Perssonlund skrev 2010-07-29 21:27:39 följande:
Ja,visst är dom bara för söta. Jag har inte hunnit handla så mycket då jag vill se om han kan ha kläderna och så. Jag vill gärna handla lite när han har kommit också =) ... Men en nalle puh filt har han allt fått. Köpte nog den på hm tror jag =) .... Jag ska köpa tre små kanvas tavlor, dom är gula, en med puh, en med nasse och en med ior. Jag ska sätta dom vid hans säng =) Vi bor ju så pyttelitet just nu så det finns inte så mycket plats. Minimal yta,så man får allt komma på ideer om hur man ska göra =)
jo dom e tvärsöta, japp köpte min snuttefilt på H&M åxå med nalle puh å tiger som små, står best friends tror jag med, tvärsöt! va fint med dom tavlorna, jag har sett dom innan, sj har jag en stor tavla ovanför hans säng med nallepuh å blå bakrund å ram :)
jo men finns det hjärtrum så finns det stjärtrum :)
carohl skrev 2010-07-29 21:28:15 följande:
Jag ska logga ut nu tjejer, jag fick ett himla otrevligt samtal nyss... En j**la häxa ringde hit och bara bråkar och bårkar, jag 'är så trött så kärringen att jag blir så matt...
Ska kolla på film ist, ses imorgon!
Kramar
Är hon igång nu IGEN? att denna saten aldrig ger sig, jag ringer....en snabbis.kram