Vi fortsätter, Bf aug 10
Tack tjejer för omtanke...ni är underbara, men jag orkar inte gå in på detaljer...men tack för att ni finns 

Tack tjejer för omtanke...ni är underbara, men jag orkar inte gå in på detaljer...men tack för att ni finns 

Åker ner till polisen nu, men uppdaterar sedan, kram på er...
känner mig med ens mkt nöjd, hihihi min mamma har vart med länge i gemet å det e inte alltid hon e så dum ändå :)
Tusen tack tjejer för att ni finns å stöttar!
Saken e denna att min mamam ringde han idag efter ett samtal som han å jag hade å han trodde på fullaste allvar att det skulle vara ett förtroligt samtal dem emellan, MEN min mamma skulle aldrig gå bakom ryggen på mig även om jag kan få han å tro det. haha så lätt e det med.
iallafall, min mamma å jag har pratat om allt som blev sagt nu, å jag ringde upp han å lät han tro att mamma å jag var osams...så han trodde att han hade henne lindad. Men hon tycker bara att han e rejält störd.
iallafall, jag har en hel del saker som inte är till hans fördel, men jag ska vänta med det.
som min mamma sa-det finnt ngt bättre...å jag lyssnade å insåg hur briljant hon är :)
Han har bla hotat mig med att han ska snitta halsen av mig, detta har jag såklart vittnen till å sen lite annat som han inte ver om att jag har *ler*
Jag har försökt så in i norden att få han engagerad men nu e det stopp! Å han säjer till MIN mamma att han ska stämma mig på vårdnaden? ja då kommer hans livs överrasskning!
han borde inte underskatta mig efter vår tid ihop, jag kan vara världens snällaste, men att ge sig på mig som mamma....ajaj.....inte så bra kanske.
Jag älskar min son så oerhört mkt redan...å jag längtar efter honom, men nu får jag värkar av FEL anl....stress....suck,jag kommer såklart inte kontakta mitt x om det drar igång å jag pratade just med en god vän som är jurist å hon sa att jag bara ska ta det lungt å luta mig tillbax. att jag inte ska anmäla honom utan låta lagen ha sin gilla gng, å då hon är duktig så litar jag på det, OCH jag har vart där innan.
Jag kommer aldrig att neka han å träffa sin son, MEN jag kommer kräva att det ska vara under ordnade förhållanden såklart.
jag kommer behålla ensam vårdnad då han e högst olämplig å skulle missbruka detta helt.
Inte för att straffa han på ngt sätt utan för att han visar om å om igen att han är olämplig. jag frågade även min väninna om detta med faderskap å det tar som sagt mellan 1-2 månader innan det skrivs under efter faderns signatur blir klar å tills dess så kan han inte komma hit på bråka.
Jag e bara rädd om mina barn, å vill inte att mjölken ska sina pga stress å honom.
Min mamma å m många fler, kommer vittna om en massa saker om det skulle gå så långt. Men juristen sa att man brukar aldrig gå emot mammans vilja till gemensam vårdnad.
speciellt då vi inte levt ihop å han inte vart med under graviditeten utan det lilla han varit med så har han bara stressat mig genom att kalla mig det ena å det andra.gap å skrik i ett på han, helt ärligt så e han värre än ett hysterisk fruntimmer....
undrar var mannen i han tog vägen? *fniss*
men som sagt, min kärlek till min son är större än ngt agg till hans far, så neka han å träffa sitt barn? nej det kommer jag inte göra, men det ska ske under omständigheter som vi får ta med Fr.
jag har lugnat ner mig nu å inser att visst, jag kan anmäla honom för diverse saker, men vem skulle vinna på det?! däremot så är det slut på tålamod med hans idioti. han e borta nu....helt.