Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jo, jag har gått upp 19 kg med, lyckliga jag Glad

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-28 19:18:18 följande:
    hehe ja har vart lös i magen i 2 dagar nu;)
    får hoppas att de är nått på g;)
    nu ska jag baka hörs senare sen
    haha sedär kja, weehooooo :)
    va duktigt å baka, hua...i hate it! ok, see you later :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-28 19:23:11 följande:
    Många tömmer ju tarmen innan dom skall föda automatiskt så det står som spön i backen.
    jaså det stämmer då?
  • Bubbis10
    PNC skrev 2010-07-28 19:38:47 följande:
    God kväll alla sköna damer!
    Det verkar som om de flesta av er mår OK och är vid gott mod trots diverse graviditetskrämpor och sömnbrist. Härligt! Här är allt oxå bra, har lämnat bort lillan till mormor för att få greja lite och för att få slappa! Supergott!
    Just nu samlar jag mod för att måla en elefant i hennes rum...tänk om det blir heltokigt?!
    Håll tummarna för mig!
    haha asså jag mår toppen, har ju inte haft några direkta gravidkrämpor...mja bara karpaltunmnelsyndrom, men jag ska visst få skenor för det, inget jag lider av direkt....känns ju vissa nätter men men jag klagar inte, hihi
    men däremot så känns ju sömnbristen av, e skit trött......målem en elafent? på väggen? haha lycka till, va coolt asså....:)
  • Bubbis10

tycker lilleman har vart ovanligt lugn i 2 dagar nu, jag känner honom men funderar på om han vilar upp sig inför start skottet!

• Bubbis10

hahaha min dotter frågade om hennes lillebror skulle kunna komma hem om han föddes nu, jag svarade-ja det skulle han...ungen-KLÄM PÅ DOMINIC; KOM IGEN KLÄMM!!!!!! hahahahaha

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-28 20:24:02 följande:
    haha söta barn är;)
    jo såå underbar hon e asså...min snäcka!

asså natten till idag så vaknade jag typ av att en kräka var på väg upp...mindre mys...men så sökte jag på detta med diarre å förlossning å hittade en sida där det står att man brukar få diarre å kan bli illamående ngn dag innan det drar igång, hahaha weeehooooooooo
    sen att man sover oroligt är ett tecken, har sovit uselt ett par dagar....

http://gravid.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=9a1bb622-f2b9-4f58-aee7-6da41df2c18f
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-28 20:36:41 följande:
    du oxå jag vakna att jag oxå fick upp det,hade sån jävla halsbränna oxå!
    jaså? hahaah jag har ingen halsbränna ,men kräkan kom ju upp mitt i natten..äckligt, sen läste jag att bebis vilar upp sig innan bf, å som jag skrivit så har han vart lugn i 2 dagar...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-28 20:36:49 följande:
    hahahaha.....Helt rätt!!!! {#emotions_dlg.flower}
    eller hur :) {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-28 20:39:11 följande:
    tänk om nått är på gång;)
    men ne man ska inte tänka så får då blir man bara besviken!
    hahahaha men TÄNK OM?! hahahaahha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10