Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-07-28 10:58:04 följande:
    Jepp jag ska föda i Uppsala...Jag bor i enköping

Pregga: Jag känner aldrig min prinsessa på nätterna men däremot på kvällarna innan jag lägger mig och på morgonen..Imorse bökade hon t o m så att det gorde ont, och det hör inte till vanligheterna Då antar jag att du kommer få en prins som kommer ha discodans på nätterna alltså?!? De sägs ju att de håller samma dygnsrytm utanför magen som i magen

Så jag får väl va tacksam för att jag får sova på nätterna nu HOPPAS såååå att det håller i sig!

Jag ska till BM imorrn, första gången jag ska få träffa en annan än "min"..Sen har jag nästa besök den 12/8 å sen hoppas jag nästan inte jag ska behöva gå dit någe mer
    jo jag har hört detta att dom håller typ samma dygnsrytm, haha men han brukar stöka runt på morrn å sen mellan 1-2 på natten, så vi får la se..haha
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-07-28 11:17:30 följande:
    Hej på er! 
    Såg att nån frågade om bristningar. Jag klarade mig fram till v33 typ, men sen kom de som ett brev på posten =( trots ihärdigt smörj av cocoa butter. Som tur är ser jag dem ju inte själv när jag ser ner på min mage eftersom de är under naveln hehe.

Nä nu ska jag iväg och handla. Jag använder kundvagn och sen hänger jag dem på cykeln på vägen hem. Sen får min man komma ner och hämta kassarna upp för trappan :) Pregga du behöver absolut inte oroa dig att din dramaten var tung att dra. Detta med att bära tungt hör väl också mest att göra med mammans rygg och inget bebisen påverkas av?  
    jo jag frågade om bristningar, då jag fick det sista 2 veckorna med dottern men så långt ner att dom inte syns ens om jag har en låg bikini, haha å än sålänge inga nya..men kommer det så gör det..
    ok, näe jag känner mig lite lugnare idag vart hos bm å allt :)

Var som sagt hos Bm idag å allt ser TOPPEN ut, haha dom kallar han för A barn :)
    Hjärtat låg på
    146
    sf-135
    järn 144-så jag skulle inte äta mer järn tillskott då det var så bra :)
    min Bm har just utbildat sig med ul, så det ville hon göra med, så blev det..hihi min mamma var med å fick se honom, hon blev helt till sig :)
    han har inte fixerat sig medn hans huvud ligger typ å vilar emot mitt blygben så därav huggen jag känner ibland. han blev mäkta irriterad när hon ville lyssna på honom.haha då blev det fart må ni tro.
    Vi gick igenom graviditeten å gjorde ett avslut om man säjer så.....gillar INTE att det står mkt orolig i min journal...även om det stämmer...men men alla mina mått var perfekta sa hon :)
    Å hon trodde med att han kan komma ngt tidigt.
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-28 11:46:31 följande:
    Här går jag sjunger om v.38!!!
    hahahaha
    Rätta takterna! hahaha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-28 15:44:01 följande:
    Pregga skrev 2010-07-27 23:06:57 följande:
    jo jag fick för mig att hon skulle kika in på lörd...men inte ett ljud, så vi får hoppas att allt gått bra...uch, man blir ju lite stissig.så vi får som sagt hoppas att hon har fullt upp med sin fam....
    Jo det hoppas jag med =) verkligen att det är en massa att göra med familjen blir lite tossig jag med.
    Tack för dina svar igår behövde skriva av mig angående min vän...
    Om det vore så då skulle väll inte hela vätlden skaffa syskon till sina barn ...

Min vän sa att anledningen till att hon mår dåligt i sig är för att hon fick en lillebror som 4 åring
    och det är inte nyttigt för min dotter mm att jag ska vara vaksam så att hon inte blir psykiskt labil?????
    När hon mår bra trycker hon ner andra när hon mår dåligt vill hon ha medlidande.

Det enda jag fick ur mig var att det skulle väll synas för länge sen med tanke på vad vi har fått härjat med Leo.
    Hennes svar var att en 2 åring fattar inte vad syskon är.
    Men hon själv fattade som 1 åring vem hon skulle välja att bo hos sin mamma eller pappa???
    Som jag sa igår gumman, hon verkar helt fuckad! med sådana vänner så behöver man inga fiender.
    kram
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-28 15:49:36 följande:
    Hade massor av värkar i morse.... Var nära att vi åkte in... Nu har dom avtagit. Men jag tänkte hur mäter dom värken när man ska klocka den? Från och med att det gör ont i ryggen tills sllt har slutat eller från att hela kroppen gör ont tills det är över eller tills ryggvärken är över? Jag chansar men vill så gärna veta.... Kanske jag som är trög men jag får inget veta om jag inte frågar =).... Hoppas allt är bra med er annars. Finns det något jag har missa? Pregga - Vart har Elinnnn tagit vägen?
    hahaha hennes man har kommit till sverige, såå dom har nog fullt upp ;)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-28 16:53:29 följande:
    Skicka hit din BM till mig så hon kan säja de orden till mig med
    Den BM jag haft nu då min e på semester vill jag gärna sparka in trynet på
    hahaha ja asså hon är underbar :)
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-07-28 16:24:02 följande:
    jo jag frågade om bristningar, då jag fick det sista 2 veckorna med dottern men så långt ner att dom inte syns ens om jag har en låg bikini, haha å än sålänge inga nya..men kommer det så gör det..
    ok, näe jag känner mig lite lugnare idag vart hos bm å allt :)

Var som sagt hos Bm idag å allt ser TOPPEN ut, haha dom kallar han för A barn :)
    Hjärtat låg på
    146
    sf-135
    järn 144-så jag skulle inte äta mer järn tillskott då det var så bra :)
    min Bm har just utbildat sig med ul, så det ville hon göra med, så blev det..hihi min mamma var med å fick se honom, hon blev helt till sig :)
    han har inte fixerat sig medn hans huvud ligger typ å vilar emot mitt blygben så därav huggen jag känner ibland. han blev mäkta irriterad när hon ville lyssna på honom.haha då blev det fart må ni tro.
    Vi gick igenom graviditeten å gjorde ett avslut om man säjer så.....gillar INTE att det står mkt orolig i min journal...även om det stämmer...men men alla mina mått var perfekta sa hon :)
    Å hon trodde med att han kan komma ngt tidigt.
    sorry sf mått, var givetvis inte 135, hah utan 35
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-28 16:58:00 följande:
    kan trötthet vara ett tecket på att förlossningen är på gång?
    haha isåfall e vi 2, hahahaha jag har superbra järnvärde så det beror inte å¨det, tar du järntillskott?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-28 17:42:41 följande:
    Vad skönt du har en bra BM
    tetta skrev 2010-07-28 17:13:11 följande:
    Då skulle du haft min förra bm.
    Hon var dum på riktigt!

Den jag har nu är helt underbar!!!
    Jo hon e så omtänksam p ödmjuk, kramar alltid om mig rejält å e så snäll :)
    sen sa hon idag att det var inte så vanligt att vara med om det jag vra förra veckan, värkar med mindre än 1 min mnellanrum i 10 timmar utan att det satt igång, haha min lille buse i magen asså..
    puchelina88 skrev 2010-07-28 18:36:41 följande:
    jag har oxå jätte bra järnvärden hon sa åt mig att sluta med mina för länge sen!
    så de kan ju inte vara de.
    och i dag är de en såndär dag då allt känns så långt borta!!!
    det sa dom till mig med för ett tag sen men jag fortsatte lite till ändå, men nu ska jag sluta.....
    har hört med att kroppen kan gå in i viloläge innan bf, MEN själv så sover jag uselt så jag e nog trött pga det...
  • Bubbis10

Vet inte om ngn nämnt det men man kan ha DIARRE kan vaar ett gott teckan på att förlossning är på G. En väninna till mig så för snart 2 v sedan, gumman ursäckta men jag har haft diaree i 3 dagar nu, jag svarade då...så kan det vara strax innan bf, hon bara  VA???
    Mkt riktigt, 3 dagar efteråt så hade hon sin lille hos sig :)

Behöver jag säja att jag var överlycklig när jag satt på toa nyss, hahahahhahahah

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10