Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:26:31 följande:

PREGGA:

Snygga babysängkläder
    Har samma till sonen

Vi får hoppas din dans prins INTE lurar dig denna gången

Åhh så nära Önskar jag var i era veckor

Tackar så mkt :) jag älskar dom, hihi  mm men det skulle inte förvåna mig, för varje gng nu som värkarna sätter in å dom håller i sig så tänker man att nu e det dags....å han lurar mig,busungen..Flört
    men du e snart i samma v som oss, det går undan nu :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-29 20:28:03 följande:

Hur mycket ska man svullna upp då?

På nått speciellt ställe?

Svullen har jag alltid sett ut nu på senaste tiden haha...

Svullna är vi alla nu, men just huvudvärk å lite annat kan tyda på det, men googla...tror inte du har det dock..
  • Bubbis10
    Jo asså jag hade ju inte tänkt att bädda men efter gårdagsnatten så kändes det ändå på ngt vis dags :)  jag gillar åxå barba familjen å köpte en grå dress med dom på åxå, haha
    jättefint som du sytt ju, duktig du är :)

Perssonlund skrev 2010-07-29 20:41:10 följande:
    Jag vill också bädda =) Nää det låter som att han kommer snart =)... Ååå vill också ha. Jag ska bädda sängen med barbafamiljen =) Tycker så mycket om dessa figurer som var vanligt när jag var mindre. Dessa nya figurer tycker jag inte lika mycket om... Min prins har en skötbädd med Laban =) Men det är så fint så det är värt pengarna =)

Måste lägga upp en liten bild på att jag som haft syslöjd en termin och aldrig sytt efter det också kan sy. Inte så perfekt men det blev fint tycker jag. Till vagnen dock... (påslakanet)..

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-29 20:51:03 följande:
    Pregga: Vad fint du har gjort! Sängen alltså Skrattande
    Snart är han här!!
    Hihi tack gumman, jaa nu hoppas jag att han snart e ute med oss här asså :)Glad

Fick mig ett jättegott skratt nyss, min natta asså.....

Det regnar här så jag sa till lillan, släng på regnjacka så går vi runt kvarteret å får lite luft, kanske det sätter fart lite....vi springer på en gammal bekant fr förr som såg helt chockad ut när han fick se min nu STORA mage, hahaha så frågade han om jag var med mitt x, å jag sa...mja nej inte just nu...han-men kanske vi skulle köra färdknäppen då, å började lite med sin byxa ute, hahahaah
    natta tittade på honom å rynkade på näsan...så jag sa bara, näe nu ska vi gå hemåt...
    så kom frågan-

Mamma vad är färdknäppen? å varför gjorde han så med byxan(han gjorde inget så utan bara låtsades)
    jag svarade, färdknäppen är när man vill ha igång förlossningen genom att ha sex. hahahahaha
    hon tittade på mig med stora ögon å utbrister-

Detta skulle XXXX inte tycka om (mitt x) han skulle slå ihjäl han, hahahahahahahah
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 21:15:26 följande:
    Jo asså jag hade ju inte tänkt att bädda men efter gårdagsnatten så kändes det ändå på ngt vis dags :)  jag gillar åxå barba familjen å köpte en grå dress med dom på åxå, haha
    jättefint som du sytt ju, duktig du är :)

Ååå då kanske din kropp känner på sig att något är på g =) Kanske låter töntigt men jag tror på sånt =)...
    Ååå vad gulligt. Jag har fastnat för baby nalle puh figurerna också. En massa saker man fastnar för =) .... Lätt påverkad? XD.... Tack så mycket. Alla kan om man vill =D
    jo men jag tror åxå att kroppen säjer ifrån på ngt sätt, åh jag gillar med baby nallepuh å det hjar jag med köpt en del, med puh å tiger som bebisar, på body,s å snuttfiltar :)
    carohl skrev 2010-07-29 21:17:52 följande:
    Hahahaha... jag förstår Natta och hon har rätt! Men vilket snusko till granne... usch...
    puchelina88 skrev 2010-07-29 21:13:01 följande:
    hehe japp dammsugaren;)
    jo tycker dom sitter i länge i dag men de är väl olika från dag till dag!
    hahaha jo jag förstår henne åxå, men du vet vem det är, jag hade dig i tel en gng när han å hans polare kom på utsidan av mitt fönster, han hade just muckat?! minns du, men han skojjar bara....hahahahaaha skulle aldrig titta åt hans håll, trots att han sj säjer att han är en brud magnet, ahah det får stå för han.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 21:21:05 följande:
    Vad roligt. Hoppas att du inte behöver gå över tiden denna gången =)... Ja fast jag säger åt dom flesta att om dom bara har hur jag ska göra saker att säga så kan dom lika gärna vara tysta. Att tipsa ibland är inte fel men att påpeka saker hela tiden är bara irriterande. Dom har också varit första barns förälder någon gång och bör veta hur man känner sig, för att jag kan tänka mig att jag hade känt likadant om 10år. Jag tycker 20 är en perfekt ålder. Eller det vet jag ju inte men jag tycker att det passar bra =) Hur känns det med en sån ålder skillnad på barnen? Alltså känns det om på nytt?
    jag var exakt lika gammal som dig när jag fick min dotter, å hon är idag 11 år. Hihi
    å som carohl säjer, du kan komma att få höra det ena "tipset" efter det andra, men kom ihåg-bara DU vet vad som e helt bäst för ditt barn, du känner den lille bäst.
    visst kan man få råd å tips, men det kan åxå bli mkt tröttsamt...så då e det bara att bita ifrån.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 21:27:39 följande:
    Ja,visst är dom bara för söta. Jag har inte hunnit handla så mycket då jag vill se om han kan ha kläderna och så. Jag vill gärna handla lite när han har kommit också =) ... Men en nalle puh filt har han allt fått. Köpte nog den på hm tror jag =) .... Jag ska köpa tre små kanvas tavlor, dom är gula, en med puh, en med nasse och en med ior. Jag ska sätta dom vid hans säng =) Vi bor ju så pyttelitet just nu så det finns inte så mycket plats. Minimal yta,så man får allt komma på ideer om hur man ska göra =)
    jo dom e tvärsöta, japp köpte min snuttefilt på H&M åxå med nalle puh å tiger som små, står best friends tror jag med, tvärsöt!  va fint med dom tavlorna, jag har sett dom innan, sj har jag en stor tavla ovanför hans säng med nallepuh å blå bakrund å ram :)
    jo men finns det hjärtrum så finns det stjärtrum :)
    carohl skrev 2010-07-29 21:28:15 följande:
    Jag ska logga ut nu tjejer, jag fick ett himla otrevligt samtal nyss... En j**la häxa ringde hit och bara bråkar och bårkar, jag 'är så trött så kärringen att jag blir så matt...
    Ska kolla på film ist, ses imorgon!

Kramar
    Är hon igång nu IGEN? att denna saten aldrig ger sig, jag ringer....en snabbis.kram
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-29 21:45:47 följande:
    Men då är det säkert samma filt =) Dom är typ längst ner i ena hörnet och filten är vit? Äch jag laddar upp en bild XD Eller jag har den i mitt galleri förresten.  Vad roligt att du har nalle puh där =) ... Samma tanke =) ... Haha ja absolut... Vi verkar ha en liknande smak... Vart bor du? Det verkar som att vi har likadan smak iallafall i vissa saker så tänkte ladda upp tre bilder på kläder. Men mössan är inte så jättefin men behövde en och just då hade dom bara den inne i stlk 50. Boddyn och det andra plagget älskar jag =)

hihi
    hihi va fint gumman ju :)
    japp det e den vita med bilden nere i hörnet, Tycker mössan va jättesöt ju, hihi så smått å fint :) jag bor i det underbara göteborg vettu, hahaha sj?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 21:47:04 följande:
    ja och nu när jag var på toaletten, så var det blött genom trosskyddet! mysko....och även glansiga flytningar, antagligen mer slemmis.... har lite mer molvärk nu , får se om det ger med sig eller inte
    Ojoj sedär ja, hihi nu kanske det e på G, wooohoooo...hahahaah mja mina värkar har gett med sig-TYPISKT! jag tror banne mig att han luras igen!!!! men blött genom trosskyddet,vattenavgång?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-29 21:57:38 följande:
    ja, fast jag är lite orolig faktiskt om det skulle vara fostervatten som läcker? mitt vatten har ju aldrig gått förut, och så vitt jag vet så är lillan inte fixerad utan fortfarande rörlig. Barnmorskan sa att ifall vattnet går innan lillan fixerat sig så ska jag lägga mig ner och ringa efter ambulans?.... Läskigt, hoppas det startar utan vattenavgång...

Kan dock inte tro på att det är på riktigt, inte än väl? 1½ vecka innan BF.......

Fast kanske, man vet ju aldrig. Kanske jag vaknar inatt med värkar?

Jag sa idag när vi satt och lunchade att: NU är jag redo ifall lillan vill komma ut =)
    Hon kanske hörde mig? hhehehe

hoppas allt är bra med dig gumman
    EXAKT så har dom sagt till mig med, han ligger med huvudet neråt men inte fixerat så jag ska med ringa ambulans om vattnet går å ligga ner, men mitt vatten gick med lillan å det märker du, det fortsätter..hm, lite som att du kissar ner dig..eller ja exakt så fast du känner det inte, det bara kommer. Jag tycker det var perfekt att starta med vatten avgång å hoppas på d-samma nu, det e inte så läskigt som det låter gumman....
    kanske hon hörde dig ja, hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10