värre här ibland..har känt han idag med men på ett hm....annorlunda sätt, mer som om han knör...men jag får faktiskt inte ont när han busar på :)
  • Bubbis10
    Catsa skrev 2010-07-27 23:52:16 följande:
    Ja det är ju mer knö än sparka och slåss. :) Det börjar bli ganska behagligt, så jag kommer nog sakna detta när det väl är "klart" :)

Dax att logga ut här också..

Godnatt på er :)
    jo men det e mys...man vaggar fram å känner sitt mirakel röra på sig å böka, haha som jag älskar honom redan :)
    natti natt gumman....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-28 09:33:30 följande:
    God mooooorgon!!!!

Sitter och tittar på Sjukhuset (på TV8) nu och det är ju inspelat på Akademiska i Uppsala (där jag ska föda)...Det va precis en förlossning där och det är ju med skräckblandad förtjusning man tittar Även om jag varit där innan så blev det hela ännu mer verkligt nu, att om några veckor så ska jag själv dit igen....Behöver jag ens nämna att tårarna rann nerför kinderna när jag såg förlossningen?!?!

Haha..Min sambo har vansinnigt roligt åt mig och mina tårar..Jag är en person som nästan alltid gråter när det är några större idrottsevenemang (när det går bra för Sverige dvs) men i söndags satt jag här och grät när Richard S Johnson vann Scandinavian Masters i golf Skäms Haha, då tyckte t. o m han jag va "knäpp"

Hoppas alla mår bra och att alla får ha en bra dag...Idag har jag gått 35+0 Det närmar sig med stormsteg!!!
    GOOOD morgon :)

haha ja det e ju med lite blandade känslor man tittar på de där programmen vilket påminner mig
    Flickor-glöm inte kanal 5 ikv kl 21.00 livet på BB!

haha nopp, jag tror dig att tårarna rann, hahaha Grattis till ny vecka gumman{#emotions_dlg.flower}
    haha kan tänka mig att din sambo tycker det e skitkul...haha min dotter bara skakar på huvudet åt mig nu, hahaha
    Imon så går jag in i v 38, heeelt sjukt. å ida blir det Bm :) vilket känns skönt då jag knappt kännt lilleman inatt....bara en liten puff nu...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-28 10:24:13 följande:
    Lycka till hos BM, det kommer gå som vanligt jättebra! Discoprinsen kanske sov Tungan ute
    hihi tack så mkt vännen min :) jo jag hoppas han sovit gött..men blir lite ängslig över hans ovanliga lugn nu...ska logga av nu å ta på mig, hihi

GLÖM INTE-LIVET PÅ BB IKV ;KANAL 5 KL 21.00

kraam
    tetta skrev 2010-07-28 10:26:56 följande:
    Så har jag åxo kännt en liten puff oxh inget mer. Ska till min bm imorgon.
    v.38 imorgon gumman!!!

Idag ska jag ta en vals med dammsugaren och ha min onda blick!
    Höra dammsugaren och barnens vrål blir nog kul....hehehe
    ok, va skönt...han puffade till en gng å sen inget mer...å har vart tvärlugn inatt...blir ju orolig..
    jaaaaa kan du tänka dig gumman, haha v 38 :)
    men fy, det där lät INGET trevligt...hahahaha
    måste logga ut å gå, men vi hörs senare hoppas jag, kram
  • Bubbis10

innan jag loggar av nu så måste jag säja, att tanken på V 38 imon gör mig helt LYRISK! hahahahahahahhaha

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10